Ik moest even hard nadenken waar je het nou over had, maar dat heb ik gisteren gelijk even gedaan idd.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed dat je zo'n icoontje hebt ingesteld trouwens!
Is er een naam voor?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moest even hard nadenken waar je het nou over had, maar dat heb ik gisteren gelijk even gedaan idd.
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef miieejj het volgende:
wat ik me ff afvraag.. is theo maassen nog naar het glazen huis geweest ??
bilnaatje!quote:
Recht in het gaatje!quote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef miieejj het volgende:
wat ik me ff afvraag.. is theo maassen nog naar het glazen huis geweest ??
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef miieejj het volgende:
nog iets wat ik me afvroeg.. heeft giel nog die videocolunm nog gedaan in het glazen huis.. volgens mij niet he ??
barend is toch zo'n dj-schooljock? is dit dan een teken dat ie langzaam klaargestoomd wordt voor het grotere werk? zo'n thymen en die hanneke hoorde ik nooit overdag...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/349291/Mega-Top-50-van-2010
Hanneke is ook niet meer te horen op 3FMquote:Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
barend is toch zo'n dj-schooljock? is dit dan een teken dat ie langzaam klaargestoomd wordt voor het grotere werk? zo'n thymen en die hanneke hoorde ik nooit overdag...
Yeah!!! Dit maakt overigens je vorige opmerking (over Blofquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
Vecht! voor je Recht! om te FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |