Dat bedoel ik. Schoften...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verdomde crisis he ze schrappen een gratis mokkel tegenwoordig uit het koopcontract.
Alles kan kapot, trust me. Been there, enz enz enzquote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er woont een Duits studentenstelletje boven me...1 daarvan is vrouw....maar dus al bezet.
wordt btw leuk op vrijdagavondEINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dúrf 's wat anders te beweren!!
Nou op dezelfde manier als altijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee hoe ik aan een mokkel kom?
Stop met fokken!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee hoe ik aan een mokkel kom?
ja, daar ben ik ook geweest....al was ik dan wel de partij die kapot gemaakt werd. en HARD.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles kan kapot, trust me. Been there, enz enz enz
Nice, ik duim meequote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
wil iedereen morgen ff duimen dat er idd een wasmachineaansluiting kan gemaakt worden in t appartement waar ik vanochtend gekeken heb? dan kan ik morgen nl tekenen en voor 1 feb verhuizen
haha, van morrison haha snap je hemquote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was de vorige, deze is Van Morrison
Jij loopt mijlen voor op m'n streamquote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was de vorige, deze is Van Morrison
internet?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou op dezelfde manier als altijd.
ja, maar....ik haalde mijn mokkels altijd van t web!quote:
quote:
waarom moet ik nou altijd hier aan denken als je hier komtquote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij loopt mijlen voor op m'n stream
Ik ook, maar ik ben er sterker van geworden. Ze krijgen mij niet zo snel meer kapot. Puppypowerrrrrrr!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar ben ik ook geweest....al was ik dan wel de partij die kapot gemaakt werd. en HARD.
Betere downloadsnelheid kopen!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
internet?
[..]
ja, maar....ik haalde mijn mokkels altijd van t web!
Oew, wat een vieze plaatquote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom moet ik nou altijd hier aan denken als je hier komt
Omdat ze ook vies is? netzoals het liedje?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom moet ik nou altijd hier aan denken als je hier komt
dat ga ik ook doen in LWD. 25mbitquote:
DanoontjePowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben er sterker van geworden. Ze krijgen mij niet zo snel meer kapot. Puppypowerrrrrrr!!!
masterplaat!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ze ook vies is? netzoals het liedje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |