En dan moet je zeker naar buiten? lekker koudquote:
Hoe lang post je al hier?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar jij zal wel meer posten hier dan ik
Den Haag..en omgeving..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woon jij dichtbij Purmerend? Als Muck het niet nodig heeft dan weet ik iemand die je er heel blij mee kunt maken vanuit FHF
Gezelligquote:
We hebben vandaag toevallig een fornuis, koelkast en wasmachine voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je nodig, misschien heb ik ook wat voor je![]()
yep, oude inhoud in de kliko mikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan moet je zeker naar buiten? lekker koud
Blijkbaar, ik vroeg vandaag hoe ik in de OP kom, en toen zei iemand dat je een paar keer in de dagscores moet komen te staan. Maar dat kan ook goed een grapje zijn geweest.quote:
Cavia's wonen doorgaans binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan moet je zeker naar buiten? lekker koud
Dat is het zekerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vroeg vandaag hoe ik in de OP kom, en toen zei iemand dat je een paar keer in de dagscores moet komen te staan. Maar dat kan ook goed een grapje zijn geweest.
Als hij het hok moet schoonmakenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's wonen doorgaans binnenZe zijn namelijk nogal vatbaar voor ziektes enzo, met name voor tocht
kunnen ze goed zwemmenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's in badDa's zo leuk
Maar ik gok dat je de kooi bedoelt
Dat is heel erg welkomquote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
twee banken ( 1 klippan bank), twee lack kasten een droger en een ijskast die je van boven moet laden...
enige voorwaarde is dat je het zelf moet komen halen
Toen wij cavia's hadden woonde ze doorgaans (altijd zegmaarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's wonen doorgaans binnenZe zijn namelijk nogal vatbaar voor ziektes enzo, met name voor tocht
Dat zal ook wel, sommigen hangen iets te veel aan die postcounts hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vroeg vandaag hoe ik in de OP kom, en toen zei iemand dat je een paar keer in de dagscores moet komen te staan. Maar dat kan ook goed een grapje zijn geweest.
twee banken.. hier op te halenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
We hebben vandaag toevallig een fornuis, koelkast en wasmachine voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikken![]()
Maar een bank is nog zeer welkom! En verdere inrichtspulletjes ook natuurlijk
Een tv hebben we alquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag..en omgeving..
en.. heb metoverlegt.. en die zegt dat het allemaal zo weg mag, maar dat het wel opgehaald moet worden..
ohh en ook nog een (niet-platte) tv...
Nee, dat kan ie helaas niet... Die jongen komt vanuit een AWBZ woonvorm nu zelfstandig te wonen... En ik heb zelf niet de middelen of de financien om het bij je te halen, anders had ik dat voor em gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag..en omgeving..
en.. heb metoverlegt.. en die zegt dat het allemaal zo weg mag, maar dat het wel opgehaald moet worden..
ohh en ook nog een (niet-platte) tv...
Wil je een leuke theepot die hier staat te verstoffen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
We hebben vandaag toevallig een fornuis, koelkast en wasmachine voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikken![]()
Maar een bank is nog zeer welkom! En verdere inrichtspulletjes ook natuurlijk
klippan is gewoon wit.. we hebben wel een zwarte hoes geloof ik (ergens) maar je kan altijd een andere kleur hoes bij de ikea kopen natuurlijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is heel erg welkom
We hadden zelf toevallig een klippan op het oog
in welke kleuren is het? en waar mag het opgehaald worden?
Dat is hartstikke leuk, want dat cambineert overal zo'n beetje meequote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
klippan is gewoon wit.. we hebben wel een zwarte hoes geloof ik (ergens) maar je kan altijd een andere kleur hoes bij de ikea kopen natuurlijk!
quote:
Bis Laterquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
maar ik ben ff de cavia blij maken, laterrrrr
Als dat binnen staat dan maak je em toch binnen schoon? Of ga jij buiten staan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als hij het hok moet schoonmaken![]()
Die van mij woonden binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen wij cavia's hadden woonde ze doorgaans (altijd zegmaar) buiten
Nee, ik zal deze post normaal proberen te lezen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Blij maak zequote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Oeh, dat is wel leukquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wil je een leuke theepot die hier staat te verstoffen?En ik zal eens even op zolder de dozen induiken
Nog iets specifieks nodig?
Lijkt me wel, want het staat er echt los vanquote:
En dan post ik niet eens zo veelquote:
binnen schoonmaken, naar buiten om de rotzooi weg te gooienquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat binnen staat dan maak je em toch binnen schoon? Of ga jij buiten staan?
Meid. Maak je niet druk. gf of MPG of wie dan ook hebben soms zin om een rij toe te voegen en dan komen er weer mensen bij. That's all. Om in de youtube te komen moet je bij mij zijn. En nee.quote:
Als ik me wat beter voel dan duik ik de zolder op voor je en PM ik je wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel leuk
Ik zou zogauw even niets specifieks weten eerlijk gezegd. TJ en ik hebben al ooit eerder op onszelf gewoond (ik vrij recent natuurlijk) dus dingen als pannen en servies enzo hebben we gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik liet de zak dan even een nachtje in het halletje staan, want brrrrquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
binnen schoonmaken, naar buiten om de rotzooi weg te gooien
b
We hebben een kastje in die kleurquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohh en de lack kasten zijn zwart/bruin (ikea kleur..)
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik me wat beter voel dan duik ik de zolder op voor je en PM ik je wel jaRustig aan doen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en geen idee
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Sorry, vergeten te reageren, geweldige UIquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben een kastje in die kleur
[..]
Rustig aan doen jij
en geen idee
deze dus ( in de kleur bruin/zwart wat ze niet meer verkopen geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben een kastje in die kleur
[..]
Gewoon naar de schilder gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh en Muckie, ik mag haarverf testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |