vast wel. Hoger komt ie nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk erg weinig tv atm helaas. Op BBC3?
Hij had eind 2008 een serie op BBC nu doet ie toneel.quote:
Ze hadden vorig jaar ook een kerst musical special. Die was ook wel goed, en Janet zag er echt niet normaal lekker uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Lijst!haha, scheelde 1 secSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Lijst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
ziet er aardig uit....nog ff een uurtje meepikken en dan naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Justin Pieperquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ziet er aardig uit....nog ff een uurtje meepikken en dan naar bed
ik heb de roede alvast ter hand genomen!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Ja het was wel Luda die frapt op Baby's, dacht ik al
Kan ik me niet meer zo goed herinnerenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar ook een kerst musical special. Die was ook wel goed, en Janet zag er echt niet normaal lekker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |