Hansssssssquote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Roellllllll
Van God Los was wel aardig (irritant accent) en de SAW van vanavond heb ik al eerder gezien
Hansch!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Roellllllll
Van God Los was wel aardig (irritant accent) en de SAW van vanavond heb ik al eerder gezien
Die eikels moeten zo nodig de enige SAW film die ik heb gezien uitzenden.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Roellllllll
enigszinsquote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nog net wat weer. Als ze enigszins vrouwelijk is en 16 is dat voldoende.
ga dan eens heel gauw op zoek naar deel 1!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die eikels moeten zo nodig de enige SAW film die ik heb gezien uitzenden.
dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar bij de lokale radio vonden ze het maar niets, cultuurbarbaren...
mmmmm, nja, das wel een beetje een foute opmerking....quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Roos heeft wel lekker de ruimte in die nieuwe studio
Over films gesproken: iemand Loft gezien? Wilden we heen vanavond, maar ondergetekende had zich vergist in de tijd... :$quote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die neemt dus altijd dj1 wil je zeggen (met opengeschoven muur ?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het zijn logische eisen als je weet hoe ik er uit zie.quote:
Ze moet welquote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die neemt dus altijd dj1 wil je zeggen (met opengeschoven muur ?
dus jij wilt alleen neuken?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn logische eisen als je weet hoe ik er uit zie.
Serieus, grappen maken over de omvang van vrouwen (welke dan ook) is ook een BIG no-go....quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Haha dat is wel klotequote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
DAMOOKquote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
J
[..]
Over films gesproken: iemand Loft gezien? Wilden we heen vanavond, maar ondergetekende had zich vergist in de tijd... :$
En Saw in 3D leek mij geen strak plan
yup. prima film vond ikquote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
J
[..]
Over films gesproken: iemand Loft gezien? Wilden we heen vanavond, maar ondergetekende had zich vergist in de tijd... :$
En Saw in 3D leek mij geen strak plan
kom op! een beetje positiever!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn logische eisen als je weet hoe ik er uit zie.
Niet per se.quote:
zelfs alors doet er aan mee, dus dan mag hetquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Serieus, grappen maken over de omvang van vrouwen (welke dan ook) is ook een BIG no-go....
Maar stiekem wel.quote:
ik niet, maar kom dan ook van oorsprong uit omg Nijmegen...en dat scheeltquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is wel klote. Niet eens de beste, imho. Misschien dat ze de rest ook nog op korte termijn uitzenden? Zie de afgelopen dagen ook ineens allerlei delen van Kickboxer op tv voorbij komen.
Janneke!!!!!![]()
.
DaMook !!!!!![]()
Rock die film heb ik volgens mij nog niet gezien, maar ik vond het af en toe verdomd lastig om te volgen.
BIGquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Serieus, grappen maken over de omvang van vrouwen (welke dan ook) is ook een BIG no-go....
Nopequote:
Ik kan toch al geen date krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |