eerde de pimp! en dan ben jij mn bitch :pquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ben je de bitch van dit topic
ik vond dat nieuwe album best vet...maar niet het meesterwerk dat de media ervan maakt.quote:
No fucking way dat ik mij laat pimpen!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eerde de pimp! en dan ben jij mn bitch :p
3rdRock's bitches hebben anders heel flexibele uren, plus een uitstekende dertiende maandquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
No fucking way dat ik mij laat pimpen!!Heb al een leuk baantje, geen tijd voor een bijbaan
je hoeft ook alleen maar beschikbaar te zijn voor mijquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
No fucking way dat ik mij laat pimpen!!Heb al een leuk baantje, geen tijd voor een bijbaan
Hij heeft betere nummers gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond dat nieuwe album best vet...maar niet het meesterwerk dat de media ervan maakt.
wahahahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3rdRock's bitches hebben anders heel flexibele uren, plus een uitstekende dertiende maand
Heb ik van horen zeggen, uiteraard![]()
nja, ik ken eigenlijk alleen dat nieuwe album en dat wanstaltige nummer Golddiggerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft betere nummers gemaakt.
Stronger vind ik dan weer beter dan die nieuwere.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ken eigenlijk alleen dat nieuwe album en dat wanstaltige nummer Golddigger
Dat laatste zeg je wel heel erg snel erbijquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3rdRock's bitches hebben anders heel flexibele uren, plus een uitstekende dertiende maand
Heb ik van horen zeggen, uiteraard![]()
Ik ben nobody's bitch!! Ik dop mien eigen boon'n!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hoeft ook alleen maar beschikbaar te zijn voor mijyou're my private bitch!
dus niet mijn haricot-vert?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je wel heel erg snel erbij
[..]
Ik ben nobody's bitch!! Ik dop mien eigen boon'n!!!
En dat is een punt erbij voor Bol_Wanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er eindelijk achter waar je UI van is, is dat van Two pints of Lager and a packet of crisps?
Pssst... Huismerk. Net zo goed, stukken goedkoper!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus niet mijn haricot-vert?nuja, dan gaat Kleenex iig niet failliet
Jonny en Gazquote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is een punt erbij voor Bol_Wan
daar spui......nee, laat maarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Pssst... Huismerk. Net zo goed, stukken goedkoper!!!
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is een punt erbij voor Bol_Wan
Ik ook, het word nog erger Janet en Louise zitten er ook niet meer in in het nieuwe seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |