Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Fifth Post? weet je het zeker?quote:
Jaquote:
Hey Barretjequote:Op woensdag 29 december 2010 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. terug!
heerlijk gegeten. boute bediening.. en 3 uur gedaan over 3 gangen![]()
en met aziatisch eten heb je dan ondertussen weer honger...
wat is de status van de 3 januari / Londen meet?
Waar heb je het gevonden dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
We willen binnenkort eens in het gemeentearchief gaan kijken voor de bouwtekeningen, maar in het archief ligt erg weinig meer van voor 1940, dus dat we dit hebben is al tof
Hoezo falend?quote:
Jij zit dan ook op het falende VWO.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zit dan ook op het falende VWO.
Nee, er zijn nog ruim 2 dagen! Daarom!quote:
In de online collectie van het gemeentearchiefquote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar heb je het gevonden dan?
En dan werk je de OP niet even bij?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog ruim 2 dagen! Daarom!
cool!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
In de online collectie van het gemeentearchief
Dit is er ook nog:
[ afbeelding ]
Luie kinders.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan werk je de OP niet even bij?.
Dat is zeker nicequote:Op woensdag 29 december 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
In de online collectie van het gemeentearchief
Dit is er ook nog:
[ afbeelding ]
Hey Koenquote:
Sinds gisteren al hoorquote:
hoiquote:
Nou, er is van alles welkom hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
cool!!
zeg .. wij hebben nog het eea aan inrichting over.. hebben??
(geen idee vanuit welke situatie jullie gaan samenwonen...)
Twintig gehaakte cactussen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, er is van alles welkom hoor
Wat heb je in de aanbieding?
Woon jij dichtbij Purmerend? Als Muck het niet nodig heeft dan weet ik iemand die je er heel blij mee kunt maken vanuit FHFquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
cool!!
zeg .. wij hebben nog het eea aan inrichting over.. hebben??
(geen idee vanuit welke situatie jullie gaan samenwonen...)
Ik nietquote:
Wat heb je nodig, misschien heb ik ook wat voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
jij de laatste tijd ook aardig veel toch ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar jij zal wel meer posten hier dan ik
gaat het om de meeste posts dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
twee banken ( 1 klippan bank), twee lack kasten een droger en een ijskast die je van boven moet laden...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
wellicht omdat ik laatst een keer riep dat ik niet in de OP sta
Cavia's in badquote:
En dan moet je zeker naar buiten? lekker koudquote:
Hoe lang post je al hier?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Den Haag..en omgeving..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woon jij dichtbij Purmerend? Als Muck het niet nodig heeft dan weet ik iemand die je er heel blij mee kunt maken vanuit FHF
Gezelligquote:
We hebben vandaag toevallig een fornuis, koelkast en wasmachine voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je nodig, misschien heb ik ook wat voor je![]()
yep, oude inhoud in de kliko mikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan moet je zeker naar buiten? lekker koud
Blijkbaar, ik vroeg vandaag hoe ik in de OP kom, en toen zei iemand dat je een paar keer in de dagscores moet komen te staan. Maar dat kan ook goed een grapje zijn geweest.quote:
Cavia's wonen doorgaans binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan moet je zeker naar buiten? lekker koud
Dat is het zekerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vroeg vandaag hoe ik in de OP kom, en toen zei iemand dat je een paar keer in de dagscores moet komen te staan. Maar dat kan ook goed een grapje zijn geweest.
Als hij het hok moet schoonmakenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's wonen doorgaans binnenZe zijn namelijk nogal vatbaar voor ziektes enzo, met name voor tocht
kunnen ze goed zwemmenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's in badDa's zo leuk
Maar ik gok dat je de kooi bedoelt
Dat is heel erg welkomquote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
twee banken ( 1 klippan bank), twee lack kasten een droger en een ijskast die je van boven moet laden...
enige voorwaarde is dat je het zelf moet komen halen
Toen wij cavia's hadden woonde ze doorgaans (altijd zegmaarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's wonen doorgaans binnenZe zijn namelijk nogal vatbaar voor ziektes enzo, met name voor tocht
Dat zal ook wel, sommigen hangen iets te veel aan die postcounts hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vroeg vandaag hoe ik in de OP kom, en toen zei iemand dat je een paar keer in de dagscores moet komen te staan. Maar dat kan ook goed een grapje zijn geweest.
twee banken.. hier op te halenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
We hebben vandaag toevallig een fornuis, koelkast en wasmachine voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikken![]()
Maar een bank is nog zeer welkom! En verdere inrichtspulletjes ook natuurlijk
Een tv hebben we alquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag..en omgeving..
en.. heb metoverlegt.. en die zegt dat het allemaal zo weg mag, maar dat het wel opgehaald moet worden..
ohh en ook nog een (niet-platte) tv...
Nee, dat kan ie helaas niet... Die jongen komt vanuit een AWBZ woonvorm nu zelfstandig te wonen... En ik heb zelf niet de middelen of de financien om het bij je te halen, anders had ik dat voor em gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag..en omgeving..
en.. heb metoverlegt.. en die zegt dat het allemaal zo weg mag, maar dat het wel opgehaald moet worden..
ohh en ook nog een (niet-platte) tv...
Wil je een leuke theepot die hier staat te verstoffen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
We hebben vandaag toevallig een fornuis, koelkast en wasmachine voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikken![]()
Maar een bank is nog zeer welkom! En verdere inrichtspulletjes ook natuurlijk
klippan is gewoon wit.. we hebben wel een zwarte hoes geloof ik (ergens) maar je kan altijd een andere kleur hoes bij de ikea kopen natuurlijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is heel erg welkom
We hadden zelf toevallig een klippan op het oog
in welke kleuren is het? en waar mag het opgehaald worden?
Dat is hartstikke leuk, want dat cambineert overal zo'n beetje meequote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
klippan is gewoon wit.. we hebben wel een zwarte hoes geloof ik (ergens) maar je kan altijd een andere kleur hoes bij de ikea kopen natuurlijk!
quote:
Bis Laterquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
maar ik ben ff de cavia blij maken, laterrrrr
Als dat binnen staat dan maak je em toch binnen schoon? Of ga jij buiten staan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als hij het hok moet schoonmaken![]()
Die van mij woonden binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen wij cavia's hadden woonde ze doorgaans (altijd zegmaar) buiten
Nee, ik zal deze post normaal proberen te lezen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Blij maak zequote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Oeh, dat is wel leukquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wil je een leuke theepot die hier staat te verstoffen?En ik zal eens even op zolder de dozen induiken
Nog iets specifieks nodig?
Lijkt me wel, want het staat er echt los vanquote:
En dan post ik niet eens zo veelquote:
binnen schoonmaken, naar buiten om de rotzooi weg te gooienquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat binnen staat dan maak je em toch binnen schoon? Of ga jij buiten staan?
Meid. Maak je niet druk. gf of MPG of wie dan ook hebben soms zin om een rij toe te voegen en dan komen er weer mensen bij. That's all. Om in de youtube te komen moet je bij mij zijn. En nee.quote:
Als ik me wat beter voel dan duik ik de zolder op voor je en PM ik je wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel leuk
Ik zou zogauw even niets specifieks weten eerlijk gezegd. TJ en ik hebben al ooit eerder op onszelf gewoond (ik vrij recent natuurlijk) dus dingen als pannen en servies enzo hebben we gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik liet de zak dan even een nachtje in het halletje staan, want brrrrquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
binnen schoonmaken, naar buiten om de rotzooi weg te gooien
b
We hebben een kastje in die kleurquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohh en de lack kasten zijn zwart/bruin (ikea kleur..)
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik me wat beter voel dan duik ik de zolder op voor je en PM ik je wel jaRustig aan doen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en geen idee
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Sorry, vergeten te reageren, geweldige UIquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben een kastje in die kleur
[..]
Rustig aan doen jij
en geen idee
deze dus ( in de kleur bruin/zwart wat ze niet meer verkopen geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben een kastje in die kleur
[..]
Gewoon naar de schilder gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh en Muckie, ik mag haarverf testen
Die is leukquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze dus ( in de kleur bruin/zwart wat ze niet meer verkopen geloof ik)
zou kunnenquote:
Zeg snoet, wat heb jij vandaag?quote:
Vandaag?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg snoet, wat heb jij vandaag?
Veelquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
IKEA
Hoeveel ikea hebben jullie thuis?
Dat kan, dan wordt het lastig jaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou kunnen![]()
ik denk eerder dat de schoonwokjes er zijn en de pc uit staat
Je hebt mijn nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
\We hebben nog wel ff contact
![]()
Ik vind ze tofquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze dus ( in de kleur bruin/zwart wat ze niet meer verkopen geloof ik)
Niiiiicequote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh en Muckie, ik mag haarverf testen
Ja, tegen mij? Je maakt alleen maar rot opmerkingenquote:
Nu? 1 kastjequote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
IKEA
Totaal niet bewust anders.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tegen mij? Je maakt alleen maar rot opmerkingen
knijp even in je tuxquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tegen mij? Je maakt alleen maar rot opmerkingen
Trusten Phenoquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totaal niet bewust anders.
Maar ik ga naar bed.
Welterustenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik ga naar bed.
2 dus..quote:
Okeequote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik ga naar bed.
quote:
Dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VeelEcht veel, in de woonkamer is zeker 4/5 van IKEA
Je UIquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
IKEA
Jij ook de beste wensen alvast danquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, beste wensen alvast, mij zie je niet meer. Logisch lijkt me.
Fijne jaarwisseling en veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
Jij ook en een hele fijne vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VeelEcht veel, in de woonkamer is zeker 4/5 van IKEA
Anders wil wasmachineman em wel hebben hier op fokquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 dus..
laat maar weten wanneer je alles op kan komen halen.. wat heb je nog meer nodig??
ohh.. en als je een handige pa/collega/vriend hebt.. ik heb nog een wasmachine waarvan de pomp het niet doet.. misschien dat ie em aan de praat krijgt??
Dat is pas 1 januari. Maar bedankt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook en een hele fijne vakantie
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders wil wasmachineman em wel hebben hier op fok![]()
We hebben sinds vandaag al een wasmachinequote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 dus..
laat maar weten wanneer je alles op kan komen halen.. wat heb je nog meer nodig??
ohh.. en als je een handige pa/collega/vriend hebt.. ik heb nog een wasmachine waarvan de pomp het niet doet.. misschien dat ie em aan de praat krijgt??
Aangezien ik je voor die tijd mogelijk niet meer spreek zeg ik het alvastquote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is pas 1 januari. Maar bedankt.
Wasmachinemanquote:
Ga je weer naar Japan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is pas 1 januari. Maar bedankt.
Oh en als je iets van een extra kledingkast nodig hebt voor bijv op de studeerkamer, kijk dan ook vooral op MP. Daar heb ik toen voor 5 euro een kast gekocht voor op zolderquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben sinds vandaag al een wasmachine
En ik moet even overleggen hier wanneer we vervoer kunnen krijgen voor zoiets groots. Wil je er heel snel vanaf?
Hoezo mag onze eigen klusjesman het niet doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ik je voor die tijd mogelijk niet meer spreek zeg ik het alvast
[..]
WasmachinemanZo heet ie
Die zoekt kapotte machines om te repareren
voor het einde van januari?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben sinds vandaag al een wasmachine
En ik moet even overleggen hier wanneer we vervoer kunnen krijgen voor zoiets groots. Wil je er heel snel vanaf?
Dat is een van de laatste dingen die we aanschaffen denk ik, want de bovenverdieping laten we voor nu even wat ie isquote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en als je iets van een extra kledingkast nodig hebt voor bijv op de studeerkamer, kijk dan ook vooral op MP. Daar heb ik toen voor 5 euro een kast gekocht voor op zolder
Wat moet wok met nog een wasmachine dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo mag onze eigen klusjesman het niet doen?
Moet lukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Kee, ik dacht ik zeg het evenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is een van de laatste dingen die we aanschaffen denk ik, want de bovenverdieping laten we voor nu even wat ie is
Bruikbare onderdelen uit halen voor als de zijne het weer eens niet doetquote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat moet wok met nog een wasmachine dan?
Und mich?quote:
Ik heb er nog geen gehad dit jaarquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
Ohh en op verzoekJe hebt een rood kruis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ohh en op verzoekHij is wel behaard...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ohh en op verzoekPlaatje werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Openen in nieuw tabblad!quote:
Ikke de laatste tijd al weer een aantalquote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen gehad dit jaarOke, misschien in januari, maar dat telt niet mee...
Ohh en op verzoekWat een dropjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Come on now, you knew you were lost
Deed ikquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Openen in nieuw tabblad!
En uploaden in tinypic is beter
Mart, dat is nou ongesteldheidquote:
Dat zijn geen dropjes, het zijn katten!quote:
tsja.. het is die tijd van de maand he...quote:
Ohh en op verzoekWat een lieverdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
TMIquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart, dat is nou ongesteldheid
Ik ben juist heel blij dat je het zegt gekquote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, ik dacht ik zeg het even
ik heb een hekel aan tinypicquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Openen in nieuw tabblad!
En uploaden in tinypic is beter
En ze zijn snoepigquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zijn geen dropjes, het zijn katten!
GMTAquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. het is die tijd van de maand he...
Jij als batsbaas zou toch wel iets gewend moeten zijnquote:
is er bij jullie ook een verbod op rode zeeen??quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Poezels
Ik ga mijn bedje opzoeken, morgenochtend autorijden en ik wil wel een beetje fit zijn
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is er bij jullie ook een verbod op rode zeeen??
of zijn er thema avonden voor ??
ze kunnen wsl beter in de soep..quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de wiki ook maar even bijgewerkt
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij als batsbaas zou toch wel iets gewend moeten zijn
dat was al lang gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
Slaap lekker meisquote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Poezels
Ik ga mijn bedje opzoeken, morgenochtend autorijden en ik wil wel een beetje fit zijn
Keequote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben juist heel blij dat je het zegt gek
Oh, poezels
Whehehequote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is er bij jullie ook een verbod op rode zeeen??
of zijn er thema avonden voor ??
doe het dan ook goedquote:
De laatste regel van de topicnummers is te langquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
Niet huilen liefjequote:
dat heb ik dus aangepastquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De laatste regel van de topicnummers is te lang
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus aangepast
ach.. ik heb in het verleden 4 keer opnieuw moeten beginnen na verbroken relaties.. toen heb ik ook enorm veel van anderen gekregen.. dus ik geef nu graag iets terug..quote:
Dat krijg je dus als niet bij ieder nieuw topic de wiki wordt bijgewerktquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
daar kan ik wel wat meequote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 dus..
Jij ook een knuffelquote:
Jij bent liefquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. ik heb in het verleden 4 keer opnieuw moeten beginnen na verbroken relaties.. toen heb ik ook enorm veel van anderen gekregen.. dus ik geef nu graag iets terug..
een vriend in de WAJONG heeft al een koelkast vriezer, tafel, fornuis, afwasmachine, magnetron, wasmachine die et wel deed en nog wat zooi meegekregen..
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als niet bij ieder nieuw topic de wiki wordt bijgewerkt![]()
.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OkeAlleen niet in de OP, maar dat kan je ook niet
en toch vind ik het liefquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. ik heb in het verleden 4 keer opnieuw moeten beginnen na verbroken relaties.. toen heb ik ook enorm veel van anderen gekregen.. dus ik geef nu graag iets terug..
Ik zei nietsquote:
quote:
Ophalen in den haag...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
RIPquote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo daar ben ik weer...
Mijn computer lijkt het weer even te doen...
Ik denk dat mijn videokaart aan het overlijden is
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ophalen in den haag...logisch. Ga morgen even bellen voor busje ofzo. Hoe groot zijn die banken ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Hey Symquote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo daar ben ik weer...
Bahquote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo daar ben ik weer...
quote:
jajajajquote:
En dat is lief, want niet iedereen doet dat/beseft zich datquote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
jajajaj
we hebben het goed hier.. alles wat we willen komt het huis in (heeft een kinect gekregen voor z'n verjaardag) maar ik/we zijn ons er wel van bewust dat er mensen zijn die dat allemaal niet kunnen.. dus daar doen we af en toe wat voor
precies wat Marijke (klusbabe) zegtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is lief, want niet iedereen doet dat/beseft zich dat
moet ik gemeen gaan doen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gadver, wat zitten er lieve mensen in dit topic![]()
Misschien wel soort zoekt soortquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
volgens Ikea.nl :quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
logisch. Ga morgen even bellen voor busje ofzo. Hoe groot zijn die banken ongeveer?
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies wat Marijke (klusbabe) zegt
Liefquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een vriend in de WAJONG heeft al een koelkast vriezer, tafel, fornuis, afwasmachine, magnetron, wasmachine die et wel deed en nog wat zooi meegekregen..
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
Dat is kut, deed de mijne laatst ook al
wat voor een soort kaart is het?
Ik heb nog een nieuwe PCi express liggen, die ga ik er van de week wel inzettenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BahIk heb niets voor je liggen, anders had je het zo gehad
ok dan ga ik er vervoer omheen proberen te regelen morgen!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgens Ikea.nl :
Breedte: 89 cm
Hoogte: 58 cm
Lengte: 180 cm
Gewicht: 52.5 kg
Wacht maar tot je me gezien hebt of je me nog steeds een babe vindtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies wat Marijke (klusbabe) zegt
Neequote:
Die banken zitten goed, ik heb er zelf ook al 8 jaar 1 die het nog steeds doetquote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
ok dan ga ik er vervoer omheen proberen te regelen morgen!
Dan was jij beter voor berijd dan ik want die kaart die ik hier heb liggen is stukquote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog een nieuwe PCi express liggen, die ga ik er van de week wel inzetten
2 e bank is iets groter.. en daar moet nog wat overheen (grand fouliard (hoe schrijf je dat ?!?!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
ok dan ga ik er vervoer omheen proberen te regelen morgen!
Gelukkigquote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog een nieuwe PCi express liggen, die ga ik er van de week wel inzetten
voor bereden dan toch wel??quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan was jij beter voor berijd dan ik want die kaart die ik hier heb liggen is stuken leen er nu eentje van een maat van me
, volgend jaar maar een nieuwe bestellen
Het werkt besmettelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is lief, want niet iedereen doet dat/beseft zich dat
Ik weet niet eens maar waarom ik hem gekocht heb, maar het komt goed van pas nuquote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan was jij beter voor berijd dan ik want die kaart die ik hier heb liggen is stuken leen er nu eentje van een maat van me
, volgend jaar maar een nieuwe bestellen
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het werkt besmettelijk
Tof Bar
Jij hoort je daar beter door te voelen he?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij je daardoor beter door voelt
JA is het nu klaar met die veren in me reet??quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het werkt besmettelijk
Tof Bar
je kan nooit genoeg op voorraad hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet niet eens maar waarom ik hem gekocht heb, maar het komt goed van pas nu
kijk dat is nog eens een stevige bank!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die banken zitten goed, ik heb er zelf ook al 8 jaar 1 die het nog steeds doet
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JA is het nu klaar met die veren in me reet??
ze kriebelen!!je hebt liever wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
En zo is hetquote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
jajajaj
we hebben het goed hier.. alles wat we willen komt het huis in (heeft een kinect gekregen voor z'n verjaardag) maar ik/we zijn ons er wel van bewust dat er mensen zijn die dat allemaal niet kunnen.. dus daar doen we af en toe wat voor
[..]
ze kriebelen!!We vinden je ook lief, dat is een mening en geen feitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En he, iedereen heeft minder leuke dingen
Maar dit is gewoon tof en dat mag gezegd worden vind ik
![]()
Come on now, you knew you were lost
Maar mijn pc doet het voor de rest nog zo goedquote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan nooit genoeg op voorraad hebben
Hey Stuquote:
[..]
ze kriebelen!!wat Marijke zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
Ondanks dat ik het nu niet breed heb, als ik iets voor iemand kan doen of als ik iets heb staan waar ik niets mee doe mag iedereen die lief is het zo van me hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
En zo is het
Toen het met mij (ons) wat beter ging, verdween or ook van alles naar vrienden, familie en kennissen
Echt maf, we hadden precies dezelfde op het ookquote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die banken zitten goed, ik heb er zelf ook al 8 jaar 1 die het nog steeds doet
Ik hoop dat je geen lief kind bent?quote:
Ik had toen niet veel centjes, voor een 250 of 300 euro bank is ie super goedquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt maf, we hadden precies dezelfde op het ook
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen lief kind bent?
WHAA TFMquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Laat me, laat me, laat me m'n eigen gang maar gaan!
HoiHoi!
Preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ondanks dat ik het nu niet breed heb, als ik iets voor iemand kan doen of als ik iets heb staan waar ik niets mee doe mag iedereen die lief is het zo van me hebben![]()
Voor lieve mensen doe ik heel veel
Hey TFMquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
Ik help je welquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time![]()
als suikertaartje me ook niet naar bed stuurt.....
Hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ken jij dat stukje van Finkers dus niet
Geniet ervan, zou ik zeggenquote:
Wij ook, je weet straks de weg!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ondanks dat ik het nu niet breed heb, als ik iets voor iemand kan doen of als ik iets heb staan waar ik niets mee doe mag iedereen die lief is het zo van me hebben![]()
Voor lieve mensen doe ik heel veel
Doe je goed, hier is het op, dus ik heb een wijntje.quote:
Ik kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen lief kind bent?
bijt naar trevquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey TFM
[..]
Ik help je wel
* Trevland schopt Wok naar bed![]()
juist welquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ken jij dat stukje van Finkers dus niet
Sorryquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Ik heb pas een trommel brownies gebakken voor een sippie, hij heeft het er nu nog over
Gekke Toekquote:
Ow nee!quote:
Ja, ik vond het ook heel tof om je eindelijk eens te ontmoetenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe je goed, hier is het op, dus ik heb een wijntje.
Het was echt tof vanmiddag
OMGquote:
Lekker slapen wokkiequote:
Is dat een chinees?quote:
Gaat er om dat zijn buren een baby hebben alleen een beetje lelijk, tuurlijk zeg je dat niet van een baby dus zij zeiden van dat het een lief kind wasquote:
droom zequote:
quote:
Weltrusten schaatsende wokquote:
Dan moeten we een feestje bouwenquote:
Waarom altijd slapen?quote:
Let's partyquote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moeten we een feestje bouwen
ikkuh niet hoor!quote:
Precies!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]Ja heerlijk toch? Mijn overbuurvrouw heeft cakemix gehad en cakejes die ik gebakken had en ik wil nog een keer voor haar en haar kids gaan koken
Zijn kleine dingetjes, maar zo leuk om te doen
klwopt, slapen is tijdverspillingquote:
Sweet dreams Barquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
lieve kijkbuiskindertjes.. ik ga slapen!
ohh en toek.. laat maar even weten wanneer het opgehaald wordt.. wel het liefst buiten kantoor uren ( en das dus na 19.00 hrs)
trusten!
slaap zachtquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
ohh en toek.. laat maar even weten wanneer het opgehaald wordt.. wel het liefst buiten kantoor uren ( en das dus na 19.00 hrs)
trusten!
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
trusten!
Trusten Barquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
trusten!
Moet lukkenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
trusten!
skypen met m'n vriendinquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, slapen is tijdverspilling
Ikk!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er hier nog meer users die niet drinken?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
trusten!
Alle vrouwen op tafel en dansen maarquote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moeten we een feestje bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |