Ik ben ziek, sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik mag blij zijn dat ik nog in de lijst sta
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, je bent ook al bijna 3 keer 18
Och, ik heb er een keer wel 27 gemistquote:
Echt?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Pheno zit weer door te posten in het oude topic
Lolquote:Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Vanmiddag was het probleem duidelijk: toen had ik per ongeluk de stroomdraad verbonden met de bruine dradenquote:
Ik sta er ook niet in nog... wel van het ene in het andere uiterste: van mijn actiefste KSC-dag in 2010 naar niet eens in de top 20quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik mag blij zijn dat ik nog in de lijst sta
[..]
Ik kom wel eens kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanmiddag was het probleem duidelijk: toen had ik per ongeluk de stroomdraad verbonden met de bruine draden.
Maar nu bleek het stekkertje aan de schakelaar niet goed meer te zijn. Nieuw stekkertje eraan en hij doet het weer.
Dus nu alleen nog wat landschapsarchitectuur aanbrengen in het bergdorp, en de verbouwing is even klaar.
De dag is nog niet omquote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet in nog... wel van het ene in het andere uiterste: van mijn actiefste KSC-dag in 2010 naar niet eens in de top 20.
Ruim voor februari rijden de treinen weer netjes hun rondjes hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom wel eens kijken
[..]
De dag is nog niet om
Wat een schattige wokjesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
beide voor het eerst op de ijzers
Tofff!!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Lenovo en schermen makenDie mag morgen weer naar de tech-afdeling, mogen ze de aansluiting weer goed doen. Ik zag dus zwart/wit, dus ik heb de VPN naar het werk maar afgesloten en over naar de mac
Wie moet ik geloven?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een snoetjesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |