Gaz is een eikel.quote:
Dat zeker, maar de combinatie vond ik ook tofquote:
Dan blijft er van de serie weinig overquote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, het word nog erger Janet en Louise zitten er ook niet meer in in het nieuwe seizoen.
Hij heeft je gewaarschuwd..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef alors het volgende:
Nou ik zap weer weg, wat een schijtmuziek
Gaz en Jonny waren toch wel een beetje een gouden duo. Nu heb je Wesley en Tim tsja....quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zeker, maar de combinatie vond ik ook tof![]()
[..]
Dan blijft er van de serie weinig over
Ik vond het laatste seizoen ook niet meer zo tof, bleef eigenlijk hangen omdat ik hoopte dat het wat beter zou worden. Zal de BBC weer in de gaten houden, kijken of ik het nu nog wel wil volgenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaz en Jonny waren toch wel een beetje een gouden duo. Nu heb je Wesley en Tim tsja....
een beetje god?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
meatloaf is toch best wel een beetje god.
Als er al een god bestaat, dan is hij het! Zeker op muziekgebiedquote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
nou, wel een boel beetjes. wat een heerlijke bombastische bagger maakt die man toch!quote:
Meatloaf is best een rare kwibus, maar zijn muziek is goedquote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
Ralph Little heeft toch alweer een nieuwe serie op de BBC?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen ook niet meer zo tof, bleef eigenlijk hangen omdat ik hoopte dat het wat beter zou worden. Zal de BBC weer in de gaten houden, kijken of ik het nu nog wel wil volgen
Beter dan een paar seizoenen terug gaat het niet worden, met die musical als klap op de vuurpijl die is simpelweg briljant. Ken al die nummer uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen ook niet meer zo tof, bleef eigenlijk hangen omdat ik hoopte dat het wat beter zou worden. Zal de BBC weer in de gaten houden, kijken of ik het nu nog wel wil volgen
Kijk erg weinig tv atm helaas. Op BBC3?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ralph Little heeft toch alweer een nieuwe serie op de BBC?
Stop thinking, start drinkingquote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dan een paar seizoenen terug gaat het niet worden, met die musical als klap op de vuurpijl die is simpelweg briljant. Ken al die nummer uit mijn hoofd.
Biscuit Rapquote:
vast wel. Hoger komt ie nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk erg weinig tv atm helaas. Op BBC3?
Hij had eind 2008 een serie op BBC nu doet ie toneel.quote:
Ze hadden vorig jaar ook een kerst musical special. Die was ook wel goed, en Janet zag er echt niet normaal lekker uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Lijst!haha, scheelde 1 secSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Lijst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
ziet er aardig uit....nog ff een uurtje meepikken en dan naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Justin Pieperquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ziet er aardig uit....nog ff een uurtje meepikken en dan naar bed
ik heb de roede alvast ter hand genomen!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Ja het was wel Luda die frapt op Baby's, dacht ik al
Kan ik me niet meer zo goed herinnerenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar ook een kerst musical special. Die was ook wel goed, en Janet zag er echt niet normaal lekker uit.
*Geeft een tissue*quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef DaMook het volgende:
Ik val weer met mijn neus in de boter.
HAKKUH
.
Gaz was net verongelukt en Janet zat te wachten in The Archer tot ze gebeld zou worden door Gaz. Uiteindelijk komt ze er achter dat Gaz voor Donna heeft gekozen. Nou Tim en Wesley zijn er ook en ze wordt eerst boos op hun en het eindigt met een nummer waarin ze besluiten dat Gaz een eikel is en ze verder gaan met hun leven, nou ja Wesley en Janet dan.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer zo goed herinneren
Hehequote:
Kan je ook voor andere dingen gebruikenquote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
IEDEREEN IS VAN DE WERELD & DE WERELD IS VAN IEDEREEEEEEEEEN!!
Hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi, ik ben er ook nog ff!
En ik ben gewoon aangeschoten van 2 duveltjes... goed te merken dat mn drinkmaatjes t land uit zijn
hequote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Jannekje7 het volgende:
En ik ben gewoon aangeschoten van 2 duveltjes... goed te merken dat mn drinkmaatjes t land uit zijn
tss... zuipschuitquote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Volgens mij heb ik die nog nooit gezien, kan het me niet herinnerenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaz was net verongelukt en Janet zat te wachten in The Archer tot ze gebeld zou worden door Gaz. Uiteindelijk komt ze er achter dat Gaz voor Donna heeft gekozen. Nou Tim en Wesley zijn er ook en ze wordt eerst boos op hun en het eindigt met een nummer waarin ze besluiten dat Gaz een eikel is en ze verder gaan met hun leven, nou ja Wesley en Janet dan.
Typisch gevalletje van 'workaholic'quote:Op woensdag 29 december 2010 23:18 schreef DaMook het volgende:
Zo ik vat me er een Dommelschje bij.
Jaja zelfs thuis nog met m'n werk bezigquote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van 'workaholic'
quote:
jij ook natuurlijkquote:
I remember...quote:
Hou op, schei uit... M'n dieren worden er nu al horendol vanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij is het vuurwerk verkopen weer gestart.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
wil iedereen morgen ff duimen dat er idd een wasmachineaansluiting kan gemaakt worden in t appartement waar ik vanochtend gekeken heb? dan kan ik morgen nl tekenen en voor 1 feb verhuizen
Ja hoor! Las het al, zou tof zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
wil iedereen morgen ff duimen dat er idd een wasmachineaansluiting kan gemaakt worden in t appartement waar ik vanochtend gekeken heb? dan kan ik morgen nl tekenen en voor 1 feb verhuizen
Ohh, ik duim voor je!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
Zat er geen mokkel bij het appartement inbegrepen dan??quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
how you like me now!
en iedereen alvast bedankt voor het duimen. nieuwe werklocatie, nieuw huis, nieuwe stad. t gaat de goede kant op...nu nog een nieuw mokkel
back to the 80'squote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
omdat het zo'n apart huisje is:
[ afbeelding ]
boven ziet u de keuken, daaronder is de badkamer en 2 separate toiletten!
er woont een Duits studentenstelletje boven me...1 daarvan is vrouw....maar dus al bezet.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat er geen mokkel bij het appartement inbegrepen dan??
Die verdomde crisis he ze schrappen een gratis mokkel tegenwoordig uit het koopcontract.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
how you like me now!
en iedereen alvast bedankt voor het duimen. nieuwe werklocatie, nieuw huis, nieuwe stad. t gaat de goede kant op...nu nog een nieuw mokkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |