quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
maar ehm, hoe vertel je dan aan zo'n mokkel dat je d'r leuk vind?
Je jurk ritselt zo lief.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
"Hoi, ik vind je leuk". Zoiets??quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
nounee.....ik vind samen op de bank zitten al heel wat!quote:
Ik heb serieus eens flirtles gegeven aan een vriend van me!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
Das wel heul direct, al gebeurt het hier in de kroeg regelmatig. Boeruhquote:
"Hoi, ik ben een regendruppel en ik val voor je", of welk een andere bar slechte openingszin dan ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
hoi, minthy vindt je leuk....quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
"Hoi, ik vind je leuk". Zoiets??
je virtuele jurk dan toch...en als ze dan een broek (of nietsquote:
Probeer deze combinatie van woorden: Ik vind je leuk.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
Als openingszin werkt het wel, hea dames?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nounee.....ik vind samen op de bank zitten al heel wat!
kan dat ook online?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens flirtles gegeven aan een vriend van me!
Twee maanden later had-ie een vriendinnetje en ze zijn nu ruim een jaar samen
wehehe, die kende ik nog niet. wel zo van: "word je nou niet moe?" "waarvan?" "van dat rondjes rennen in mijn hoofd!"quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben een regendruppel en ik val voor je", of welk een andere bar slechte openingszin dan ook.
Dan moet je mij ook maar eens flirtles geven!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat dat te leren valt, ik ben qua dat een waardeloos geval.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tijdje terug in de kroeg aan de klets geraakt met een jongen, die zei zonder blikken of blozen na een half uur "ik vind je wel leuk!!". Werkt wel, al moet je dit niet al na 5 minuten zeggen. Komt wat hebberig over, zegmaarquote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, minthy vindt je leuk....
nee, dat gaat niet werken denk ik....
[..]
je virtuele jurk dan toch...en als ze dan een broek (of niets) aan blijkt te hebben?
potentieel interessant negeer object!quote:
Hoi, ik ben een regendruppel, je wordt nat van mijquote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben een regendruppel en ik val voor je", of welk een andere bar slechte openingszin dan ook.
hoeveel fokposts en tweets is dat ongeveer?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Tijdje terug in de kroeg aan de klets geraakt met een jongen, die zei zonder blikken of blozen na een half uur "ik vind je wel leuk!!". Werkt wel, al moet je dit niet al na 5 minuten zeggen. Komt wat hebberig over, zegmaar
baas!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een regendruppel, je wordt nat van mij.
.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Wellicht iets te direct, maar whatever floats your boat!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potentieel interessant negeer object!
Dáárom zijn wij op date geweest, dít soort opmerkingen!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Flauwe openingszinnen kunnen altijd flauwerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wellicht iets te direct, maar whatever floats your boat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |