quote:
jij ook natuurlijkquote:
I remember...quote:
Hou op, schei uit... M'n dieren worden er nu al horendol vanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij is het vuurwerk verkopen weer gestart.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
wil iedereen morgen ff duimen dat er idd een wasmachineaansluiting kan gemaakt worden in t appartement waar ik vanochtend gekeken heb? dan kan ik morgen nl tekenen en voor 1 feb verhuizen
Ja hoor! Las het al, zou tof zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
wil iedereen morgen ff duimen dat er idd een wasmachineaansluiting kan gemaakt worden in t appartement waar ik vanochtend gekeken heb? dan kan ik morgen nl tekenen en voor 1 feb verhuizen
Ohh, ik duim voor je!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
Zat er geen mokkel bij het appartement inbegrepen dan??quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
how you like me now!
en iedereen alvast bedankt voor het duimen. nieuwe werklocatie, nieuw huis, nieuwe stad. t gaat de goede kant op...nu nog een nieuw mokkel
back to the 80'squote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
omdat het zo'n apart huisje is:
[ afbeelding ]
boven ziet u de keuken, daaronder is de badkamer en 2 separate toiletten!
er woont een Duits studentenstelletje boven me...1 daarvan is vrouw....maar dus al bezet.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat er geen mokkel bij het appartement inbegrepen dan??
Die verdomde crisis he ze schrappen een gratis mokkel tegenwoordig uit het koopcontract.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
how you like me now!
en iedereen alvast bedankt voor het duimen. nieuwe werklocatie, nieuw huis, nieuwe stad. t gaat de goede kant op...nu nog een nieuw mokkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |