Jij ook en een hele fijne vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
Oh, beste wensen alvast, mij zie je niet meer. Logisch lijkt me.
Hier ookquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VeelEcht veel, in de woonkamer is zeker 4/5 van IKEA
Anders wil wasmachineman em wel hebben hier op fokquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 dus..
laat maar weten wanneer je alles op kan komen halen.. wat heb je nog meer nodig??
ohh.. en als je een handige pa/collega/vriend hebt.. ik heb nog een wasmachine waarvan de pomp het niet doet.. misschien dat ie em aan de praat krijgt??
Dat is pas 1 januari. Maar bedankt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook en een hele fijne vakantie
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders wil wasmachineman em wel hebben hier op fok![]()
We hebben sinds vandaag al een wasmachinequote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 dus..
laat maar weten wanneer je alles op kan komen halen.. wat heb je nog meer nodig??
ohh.. en als je een handige pa/collega/vriend hebt.. ik heb nog een wasmachine waarvan de pomp het niet doet.. misschien dat ie em aan de praat krijgt??
Aangezien ik je voor die tijd mogelijk niet meer spreek zeg ik het alvastquote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is pas 1 januari. Maar bedankt.
Wasmachinemanquote:
Ga je weer naar Japan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is pas 1 januari. Maar bedankt.
Oh en als je iets van een extra kledingkast nodig hebt voor bijv op de studeerkamer, kijk dan ook vooral op MP. Daar heb ik toen voor 5 euro een kast gekocht voor op zolderquote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben sinds vandaag al een wasmachine
En ik moet even overleggen hier wanneer we vervoer kunnen krijgen voor zoiets groots. Wil je er heel snel vanaf?
Hoezo mag onze eigen klusjesman het niet doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ik je voor die tijd mogelijk niet meer spreek zeg ik het alvast
[..]
WasmachinemanZo heet ie
Die zoekt kapotte machines om te repareren
voor het einde van januari?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben sinds vandaag al een wasmachine
En ik moet even overleggen hier wanneer we vervoer kunnen krijgen voor zoiets groots. Wil je er heel snel vanaf?
Dat is een van de laatste dingen die we aanschaffen denk ik, want de bovenverdieping laten we voor nu even wat ie isquote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en als je iets van een extra kledingkast nodig hebt voor bijv op de studeerkamer, kijk dan ook vooral op MP. Daar heb ik toen voor 5 euro een kast gekocht voor op zolder
Wat moet wok met nog een wasmachine dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo mag onze eigen klusjesman het niet doen?
Moet lukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Kee, ik dacht ik zeg het evenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is een van de laatste dingen die we aanschaffen denk ik, want de bovenverdieping laten we voor nu even wat ie is
Bruikbare onderdelen uit halen voor als de zijne het weer eens niet doetquote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat moet wok met nog een wasmachine dan?
Und mich?quote:
Ik heb er nog geen gehad dit jaarquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
Ohh en op verzoekJe hebt een rood kruis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
Ohh en op verzoekHij is wel behaard...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |