Dat bedoel ik. Schoften...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verdomde crisis he ze schrappen een gratis mokkel tegenwoordig uit het koopcontract.
Alles kan kapot, trust me. Been there, enz enz enzquote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er woont een Duits studentenstelletje boven me...1 daarvan is vrouw....maar dus al bezet.
wordt btw leuk op vrijdagavondEINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dúrf 's wat anders te beweren!!
Nou op dezelfde manier als altijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee hoe ik aan een mokkel kom?
Stop met fokken!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee hoe ik aan een mokkel kom?
ja, daar ben ik ook geweest....al was ik dan wel de partij die kapot gemaakt werd. en HARD.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles kan kapot, trust me. Been there, enz enz enz
Nice, ik duim meequote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
wil iedereen morgen ff duimen dat er idd een wasmachineaansluiting kan gemaakt worden in t appartement waar ik vanochtend gekeken heb? dan kan ik morgen nl tekenen en voor 1 feb verhuizen
haha, van morrison haha snap je hemquote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was de vorige, deze is Van Morrison
Jij loopt mijlen voor op m'n streamquote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was de vorige, deze is Van Morrison
internet?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou op dezelfde manier als altijd.
ja, maar....ik haalde mijn mokkels altijd van t web!quote:
quote:
waarom moet ik nou altijd hier aan denken als je hier komtquote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij loopt mijlen voor op m'n stream
Ik ook, maar ik ben er sterker van geworden. Ze krijgen mij niet zo snel meer kapot. Puppypowerrrrrrr!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar ben ik ook geweest....al was ik dan wel de partij die kapot gemaakt werd. en HARD.
Betere downloadsnelheid kopen!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
internet?
[..]
ja, maar....ik haalde mijn mokkels altijd van t web!
Oew, wat een vieze plaatquote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom moet ik nou altijd hier aan denken als je hier komt
Omdat ze ook vies is? netzoals het liedje?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom moet ik nou altijd hier aan denken als je hier komt
dat ga ik ook doen in LWD. 25mbitquote:
DanoontjePowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben er sterker van geworden. Ze krijgen mij niet zo snel meer kapot. Puppypowerrrrrrr!!!
masterplaat!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ze ook vies is? netzoals het liedje?![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
maar ehm, hoe vertel je dan aan zo'n mokkel dat je d'r leuk vind?
Je jurk ritselt zo lief.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
"Hoi, ik vind je leuk". Zoiets??quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
nounee.....ik vind samen op de bank zitten al heel wat!quote:
Ik heb serieus eens flirtles gegeven aan een vriend van me!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
Das wel heul direct, al gebeurt het hier in de kroeg regelmatig. Boeruhquote:
"Hoi, ik ben een regendruppel en ik val voor je", of welk een andere bar slechte openingszin dan ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
hoi, minthy vindt je leuk....quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
"Hoi, ik vind je leuk". Zoiets??
je virtuele jurk dan toch...en als ze dan een broek (of nietsquote:
Probeer deze combinatie van woorden: Ik vind je leuk.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
Als openingszin werkt het wel, hea dames?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nounee.....ik vind samen op de bank zitten al heel wat!
kan dat ook online?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens flirtles gegeven aan een vriend van me!
Twee maanden later had-ie een vriendinnetje en ze zijn nu ruim een jaar samen
wehehe, die kende ik nog niet. wel zo van: "word je nou niet moe?" "waarvan?" "van dat rondjes rennen in mijn hoofd!"quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben een regendruppel en ik val voor je", of welk een andere bar slechte openingszin dan ook.
Dan moet je mij ook maar eens flirtles geven!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat dat te leren valt, ik ben qua dat een waardeloos geval.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tijdje terug in de kroeg aan de klets geraakt met een jongen, die zei zonder blikken of blozen na een half uur "ik vind je wel leuk!!". Werkt wel, al moet je dit niet al na 5 minuten zeggen. Komt wat hebberig over, zegmaarquote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, minthy vindt je leuk....
nee, dat gaat niet werken denk ik....
[..]
je virtuele jurk dan toch...en als ze dan een broek (of niets) aan blijkt te hebben?
potentieel interessant negeer object!quote:
Hoi, ik ben een regendruppel, je wordt nat van mijquote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben een regendruppel en ik val voor je", of welk een andere bar slechte openingszin dan ook.
hoeveel fokposts en tweets is dat ongeveer?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Tijdje terug in de kroeg aan de klets geraakt met een jongen, die zei zonder blikken of blozen na een half uur "ik vind je wel leuk!!". Werkt wel, al moet je dit niet al na 5 minuten zeggen. Komt wat hebberig over, zegmaar
baas!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een regendruppel, je wordt nat van mij.
.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Wellicht iets te direct, maar whatever floats your boat!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potentieel interessant negeer object!
Dáárom zijn wij op date geweest, dít soort opmerkingen!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Flauwe openingszinnen kunnen altijd flauwerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wellicht iets te direct, maar whatever floats your boat!
Zijn dat goede opmerkingen toch niet he?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dáárom zijn wij op date geweest, dít soort opmerkingen!!
grapje lieverd!quote:
Hoeft niet hoor.quote:
je moet ze niet te serieus brengen....dan werkt het wel als t meiske gevoel voor (jouw) humor heeft...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn dat goede opmerkingen toch niet he?
Bij mij is dat al onmogelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:45 schreef Jannekje7 het volgende:
@ mensen die vroegen opm flitles: nee, moet echt IRL. Je moet je eigen houding kunnen zien in de spiegel, ik moet je in de ogen kunnen kijken en vooral jij mij!
Online flirten kan ik ook wel uitleggen, maar pfoeh, da's lastiger....
Geen! Gewoon eens de kroeg induiken en kijken wat je tegenkomt. Er lopen genoeg mensen rond die single zijn, je moet alleen durvenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoeveel fokposts en tweets is dat ongeveer?
Niet om daadwerkelijk te menen, wel als flauwe reactie op een cheezy openingszinquote:Op woensdag 29 december 2010 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn dat goede opmerkingen toch niet he?
zeg, wat doe je vrijdag? *wink wink*quote:Op woensdag 29 december 2010 23:45 schreef Jannekje7 het volgende:
@ mensen die vroegen opm flitles: nee, moet echt IRL. Je moet je eigen houding kunnen zien in de spiegel, ik moet je in de ogen kunnen kijken en vooral jij mij!
Online flirten kan ik ook wel uitleggen, maar pfoeh, da's lastiger....
Ja, dat laatste is een probleemquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen! Gewoon eens de kroeg induiken en kijken wat je tegenkomt. Er lopen genoeg mensen rond die single zijn, je moet alleen durven
dat is het probleem....ik kom nooit in de kroeg dus voel ik me daar ongemakkelijk...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen! Gewoon eens de kroeg induiken en kijken wat je tegenkomt. Er lopen genoeg mensen rond die single zijn, je moet alleen durven
Mijn persoonlijke internetflirtklassieker is "Hey meisje, is papa thuis? Nee? Cammen?"quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, wat doe je vrijdag? *wink wink*
Ten eerste: de woorden 'mokkel' en 'scoren' weglatenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
grapje lieverd!
maar ehm, weet jij nog manieren hoe ik een mokkel kan scoren?
Er wat vaker heen gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het probleem....ik kom nooit in de kroeg dus voel ik me daar ongemakkelijk...
Het is een kwestie van jezelf wijs maken dat het ergste wat je kan gebeuren is met evenveel naar buiten stappen als je naar binnen liep.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is een probleem
Mijn ogen wat doe je!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
*fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap* ruwe handen.
schoonheid gebruik ik wel vaakquote:Op woensdag 29 december 2010 23:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ten eerste: de woorden 'mokkel' en 'scoren' weglaten
'chickie' en 'lekker wijf' zijn we ook niet weg van.
'Meisje', 'schoonheid' en 'mooie meid' dan weer wel
Oud en nieuw in arnhem.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, wat doe je vrijdag? *wink wink*
of met nog minder eigenwaarde....quote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het is een kwestie van jezelf wijs maken dat het ergste wat je kan gebeuren is met evenveel naar buiten stappen als je naar binnen liep.
Kijk, daar gaat het foutquote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
*fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap**fap fap fap* ruwe handen.
get-ver-demme!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
mmm...ik weet daar nog een goede slaapplek.....quote:
Toepasselijke, rake, niet te directe opmerkingen makenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
grapje lieverd!
maar ehm, weet jij nog manieren hoe ik een mokkel kan scoren?
ja, maar dat kan ik al....online iig.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toepasselijke, rake, niet te directe opmerkingen maken
Offline dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dat kan ik al....online iig.
Dat zal wel meevallen als je gewoon je ding doetquote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of met nog minder eigenwaarde....
Nu moet je diezelfde opmerkingen uit je mond laten komen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik weet dat erg veel mensen daar last van hebben. Als je daar dan eens van uitgaat??quote:Op woensdag 29 december 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het probleem....ik kom nooit in de kroeg dus voel ik me daar ongemakkelijk...
Ik wilde bijna zeggen 'kan dat?'quote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of met nog minder eigenwaarde....
Weet je zeker dat ze niet te direct zijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu moet je diezelfde opmerkingen uit je mond laten komen.
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom ik andere mensen advies zit te geven.
Kijk ik wel eens uit gaan maar niet alleen en ik heb net zulke saaie vrienden als ik zelf.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen als je gewoon je ding doet. Het is wel het prettigst als je de eerste (paar) keer iemand meeneemt (een vriend ofzo waar je relaxed wat mee kan buurten en aan de omgeving kan wennen
) .
Ik heb nog nooit een vrouw versierd en toch geef ik mensen advies. Volgens mij zeg ik nog wel dingen waar de mensen wat mee kunnen hoop ik...quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom ik andere mensen advies zit te geven.
Volgens mij begreep ik je vorige post verkeerdquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk ik wel eens uit gaan maar niet alleen en ik heb net zulke saaie vrienden als ik zelf.
Da's wel waar, stoere vrienden helpen je wel je grenzen te verleggen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk ik wel eens uit gaan maar niet alleen en ik heb net zulke saaie vrienden als ik zelf.
quote:Well I heard mister Young sing about her
Well, I heard ole Neil put her down
Well, I hope Neil Young will remember
A Southern man don't need him around anyhow
daar zit em de kneep...quote:
vrienden? zijn dat een soort offline-fok-contacten??quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen als je gewoon je ding doet. Het is wel het prettigst als je de eerste (paar) keer iemand meeneemt (een vriend ofzo waar je relaxed wat mee kan buurten en aan de omgeving kan wennen
) .
online is niet enger, dan ken ik haar al en zij mij en dan durf ik wel. das tot nu toe nooit mis gegaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik weet dat erg veel mensen daar last van hebben. Als je daar dan eens van uitgaat??
De meeste mensen zijn heel erg gefocust op zichzelf en vullen de gedachten van anderen in (wat denken andere mensen van mij? enz). Dat is vaak een remming. Tenminste, dat was het bij mij en een aantal bekenden van mij. Zie het ook vaak in mn werk.
En online is nog veel enger, dan zit je eerst een poos te chatten en dan moet je elkaar gaan ontmoeten... BrrrDan heb je het in de kroeg denk ik iets gemakkelijker
dat is nog een optie...maarn iet op koopzondag. dat is een soort hel zonder vuur. ik snap wel wat je bedoelt. en dat probeer ik ook wel een beetje. iig al meer dan 10jaar geleden....quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen 'kan dat?'
Nee maar serieus, je kan zielig en alleen thuis blijven zitten en jezelf zielig vinden, of iets ondernemen!
Nee, je hoeft niet meteen naar de kroeg als je dat eng vindt, maar neem dan kleinere stapjes. Ga tijdens koopzondag in de stad lopen en probeer naar mensen te kijken. Oók naar de mooie meiden. Wees niet bang voor oogcontact, dat mag op koopzondag.
das het punt....de opening komt er niet..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
ow....oeps.....quote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet te direct zijn?
Ik denk het ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij begreep ik je vorige post verkeerd.
Je gaf wel goede tipsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw versierd en toch geef ik mensen advies. Volgens mij zeg ik nog wel dingen waar de mensen wat mee kunnen hoop ik...
nja, dat is een groot woord....maar dat single zijn is ook niet allesquote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
driedrock, jij wilt een meisje hosselen via de interwebs?
28 honeyquote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef Pino112 het volgende:
Drierdrosk, hoe oud was jij ook al weer? 29?
Je zou ook een keer naar een fok meet kunnen gaan met fokkers die je "al kent"quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrienden? zijn dat een soort offline-fok-contacten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |