quote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij als batsbaas zou toch wel iets gewend moeten zijn
dat was al lang gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de wiki ook maar even bijgewerkt
Slaap lekker meisquote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Poezels
Ik ga mijn bedje opzoeken, morgenochtend autorijden en ik wil wel een beetje fit zijn
Keequote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben juist heel blij dat je het zegt gek
Oh, poezels
Whehehequote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is er bij jullie ook een verbod op rode zeeen??
of zijn er thema avonden voor ??
doe het dan ook goedquote:
De laatste regel van de topicnummers is te langquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de wiki ook maar even bijgewerkt
Niet huilen liefjequote:
dat heb ik dus aangepastquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De laatste regel van de topicnummers is te lang
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus aangepast
ach.. ik heb in het verleden 4 keer opnieuw moeten beginnen na verbroken relaties.. toen heb ik ook enorm veel van anderen gekregen.. dus ik geef nu graag iets terug..quote:
Dat krijg je dus als niet bij ieder nieuw topic de wiki wordt bijgewerktquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
daar kan ik wel wat meequote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 dus..
laat maar weten wanneer je alles op kan komen halen.. wat heb je nog meer nodig??
ohh.. en als je een handige pa/collega/vriend hebt.. ik heb nog een wasmachine waarvan de pomp het niet doet.. misschien dat ie em aan de praat krijgt??
Jij ook een knuffelquote:
Jij bent liefquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. ik heb in het verleden 4 keer opnieuw moeten beginnen na verbroken relaties.. toen heb ik ook enorm veel van anderen gekregen.. dus ik geef nu graag iets terug..
een vriend in de WAJONG heeft al een koelkast vriezer, tafel, fornuis, afwasmachine, magnetron, wasmachine die et wel deed en nog wat zooi meegekregen..
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als niet bij ieder nieuw topic de wiki wordt bijgewerkt![]()
.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OkeAlleen niet in de OP, maar dat kan je ook niet
en toch vind ik het liefquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. ik heb in het verleden 4 keer opnieuw moeten beginnen na verbroken relaties.. toen heb ik ook enorm veel van anderen gekregen.. dus ik geef nu graag iets terug..
Ik zei nietsquote:
quote:
Ophalen in den haag...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |