In de online collectie van het gemeentearchiefquote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar heb je het gevonden dan?
En dan werk je de OP niet even bij?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog ruim 2 dagen! Daarom!
cool!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
In de online collectie van het gemeentearchief
Dit is er ook nog:
[ afbeelding ]
Luie kinders.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan werk je de OP niet even bij?.
Dat is zeker nicequote:Op woensdag 29 december 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
In de online collectie van het gemeentearchief
Dit is er ook nog:
[ afbeelding ]
Hey Koenquote:
Sinds gisteren al hoorquote:
hoiquote:
Nou, er is van alles welkom hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
cool!!
zeg .. wij hebben nog het eea aan inrichting over.. hebben??
(geen idee vanuit welke situatie jullie gaan samenwonen...)
Twintig gehaakte cactussen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, er is van alles welkom hoor
Wat heb je in de aanbieding?
Woon jij dichtbij Purmerend? Als Muck het niet nodig heeft dan weet ik iemand die je er heel blij mee kunt maken vanuit FHFquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
cool!!
zeg .. wij hebben nog het eea aan inrichting over.. hebben??
(geen idee vanuit welke situatie jullie gaan samenwonen...)
Ik nietquote:
Wat heb je nodig, misschien heb ik ook wat voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
jij de laatste tijd ook aardig veel toch ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar jij zal wel meer posten hier dan ik
gaat het om de meeste posts dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar jij zal wel meer posten hier dan ik
twee banken ( 1 klippan bank), twee lack kasten een droger en een ijskast die je van boven moet laden...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
wellicht omdat ik laatst een keer riep dat ik niet in de OP sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |