Oh ja die moet ik nog gaan kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh my.... je hebt toch niet die achterlijke Turbo-film gezien...?
Nee, en ik ga er niet heen ook, lijkt me he-le-maal niets.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh my.... je hebt toch niet die achterlijke Turbo-film gezien...?
Pfew!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, en ik ga er niet heen ook, lijkt me he-le-maal niets.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nogmaals even het lijstje:Waarom omgekeerd?SPOILER: in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik wil hem wel een keer zien, maar ik ga die dus echt niet in de bios kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
nja, de zaal zit iedere keer zo vol...nog wel ff meepikken voor ik naar lwd verhuis en ik mijn pathe unlimited opzeg.
nja, ik ben idd wel een beetje bang voor meebrulvolk....dat zou nog een reden zijn om em toch te skippen.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer zien, maar ik ga die dus echt niet in de bios kijken. Ik mag dan een "boer" zijn, maar wel met grenzen
.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nogmaals even het lijstje:SPOILER: in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt als een zwerende vinger!quote:
dat gng bij mij ook ff niet goedquote:Op donderdag 30 december 2010 00:33 schreef DaMook het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten, foutmelding
.
Maar @ 3rd dat meebrullen is dus de reden dat ik hem thuis wil kijken.
zal vast aan de server liggenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:33 schreef DaMook het volgende:
.
Nou ja wij wouden naar New Kids met de hele klas moeten we naar Megamind 3D.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die die film voor CKV willen zien...
Haha heb ik ook al super vaak gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 00:33 schreef DaMook het volgende:
.
oh, die is ook best aardig hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja wij wouden naar New Kids met de hele klas moeten we naar Megamind 3D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |