Prima, just saying, date-technisch gezien enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zelfs alors doet er aan mee, dus dan mag het
Zou die 'm niet op een date gaan kijken...?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die had ehm wel gezien hoor, toch?
We waren te laatquote:
nja, t gaat meer om de uitstraling....je hebt omvang en OMVANG. omvang met uitstraling en leuke kleding is best mooi. maar je hebt ook omvang in hobbenzakken met slechte kapsels en grote brillen...dat is voor mij een no-go. Roosmarijn valt imho in de 1e catquote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Prima, just saying, date-technisch gezien enzo
Ligt eraan als ze een leuk karakter zou hebben zou ik er wel een relatie mee willen beginnen.quote:
jannekje ook toch? ik zie een verband!quote:
Jupquote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie je wel, je ging in eerste instantie wel
ehm, wat?quote:
Hij klopt anders wel.quote:
Ja joh, maar die vróúwen van tegenwoordig! Kun je ook nergens mee vertrouwen, en al helemaal niet met filmtijden!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie je wel, je ging in eerste instantie wel
SPOILER: in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat!quote:
Oh my.... je hebt toch niet die achterlijke Turbo-film gezien...?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, jonge kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |