Gaat er om dat zijn buren een baby hebben alleen een beetje lelijk, tuurlijk zeg je dat niet van een baby dus zij zeiden van dat het een lief kind wasquote:
droom zequote:
quote:
Weltrusten schaatsende wokquote:
Dan moeten we een feestje bouwenquote:
Waarom altijd slapen?quote:
Let's partyquote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moeten we een feestje bouwen
ikkuh niet hoor!quote:
Precies!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]Ja heerlijk toch? Mijn overbuurvrouw heeft cakemix gehad en cakejes die ik gebakken had en ik wil nog een keer voor haar en haar kids gaan koken
Zijn kleine dingetjes, maar zo leuk om te doen
klwopt, slapen is tijdverspillingquote:
Sweet dreams Barquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
lieve kijkbuiskindertjes.. ik ga slapen!
ohh en toek.. laat maar even weten wanneer het opgehaald wordt.. wel het liefst buiten kantoor uren ( en das dus na 19.00 hrs)
trusten!
slaap zachtquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
ohh en toek.. laat maar even weten wanneer het opgehaald wordt.. wel het liefst buiten kantoor uren ( en das dus na 19.00 hrs)
trusten!
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
trusten!
Trusten Barquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
trusten!
Moet lukkenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
trusten!
skypen met m'n vriendinquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, slapen is tijdverspilling
Ikk!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er hier nog meer users die niet drinken?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |