Bij wat?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze heb ik gewonnen:
[ afbeelding ]
Ik zie wel in kanji-tekens om twaalf te maken onderin. Dat ben ik nu aan het leren.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze heb ik gewonnen:
[ afbeelding ]
Oh Muck, jou zocht ik eigenlijk. Was _A_'s PM aangekomen?quote:
je hebt mijn adres nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van afstand jouw huis opblazen.![]()
Muahahaha
En wat is er mis met gewoon een staafje tnt gooien?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van afstand jouw huis opblazen.![]()
Muahahaha
Hij gaat je gegevens halen bij de schaatsbaanquote:
Nu net? Dan neequote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh Muck, jou zocht ik eigenlijk. Was _A_'s PM aangekomen?
Niksquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat is er mis met gewoon een staafje tnt gooien?
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij gaat je gegevens halen bij de schaatsbaan
Yep. Heb net meteen maar even opgeruimd in die kamer. Morgen de laatste werkzaamheden en dan gaat eerst de stofzuiger rondjes rijdenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke top, je probleem is opgelost
hij weet niet welke schaatsbaanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij gaat je gegevens halen bij de schaatsbaan
Nee? En die foto dan...quote:
Vorige weekquote:
Joahquote:
Blijkbaar niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah
Heeft ze het antwoord niet ontvangen dan?
Ik weet niet waar het is, maar PGR is natuurlijk een stuk slimmerquote:
Waar hier of in de fobo's?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje lurkt vrolijk verder
Wazig! Dat heb ik de laatste tijd echt vaakquote:
Oke. Kan gebeuren. Of ze kijkt zelf niet goedquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Wazig! Dat heb ik de laatste tijd echt vaak
Ik zal zo de laatste hand aan de klus-update leggen en dan stuur ik het nog een keertje
Spamfilters vinden jouw PM's niet aardigquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Wazig! Dat heb ik de laatste tijd echt vaak
Ik zal zo de laatste hand aan de klus-update leggen en dan stuur ik het nog een keertje
jij toch ook?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze is 14.
Maar we doen wel aardig tegen elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze is 14.
Maar we doen wel aardig tegen elkaar
Haha, ik vrees dat het aan mijn PM ligt hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke. Kan gebeuren. Of ze kijkt zelf niet goed
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij toch ook?Hij is 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als het maar 5 is kan het makkelijk
jouw pm's komen bij mij ook niet aanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ik vrees dat het aan mijn PM ligt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |