dikke pyama aan, dekbed omslaan, dan wil het vast welquote:Op donderdag 30 december 2010 00:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Brrr trouwens, koud hier!
Leuk hoor, int huis van een vriendin bivakkeren, maar dit huis is zoooo slecht geïsoleerd!
Hoeveel 16 jarigen zitten hier op dit forum... En welke daarvan zijn ook nog meisje en ook nog leuk! Ok, 18 is max voor mij, maar hoger qua leeftijd ga ik echt niet...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarmee agreer ik!
[..]
dat kan op je 16e toch ook al?
Ik heb geen AH in de buurt, C1000 FTW!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boodschappen doe je sowieso bij de AH
Volgende week weer HAMSTERweken!!
IRL rules!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeveel 16 jarigen zitten hier op dit forum... En welke daarvan zijn ook nog meisje en ook nog leuk! Ok, 18 is max voor mij, maar hoger qua leeftijd ga ik echt niet...
geen idee....in pub toch best nog wel wat?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeveel 16 jarigen zitten hier op dit forum... En welke daarvan zijn ook nog meisje en ook nog leuk! Ok, 18 is max voor mij, maar hoger qua leeftijd ga ik echt niet...
Kontrust:quote:
AH is goedjekoper!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen AH in de buurt, C1000 FTW!
ik ben heel erg slecht in het irl hosselen...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee....in pub toch best nog wel wat?
Je moet ook naar pub jongen.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaja, maar jij bent een leuke meid en wij (of iig ik) ben een engerd! (nou ja, dat valt dan ook wel weer meequote:
In PUB vind je alles wat je je kunt wensenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is wij zijn engerds ik hoor er sowieso bij.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, maar jij bent een leuke meid en wij (of iig ik) ben een engerd! (nou ja, dat valt dan ook wel weer mee)
willen die ook 28-jarige brildragers?? (grapje!)quote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
In PUB vind je alles wat je je kunt wensen, makkelijke meisjes van jou (jullie) leeftijd
.
Met die houding wel jaquote:Op donderdag 30 december 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, maar jij bent een leuke meid en wij (of iig ik) ben een engerd! (nou ja, dat valt dan ook wel weer mee)
Ze moeten ook nog leuk zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
In PUB vind je alles wat je je kunt wensen, makkelijke meisjes van jou (jullie) leeftijd
.
uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
willen die ook 28-jarige brildragers?? (grapje!)
Ja, maar de PUB SC is leeggebloed, iedereen die daar zomer 2009 postte is gestopt met FOK!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Jezus wat heb jij veel eisen zeg...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog leuk zijn...
Owja jij was al iets ouderquote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
willen die ook 28-jarige brildragers?? (grapje!)
ach, ik dik het een beetje aan hier hoorquote:
leuk en 16 is toch niet te veel gevraagdquote:Op donderdag 30 december 2010 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus wat heb jij veel eisen zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |