Dat kan toch helemaal niet drierdrock! één nummer leuk vinden en de rest niet? het is natuurlijk alles of niets!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedenavond!
en hoezo? ik vind 1 nummer van bluf nog wel te pruimen. dat mag toch?
dat kan prima!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet drierdrock! één nummer leuk vinden en de rest niet? het is natuurlijk alles of niets!
Volgens mij ben ik er eindelijk achter waar je UI van is, is dat van Two pints of Lager and a packet of crisps?quote:
Leuk nummer dit trouwens.quote:
Tuurlijk mag dat. Ben je nou boos??quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedenavond!
en hoezo? ik vind 1 nummer van bluf nog wel te pruimen. dat mag toch?
BEHOORLIJK JAquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Ben je nou boos??
Eensch.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alan Parsons Project heeft veel mooie nummers gemaakt
afwasborstel!quote:
Al is het laatste werk niet zo sterk als het oudere werk. Het laatste werk prikkelde mij niet op enige wijze.quote:
Die is briljant slecht x 1314234214quote:
Niet echt neequote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef miieejj het volgende:
ik vind de jingle holy moly ok niet de best die er is..
hoppa! ik heb de fight gewonnen!quote:
hebben ze in de nieuwe eeuw nog iets opgenomen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al is het laatste werk niet zo sterk als het oudere werk. Het laatste werk prikkelde mij niet op enige wijze.
Nu ben je de bitch van dit topicquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! ik heb de fight gewonnen!
eerde de pimp! en dan ben jij mn bitch :pquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ben je de bitch van dit topic
ik vond dat nieuwe album best vet...maar niet het meesterwerk dat de media ervan maakt.quote:
No fucking way dat ik mij laat pimpen!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eerde de pimp! en dan ben jij mn bitch :p
3rdRock's bitches hebben anders heel flexibele uren, plus een uitstekende dertiende maandquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
No fucking way dat ik mij laat pimpen!!Heb al een leuk baantje, geen tijd voor een bijbaan
je hoeft ook alleen maar beschikbaar te zijn voor mijquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
No fucking way dat ik mij laat pimpen!!Heb al een leuk baantje, geen tijd voor een bijbaan
Hij heeft betere nummers gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond dat nieuwe album best vet...maar niet het meesterwerk dat de media ervan maakt.
wahahahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3rdRock's bitches hebben anders heel flexibele uren, plus een uitstekende dertiende maand
Heb ik van horen zeggen, uiteraard![]()
nja, ik ken eigenlijk alleen dat nieuwe album en dat wanstaltige nummer Golddiggerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft betere nummers gemaakt.
Stronger vind ik dan weer beter dan die nieuwere.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ken eigenlijk alleen dat nieuwe album en dat wanstaltige nummer Golddigger
Dat laatste zeg je wel heel erg snel erbijquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3rdRock's bitches hebben anders heel flexibele uren, plus een uitstekende dertiende maand
Heb ik van horen zeggen, uiteraard![]()
Ik ben nobody's bitch!! Ik dop mien eigen boon'n!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hoeft ook alleen maar beschikbaar te zijn voor mijyou're my private bitch!
dus niet mijn haricot-vert?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je wel heel erg snel erbij
[..]
Ik ben nobody's bitch!! Ik dop mien eigen boon'n!!!
En dat is een punt erbij voor Bol_Wanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er eindelijk achter waar je UI van is, is dat van Two pints of Lager and a packet of crisps?
Pssst... Huismerk. Net zo goed, stukken goedkoper!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus niet mijn haricot-vert?nuja, dan gaat Kleenex iig niet failliet
Jonny en Gazquote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is een punt erbij voor Bol_Wan
daar spui......nee, laat maarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Pssst... Huismerk. Net zo goed, stukken goedkoper!!!
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is een punt erbij voor Bol_Wan
Ik ook, het word nog erger Janet en Louise zitten er ook niet meer in in het nieuwe seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |