Dat kan toch helemaal niet drierdrock! één nummer leuk vinden en de rest niet? het is natuurlijk alles of niets!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedenavond!
en hoezo? ik vind 1 nummer van bluf nog wel te pruimen. dat mag toch?
dat kan prima!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet drierdrock! één nummer leuk vinden en de rest niet? het is natuurlijk alles of niets!
Volgens mij ben ik er eindelijk achter waar je UI van is, is dat van Two pints of Lager and a packet of crisps?quote:
Leuk nummer dit trouwens.quote:
Tuurlijk mag dat. Ben je nou boos??quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedenavond!
en hoezo? ik vind 1 nummer van bluf nog wel te pruimen. dat mag toch?
BEHOORLIJK JAquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Ben je nou boos??
Eensch.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alan Parsons Project heeft veel mooie nummers gemaakt
afwasborstel!quote:
Al is het laatste werk niet zo sterk als het oudere werk. Het laatste werk prikkelde mij niet op enige wijze.quote:
Die is briljant slecht x 1314234214quote:
Niet echt neequote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef miieejj het volgende:
ik vind de jingle holy moly ok niet de best die er is..
hoppa! ik heb de fight gewonnen!quote:
hebben ze in de nieuwe eeuw nog iets opgenomen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al is het laatste werk niet zo sterk als het oudere werk. Het laatste werk prikkelde mij niet op enige wijze.
Nu ben je de bitch van dit topicquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! ik heb de fight gewonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |