nee oke.. dan ben ik niet de enige..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft een goede voice. Maar ja, dat hebben er zoveel. Het zal uiteindelijk wel middelmatige meuk zijn dat ie uit moet brengen en dan heb je weinig meer aan zo'n voice.
Tussen 4 en 5. Maar ze bellen me niet, zou de tweede keer zijn. Een eervolle vermelding zou al genoeg zijn.quote:
dan slaap ikquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5. Maar ze bellen me niet, zou de tweede keer zijn. Een eervolle vermelding zou al genoeg zijn.
ik ook...sorry!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5. Maar ze bellen me niet, zou de tweede keer zijn. Een eervolle vermelding zou al genoeg zijn.
Het was in de opzet zo ontzettend leuk. Ik verwachtte er echt weinig van, had de eerste paar uitzendingen ook niet meegekregen i.v.m. vakantie maar toen ik thuiskwam heb ik ratssss, alle 4 de auditie uitzendingen achter elkaar gekeken, zo verslavend, zo leuk. De ronde daarna was ook nog leuk. Maar nu is het echt gewoon een grote sluikreclame voor alles wat Vodafone heet, de jury praat poep (ik heb wat met uitwerpselen vandaag) en het gaat absoluut niet meer om The Voice.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
nee oke.. dan ben ik niet de enige..
ik word wat simpel van heel dat programma..
Dat dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
Waarom menen DJ's altijd dat we geïnteresseerd zijn in hetgene wat degene die gebeld wordt, aan het doen is? Als ze me nog een keer bellen zeg ik dat ik net een dikke drol aan het draaien ben in de vorm van een apestaartje.
dat ja..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was in de opzet zo ontzettend leuk. Ik verwachtte er echt weinig van, had de eerste paar uitzendingen ook niet meegekregen i.v.m. vakantie maar toen ik thuiskwam heb ik ratssss, alle 4 de auditie uitzendingen achter elkaar gekeken, zo verslavend, zo leuk. De ronde daarna was ook nog leuk. Maar nu is het echt gewoon een grote sluikreclame voor alles wat Vodafone heet, de jury praat poep (ik heb wat met uitwerpselen vandaag) en het gaat absoluut niet meer om The Voice.
MET DE NEUS OMHOEG OF HOE JE DAT OOK SCHRIJFT! Roel!
eeeej skatje! ga je mee met 3rdRock vannacht! (Van welke rapper is dit gejat???)quote:
Las het even verkeerd dacht Zwaargewond na spelen rene frogerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
Zwaargewond na spelen Frogger
wahahahahahahaha
Dan was je niet de enige die dat dacht.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Las het even verkeerd dacht Zwaargewond na spelen rene froger
dat zou nog mooier zijn....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Las het even verkeerd dacht Zwaargewond na spelen rene froger
Ik ken geen rappertsquote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eeeej skatje! ga je mee met 3rdRock vannacht! (Van welke rapper is dit gejat???)
Radiohoofd. wow
Hoe dom ben je danquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
Zwaargewond na spelen Frogger
wahahahahahahaha
nog een stukje dan: ik ben een turk, eet je op als een augurk!quote:
Augurk is zuur, klaag erover tegen een muur! Yo!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog een stukje dan: ik ben een turk, eet je op als een augurk!
Yakkie Bahquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Augurk is zuur, klaag erover tegen een muur! Yo!
Yukkie B.! jij kent je nederhopklassiekers...quote:
Goed dat je zo'n icoontje hebt ingesteld trouwens!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft ondertussen ook nog half naar de concertregistratie-uitzending van Guus Meeuwis op NED3 zitten kijken. Uiteraard kwam Brabant ook nog langs... aangezien het in het Philips Stadion in Eindhoven was.
Ik moest even hard nadenken waar je het nou over had, maar dat heb ik gisteren gelijk even gedaan idd.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed dat je zo'n icoontje hebt ingesteld trouwens!
Is er een naam voor?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moest even hard nadenken waar je het nou over had, maar dat heb ik gisteren gelijk even gedaan idd.
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef miieejj het volgende:
wat ik me ff afvraag.. is theo maassen nog naar het glazen huis geweest ??
bilnaatje!quote:
Recht in het gaatje!quote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef miieejj het volgende:
wat ik me ff afvraag.. is theo maassen nog naar het glazen huis geweest ??
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef miieejj het volgende:
nog iets wat ik me afvroeg.. heeft giel nog die videocolunm nog gedaan in het glazen huis.. volgens mij niet he ??
barend is toch zo'n dj-schooljock? is dit dan een teken dat ie langzaam klaargestoomd wordt voor het grotere werk? zo'n thymen en die hanneke hoorde ik nooit overdag...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/349291/Mega-Top-50-van-2010
Hanneke is ook niet meer te horen op 3FMquote:Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
barend is toch zo'n dj-schooljock? is dit dan een teken dat ie langzaam klaargestoomd wordt voor het grotere werk? zo'n thymen en die hanneke hoorde ik nooit overdag...
Yeah!!! Dit maakt overigens je vorige opmerking (over Blofquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
Vecht! voor je Recht! om te FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTEN!
goedenavond!quote:
Dat kan toch helemaal niet drierdrock! één nummer leuk vinden en de rest niet? het is natuurlijk alles of niets!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedenavond!
en hoezo? ik vind 1 nummer van bluf nog wel te pruimen. dat mag toch?
dat kan prima!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet drierdrock! één nummer leuk vinden en de rest niet? het is natuurlijk alles of niets!
Volgens mij ben ik er eindelijk achter waar je UI van is, is dat van Two pints of Lager and a packet of crisps?quote:
Leuk nummer dit trouwens.quote:
Tuurlijk mag dat. Ben je nou boos??quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedenavond!
en hoezo? ik vind 1 nummer van bluf nog wel te pruimen. dat mag toch?
BEHOORLIJK JAquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Ben je nou boos??
Eensch.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alan Parsons Project heeft veel mooie nummers gemaakt
afwasborstel!quote:
Al is het laatste werk niet zo sterk als het oudere werk. Het laatste werk prikkelde mij niet op enige wijze.quote:
Die is briljant slecht x 1314234214quote:
Niet echt neequote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef miieejj het volgende:
ik vind de jingle holy moly ok niet de best die er is..
hoppa! ik heb de fight gewonnen!quote:
hebben ze in de nieuwe eeuw nog iets opgenomen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al is het laatste werk niet zo sterk als het oudere werk. Het laatste werk prikkelde mij niet op enige wijze.
Nu ben je de bitch van dit topicquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! ik heb de fight gewonnen!
eerde de pimp! en dan ben jij mn bitch :pquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ben je de bitch van dit topic
ik vond dat nieuwe album best vet...maar niet het meesterwerk dat de media ervan maakt.quote:
No fucking way dat ik mij laat pimpen!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eerde de pimp! en dan ben jij mn bitch :p
3rdRock's bitches hebben anders heel flexibele uren, plus een uitstekende dertiende maandquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
No fucking way dat ik mij laat pimpen!!Heb al een leuk baantje, geen tijd voor een bijbaan
je hoeft ook alleen maar beschikbaar te zijn voor mijquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
No fucking way dat ik mij laat pimpen!!Heb al een leuk baantje, geen tijd voor een bijbaan
Hij heeft betere nummers gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond dat nieuwe album best vet...maar niet het meesterwerk dat de media ervan maakt.
wahahahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3rdRock's bitches hebben anders heel flexibele uren, plus een uitstekende dertiende maand
Heb ik van horen zeggen, uiteraard![]()
nja, ik ken eigenlijk alleen dat nieuwe album en dat wanstaltige nummer Golddiggerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft betere nummers gemaakt.
Stronger vind ik dan weer beter dan die nieuwere.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ken eigenlijk alleen dat nieuwe album en dat wanstaltige nummer Golddigger
Dat laatste zeg je wel heel erg snel erbijquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3rdRock's bitches hebben anders heel flexibele uren, plus een uitstekende dertiende maand
Heb ik van horen zeggen, uiteraard![]()
Ik ben nobody's bitch!! Ik dop mien eigen boon'n!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hoeft ook alleen maar beschikbaar te zijn voor mijyou're my private bitch!
dus niet mijn haricot-vert?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je wel heel erg snel erbij
[..]
Ik ben nobody's bitch!! Ik dop mien eigen boon'n!!!
En dat is een punt erbij voor Bol_Wanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er eindelijk achter waar je UI van is, is dat van Two pints of Lager and a packet of crisps?
Pssst... Huismerk. Net zo goed, stukken goedkoper!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus niet mijn haricot-vert?nuja, dan gaat Kleenex iig niet failliet
Jonny en Gazquote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is een punt erbij voor Bol_Wan
daar spui......nee, laat maarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Pssst... Huismerk. Net zo goed, stukken goedkoper!!!
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is een punt erbij voor Bol_Wan
Ik ook, het word nog erger Janet en Louise zitten er ook niet meer in in het nieuwe seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |