Niet doen hoor, ik vind jullie allemaal liefquote:Op donderdag 30 december 2010 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik schaam me haast voor mijn medefokkers.
Ja, af en toe wat schuin geblaat, viel verder wel mee hoor. Maar hey, het ging iig nu eens niet over voetbalquote:Op donderdag 30 december 2010 02:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hang nu al sinds SR dagelijks hier 's avonds rond en ik weet hoe je je voelt.
Komt ook door de winterstopquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, af en toe wat schuin geblaat, viel verder wel mee hoor. Maar hey, het ging iig nu eens niet over voetbal
En dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet doen hoor, ik vind jullie allemaal lief
Je bent te goedquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet doen hoor, ik vind jullie allemaal lief
byebye denk ik dan alvastquote:Op donderdag 30 december 2010 02:16 schreef minthy het volgende:
Ik ga Blink nog ff afluisteren, Killers, Depeche Mode en Oasis ga ik niet meer redden denk ik![]()
Nog wel.quote:
Hé Jordiii!!!iii, jij ook hierquote:
Trustequote:
Ik moest even iets kwijt. Nu ga ik weer.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé Jordiii!!!iii, jij ook hier
Seks?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:26 schreef CindieY het volgende:
And I still haven't found what I'm looking for
Oh, sorry.quote:
Geeft niet. Ik zoek trouwens nergens naar, ik laat me graag verrassen door wie en wat ik tegenkomquote:
Zeg nooit sorry, dat is een teken van zwakheidquote:
*geeft een tik op je achterhoofd* Wat een heldquote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg nooit sorry, dat is een teken van zwakheid(Gibs, NCIS).
Owja en nu ga je ineens doen of ik dinozzo benquote:Op donderdag 30 december 2010 02:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
*geeft een tik op je achterhoofd* Wat een held
Uhuquote:Op donderdag 30 december 2010 02:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owja en nu ga je ineens doen of ik dinozzo ben.
Ik ben ook zwak, en ik durf ook niets.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg nooit sorry, dat is een teken van zwakheid(Gibs, NCIS).
Ow dan vind ik het goedquote:Op donderdag 30 december 2010 02:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
UhuDinozzo is wel lekker trouwens
Nee, je bent sterk en je kunt alles aanquote:Op donderdag 30 december 2010 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook zwak, en ik durf ook niets.
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook zwak, en ik durf ook niets.
Nee, niet zo positief. Straks moet ik het nog waar gaan maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, je bent sterk en je kunt alles aan.
Nee straks GA je het waarmakenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, niet zo positief. Straks moet ik het nog waar gaan maken.
Jezelf positief instellen, dan kom je een heel eind. Geldt ook voor Heloef. En neem 't nu maar van de expert aanquote:Op donderdag 30 december 2010 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, niet zo positief. Straks moet ik het nog waar gaan maken.
Durf ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee straks GA je het waarmaken.
Dat maakt niet uit, dat DOE je gewoonquote:
Ik kon er al niet opkomenquote:
En ik heb nog wel enkele albumsquote:Op donderdag 30 december 2010 02:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
FoeiDat kan toch helemaal niet Timur!
OMGquote:Op donderdag 30 december 2010 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik heb nog wel enkele albums.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |