Je moet alleen ademen en af en toe eten. Maar voor mij is het zonder kleur niet te zien.quote:
En poepen en plassen en belasting betalenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet alleen ademen en af en toe eten. Maar voor mij is het zonder kleur niet te zien.
dank jequote:
de oudste durfde niet meer en wou de schaatsen niet eens meer aantrekkenquote:
Dat heb ik vandaag ook maar weer eens gedaan voor de afwisselingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En poepen en plassen en belasting betalenEn slapen, anders word je gek
Was het fijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook maar weer eens gedaan voor de afwisseling
Dus al met al ging het goedquote:Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de oudste durfde niet meer en wou de schaatsen niet eens meer aantrekken![]()
ben ik net bezig met het onderbinden van mijn vers geslepen noren komt er een medewerker van de ijsbaan naar me toe, "meneer, u mag niet met noren op het ijs hoor"
kon ik voor het eerst van mijn leven op hockeyschaatsen het ijs op![]()
dus alle drie glibber glij in het begin.
de jongste had het na vijf stappen door en die was weg![]()
ik eerst nog even onderuit en daarna kwam het wel weer terug. (toch zijn hockeyschaatsen niet mijn schaatsen) de oudste ging totaal niet tot we er een stoel bij pakte.
aan het eind van de middag ging ze met mooie slagen best hard in de rondte
Al met al lieverdquote:
Whaaa tofquote:Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je
[..]
de oudste durfde niet meer en wou de schaatsen niet eens meer aantrekken![]()
ben ik net bezig met het onderbinden van mijn vers geslepen noren komt er een medewerker van de ijsbaan naar me toe, "meneer, u mag niet met noren op het ijs hoor"
kon ik voor het eerst van mijn leven op hockeyschaatsen het ijs op![]()
dus alle drie glibber glij in het begin.
de jongste had het na vijf stappen door en die was weg![]()
ik eerst nog even onderuit en daarna kwam het wel weer terug. (toch zijn hockeyschaatsen niet mijn schaatsen) de oudste ging totaal niet tot we er een stoel bij pakte.
aan het eind van de middag ging ze met mooie slagen best hard in de rondte
Och ja, natuurlijk!quote:
quote:
papa papa gaan we morgen weer please please please please please please please please please pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase *puppy ogen*quote:Op woensdag 29 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whaaa tofdus die hebben zich wel vermaakt
Whahaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lachen, heb Nanny Mcphee opstaan, zegt die man "rush hour at the mortuary" wordt het vertaald met stervensdruk in het mortuarium![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
papa papa gaan we morgen weer please please please please please please please please please pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase *puppy ogen*
Geweldigquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
papa papa gaan we morgen weer please please please please please please please please please pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase *puppy ogen*
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
creatiefquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lachen, heb Nanny Mcphee opstaan, zegt die man "rush hour at the mortuary" wordt het vertaald met stervensdruk in het mortuarium![]()
Ik vind zo ook zo leuk die vertalingenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oke top, je probleem is opgelostquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanmiddag was het probleem duidelijk: toen had ik per ongeluk de stroomdraad verbonden met de bruine draden.
Maar nu bleek het stekkertje aan de schakelaar niet goed meer te zijn. Nieuw stekkertje eraan en hij doet het weer.
Dus nu alleen nog wat landschapsarchitectuur aanbrengen in het bergdorp, en de verbouwing is even klaar.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Perfecte samenvatting van de week, maar ja, een bad week staat niet op zijn album.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Perfecte samenvatting van de week, maar ja, een bad week staat niet op zijn album.
Nee, ik mag de week nog volmaken.quote:
Je kat die op het netwerkkabeltje knabbelt?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks iets slaan, iets wat er voor zorgt dat mijn verbinding steeds bokt
Ik zit draadloosquote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kat die op het netwerkkabeltje knabbelt?
Ik sla meequote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks iets slaan, iets wat er voor zorgt dat mijn verbinding steeds bokt
Nog 2 daagjes en dan ruim een maand nietsquote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik mag de week nog volmaken.
je kat slaat in het luchtledige naar je signaal?quote:
Ja arm beestquote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kat slaat in het luchtledige naar je signaal?
En daarna weer verder met solliciteren. Wat nog niet echt vlot. Nou ja, ze weten het nu ook op het werk, dus fijn gesprek gehad (sarcasme-smiley).quote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog 2 daagjes en dan ruim een maand niets![]()
Oh gats... Het is echt even kut he?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna weer verder met solliciteren. Wat nog niet echt vlot. Nou ja, ze weten het nu ook op het werk, dus fijn gesprek gehad (sarcasme-smiley).
* LovelyLady geeft Pheno een hele dikke knuffelquote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna weer verder met solliciteren. Wat nog niet echt vlot. Nou ja, ze weten het nu ook op het werk, dus fijn gesprek gehad (sarcasme-smiley).
ik zal je nog missen, collegaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, we hiken de frustratie wel even weg. Of bungee. Al ben ik wel weer voor een skydive. Bungee is zo kort, de vorige skydive gaf me iig echt een kick. Bij bungee heb je meer van: oh, fuck, het is al voorbij. Fuckersquote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh gats... Het is echt even kut he?
Hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er weer, even een boek uitgelezen
wat is het en does it blend?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze heb ik gewonnen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |