Het werkt besmettelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is lief, want niet iedereen doet dat/beseft zich dat
Ik weet niet eens maar waarom ik hem gekocht heb, maar het komt goed van pas nuquote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan was jij beter voor berijd dan ik want die kaart die ik hier heb liggen is stuken leen er nu eentje van een maat van me
, volgend jaar maar een nieuwe bestellen
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het werkt besmettelijk
Tof Bar
Jij hoort je daar beter door te voelen he?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij je daardoor beter door voelt
JA is het nu klaar met die veren in me reet??quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het werkt besmettelijk
Tof Bar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
je kan nooit genoeg op voorraad hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet niet eens maar waarom ik hem gekocht heb, maar het komt goed van pas nu
kijk dat is nog eens een stevige bank!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die banken zitten goed, ik heb er zelf ook al 8 jaar 1 die het nog steeds doet
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JA is het nu klaar met die veren in me reet??
ze kriebelen!!je hebt liever wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
En zo is hetquote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
jajajaj
we hebben het goed hier.. alles wat we willen komt het huis in (heeft een kinect gekregen voor z'n verjaardag) maar ik/we zijn ons er wel van bewust dat er mensen zijn die dat allemaal niet kunnen.. dus daar doen we af en toe wat voor
[..]
ze kriebelen!!We vinden je ook lief, dat is een mening en geen feitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En he, iedereen heeft minder leuke dingen
Maar dit is gewoon tof en dat mag gezegd worden vind ik
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Maar mijn pc doet het voor de rest nog zo goedquote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan nooit genoeg op voorraad hebben
Hey Stuquote:
[..]
ze kriebelen!!wat Marijke zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:
Ondanks dat ik het nu niet breed heb, als ik iets voor iemand kan doen of als ik iets heb staan waar ik niets mee doe mag iedereen die lief is het zo van me hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
En zo is het
Toen het met mij (ons) wat beter ging, verdween or ook van alles naar vrienden, familie en kennissen
Echt maf, we hadden precies dezelfde op het ookquote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die banken zitten goed, ik heb er zelf ook al 8 jaar 1 die het nog steeds doet
Ik hoop dat je geen lief kind bent?quote:
Ik had toen niet veel centjes, voor een 250 of 300 euro bank is ie super goedquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt maf, we hadden precies dezelfde op het ook
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen lief kind bent?
WHAA TFMquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Laat me, laat me, laat me m'n eigen gang maar gaan!
HoiHoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |