En dan moet je zeker naar buiten? lekker koudquote:
Hoe lang post je al hier?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar jij zal wel meer posten hier dan ik
Den Haag..en omgeving..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woon jij dichtbij Purmerend? Als Muck het niet nodig heeft dan weet ik iemand die je er heel blij mee kunt maken vanuit FHF
Gezelligquote:
We hebben vandaag toevallig een fornuis, koelkast en wasmachine voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je nodig, misschien heb ik ook wat voor je![]()
yep, oude inhoud in de kliko mikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan moet je zeker naar buiten? lekker koud
Blijkbaar, ik vroeg vandaag hoe ik in de OP kom, en toen zei iemand dat je een paar keer in de dagscores moet komen te staan. Maar dat kan ook goed een grapje zijn geweest.quote:
Cavia's wonen doorgaans binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan moet je zeker naar buiten? lekker koud
Dat is het zekerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vroeg vandaag hoe ik in de OP kom, en toen zei iemand dat je een paar keer in de dagscores moet komen te staan. Maar dat kan ook goed een grapje zijn geweest.
Als hij het hok moet schoonmakenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's wonen doorgaans binnenZe zijn namelijk nogal vatbaar voor ziektes enzo, met name voor tocht
kunnen ze goed zwemmenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's in badDa's zo leuk
Maar ik gok dat je de kooi bedoelt
Dat is heel erg welkomquote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
twee banken ( 1 klippan bank), twee lack kasten een droger en een ijskast die je van boven moet laden...
enige voorwaarde is dat je het zelf moet komen halen
Toen wij cavia's hadden woonde ze doorgaans (altijd zegmaarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cavia's wonen doorgaans binnenZe zijn namelijk nogal vatbaar voor ziektes enzo, met name voor tocht
Dat zal ook wel, sommigen hangen iets te veel aan die postcounts hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vroeg vandaag hoe ik in de OP kom, en toen zei iemand dat je een paar keer in de dagscores moet komen te staan. Maar dat kan ook goed een grapje zijn geweest.
twee banken.. hier op te halenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
We hebben vandaag toevallig een fornuis, koelkast en wasmachine voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikken![]()
Maar een bank is nog zeer welkom! En verdere inrichtspulletjes ook natuurlijk
Een tv hebben we alquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag..en omgeving..
en.. heb metoverlegt.. en die zegt dat het allemaal zo weg mag, maar dat het wel opgehaald moet worden..
ohh en ook nog een (niet-platte) tv...
Nee, dat kan ie helaas niet... Die jongen komt vanuit een AWBZ woonvorm nu zelfstandig te wonen... En ik heb zelf niet de middelen of de financien om het bij je te halen, anders had ik dat voor em gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag..en omgeving..
en.. heb metoverlegt.. en die zegt dat het allemaal zo weg mag, maar dat het wel opgehaald moet worden..
ohh en ook nog een (niet-platte) tv...
Wil je een leuke theepot die hier staat te verstoffen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
We hebben vandaag toevallig een fornuis, koelkast en wasmachine voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikken![]()
Maar een bank is nog zeer welkom! En verdere inrichtspulletjes ook natuurlijk
klippan is gewoon wit.. we hebben wel een zwarte hoes geloof ik (ergens) maar je kan altijd een andere kleur hoes bij de ikea kopen natuurlijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is heel erg welkom
We hadden zelf toevallig een klippan op het oog
in welke kleuren is het? en waar mag het opgehaald worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |