Nee, ik mag de week nog volmaken.quote:
Je kat die op het netwerkkabeltje knabbelt?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks iets slaan, iets wat er voor zorgt dat mijn verbinding steeds bokt
Ik zit draadloosquote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kat die op het netwerkkabeltje knabbelt?
Ik sla meequote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks iets slaan, iets wat er voor zorgt dat mijn verbinding steeds bokt
Nog 2 daagjes en dan ruim een maand nietsquote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik mag de week nog volmaken.
je kat slaat in het luchtledige naar je signaal?quote:
Ja arm beestquote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kat slaat in het luchtledige naar je signaal?
En daarna weer verder met solliciteren. Wat nog niet echt vlot. Nou ja, ze weten het nu ook op het werk, dus fijn gesprek gehad (sarcasme-smiley).quote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog 2 daagjes en dan ruim een maand niets![]()
Oh gats... Het is echt even kut he?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna weer verder met solliciteren. Wat nog niet echt vlot. Nou ja, ze weten het nu ook op het werk, dus fijn gesprek gehad (sarcasme-smiley).
* LovelyLady geeft Pheno een hele dikke knuffelquote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna weer verder met solliciteren. Wat nog niet echt vlot. Nou ja, ze weten het nu ook op het werk, dus fijn gesprek gehad (sarcasme-smiley).
ik zal je nog missen, collegaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, we hiken de frustratie wel even weg. Of bungee. Al ben ik wel weer voor een skydive. Bungee is zo kort, de vorige skydive gaf me iig echt een kick. Bij bungee heb je meer van: oh, fuck, het is al voorbij. Fuckersquote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh gats... Het is echt even kut he?
Hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er weer, even een boek uitgelezen
wat is het en does it blend?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze heb ik gewonnen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |