TS luistert geen metal of jaren 60 rock.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ben jij een metalautist of een ouwe lul?
Een hardcorehenkie dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef animalcollective het volgende:
[..]
TS luistert geen metal of jaren 60 rock.
Indierock.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Ook niet. Luister vooral post-rock en indie rock.
Een lijst met Doom singles.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Banzaiaap het volgende:
Als je denkt dat MF Doom alleen maar over geld en vrouwen rapt, zou ik nog maar eens even goed opletten.
Nee je aansluiten bij VMBO negers en hun cultuur.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Indierock.Lekker apart doen. Lekker gek.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Nee je aansluiten bij VMBO negers en hun cultuur.
[..]
Een lijst met Doom singles.
2002 My Favorite Ladies
2004 Mr. Clean
2004 Hoe Cakes / Potholders
2006 Vomit
Zegt genoeg.
[..]
Nee je aansluiten bij VMBO negers en hun cultuur.
Alweer 20 jaar oud. En destijds haalde dat amper dit hitlijsten, Biggie, Tupac en Dr. Dre representeerde rap in die tijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Bushalte het volgende:
Geen dikke konten,geld en respect hier.
Ik bewonder Rap muziek en ik luister vooral muziek uit die tijd. en nu?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Alweer 20 jaar oud. En destijds haalde dat amper dit hitlijsten, Biggie, Tupac en Dr. Dre representeerde rap in die tijd.
Ben je een wannabe neger, en heb je geen smaak. Val je ook negerin met een IQ van 12 en ene dikke kont? Leef je ook in de ghetto of hoodquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik bewonder Rap muziek en ik luister vooral muziek uit die tijd. en nu?
And I'm the motherfuckin hott nikks (AAAAH!) pass the bluntquote:
Zegt iemand die naar indie rock luistertquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Niemand zit op jouw verlopen hippie advies te wachten.
I got this girl and she wants me to duke herquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
!! Luister dan voor de grap eens naar de muziek ipv af te gaan op een lijstje van titels.
Want dat staat gelijk aan links gedram?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar indie rock luistert!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
'rap' en 'muziek' in één zin noemen![]()
Metalautistquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Terechte klacht. Rap is gewoon geen muziek te noemen. Metal is de enige echte pure vorm van muziek die er op dit moment nog over is. Die gasten hebben echt skills.
Hoe kan je dat nou niet tof vinden. Poezie man.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef animalcollective het volgende:
[..]
I got this girl and she wants me to duke her
I told her I'd come scoop her around eight, she said, "Super"
That sounds great, shorty girl's a trooper
No matter what I need her to do, she be like, “Superâ€
Own his own throne, the boss like King Koopa
On the microphone he flossed the ring, super
Average emcees is like a TV blooper
MF Doom, he’s like D.B. Cooper
Nee Shakespeare schreef poëzie, dit is een neger die woorden kan rijmen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet tof vinden. Poezie man.
Jahr00n proberen na te doen met trollenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Terechte klacht. Rap is gewoon geen muziek te noemen. Metal is de enige echte pure vorm van muziek die er op dit moment nog over is. Die gasten hebben echt skills.
Vind het dan ook mooi om te zien dat elk bandlid van een metalband een voorbeeld is voor iemand die dat instrument speelt omdat ze zo fucking goed zijn op hun instrument en dat rappers voornamelijk een voorbeeld zijn voor tokkies, gevangenen en groepsverkrachters.. dat zegt ook wel wat denk ik
of jij bent een neger of je luisterd metal. welk van de 2?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef animalcollective het volgende:
Blanke mannen die naar deze muziek luisteren zijn ook vaak van die gastjes die nooit een vriendin kunnen krijgen en op hun 35ste nog met een pet scheef op naar neger concerten gaan.
Luistert met een d schrijven, zeker een rap van sukkel.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
of jij bent een neger of je luisterd metal. welk van de 2?
Ja en metalmuzikanten zijn dan weer een voorbeeld voor de Hell's Angels en een heleboel andere motorbendes.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Vind het dan ook mooi om te zien dat elk bandlid van een metalband een voorbeeld is voor iemand die dat instrument speelt omdat ze zo fucking goed zijn op hun instrument en dat rappers voornamelijk een voorbeeld zijn voor tokkies, gevangenen en groepsverkrachters.. dat zegt ook wel wat denk ik
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
of jij bent een neger of je luisterd metal. welk van de 2?
Niet echt nee. Metalartiesten zijn een voorbeeld voor mensen die muzikaal zijn. Rappers zijn nog te achterlijk om hun middelbare school af te maken en muzikale aanleg hebben ze ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ja en metalmuzikanten zijn dan weer een voorbeeld voor de Hell's Angels en een heleboel andere motorbendes.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
dus als je je middelbare school niet afmaakt heb je geen muzikaal talent?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef Flammie het volgende:
[..]![]()
Die rappers hebben wel muzikaal talent joh!! De meeste van die debielen hebben de middelbare school nog niet kunnen afmaken
Op dat elektronische naar klopt het.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef nozem het volgende:
Wat een kansloze OP en wat een kansloze discussie.
Alle rappers lullen over wijven, geld en geweld
Alle metalmannen brullen over satan, dood en verderf
Alle electronische muziek is oersimpel, want iedereen kan op een knopje drukken..
Enzovoorts. Het is eigenlijk niet eens boeiend genoeg om energie in te steken. Domheid kun je beter negeren dan bestrijden.
Leer jij nu maar eerst luistert goed te schrijven.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:22 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
dus als je je middelbare school niet afmaakt heb je geen muzikaal talent?
Nope. Ook dat klopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Op dat elektronische naar klopt het.
Nee. Dat is net zo'n oervervelende generalisatie als de andere twee.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Ah de metalautisten melden zich weerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Niet echt nee. Metalartiesten zijn een voorbeeld voor mensen die muzikaal zijn. Rappers zijn nog te achterlijk om hun middelbare school af te maken en muzikale aanleg hebben ze ook nietVandaar dat ze zo populair in de gevangenis zijn of onder marokkaanse groepsverkrachters. DIe hebben ook geen talent of doelen namelijk
Goede grap.quote:
luistert.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Leer jij nu maar eerst luistert goed te schrijven.
Want die nieuwste CD was briljant.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah de metalautisten melden zich weer![]()
Verder bewijst Kid Cudi dat de klacht onterecht is
Zij hebben en geen muzikaal talent en hun middelbare niet weten af te makenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
luistert.
oke, dus als je je middelbare school niet afmaakt heb je geen muzikaal talent?
als je als doel wow hebt ben je ook best wel kansloosquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
DIe hebben ook geen talent of doelen namelijk
ik heb dus dingen gehoord:quote:
Artiesten afrekenen op een albumquote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Want die nieuwste CD was briljant.
Heeft hij ook goede albums dan?quote:
het enige talent dat metal bands hebben is het talent om oor kanker te gevenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zij hebben en geen muzikaal talent en hun middelbare niet weten af te makenVandaar dat ze razend populair zijn onder de rest van de faalhazen zoals verkrachters en gevangenen
Man on the Moon en A Kid named Cudi zijn regelrechte meesterwerken.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:30 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Heeft hij ook goede albums dan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Man on the Moon en A Kid named Cudi zijn regelrechte meesterwerken.
flammie luistert ook al metal?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:30 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
het enige talent dat metal bands hebben is het talent om oor kanker te geven
Op dat elektronische naarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef animalcollective het volgende:
[..]
rap vanquote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Luistert met een d schrijven, zeker een rap van sukkel.
Uh ja, en dit album en de mixtape zijn ook terecht bewierookt door de muzieksites die er verstand van hebben.quote:
Tsja en toch kijken vele mensen die gitaar spelen, drum spelen, bas gitaar spelen en ook keyboard spelen toch vaak op tegen hun metalvoorbeelden en dit is niet zonder reden hoor. Het niveau waarop hun voorbeelden spelen is vaak van erg hoog niveau en in veel gevallen zelfs virtuoos te noemen. Ook bij muziekles (gitaarles etc) wordt er erg vaak naar metalbands verwezen omdat de muzikaliteit gewoon van hoog niveau is, Vergelijk dit met rapmuziek en dan snap je wel dat de drempel en de intelligentie die je nodig hebt een stuk lager ligt. Dit zie je dan ook vaak terug aan de fans van rapmuziek. die kunnen zich beter identificeren met dommere muziek en "muzikanten" als ik ze zo mag noemen. Omdat de fans vaak dom zijn en crimineel kunnen ze ze zichzelf makkelijk vergelijken met hun voorbeelden die ook geen beste jeugd gehad hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:30 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
het enige talent dat metal bands hebben is het talent om oor kanker te geven
het zelfde niveau als een wow'er?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja en toch kijken vele mensen die gitaar spelen, drum spelen, bas gitaar spelen en ook keyboard spelen toch vaak op tegen hun metalvoorbeelden en dit is niet zonder reden hoor. Het niveau waarop hun voorbeelden spelen is vaak van erg hoog niveau
Flammie-postquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja en toch kijken vele mensen die gitaar spelen, drum spelen, bas gitaar spelen en ook keyboard spelen toch vaak op tegen hun metalvoorbeelden en dit is niet zonder reden hoor. Het niveau waarop hun voorbeelden spelen is vaak van erg hoog niveau en in veel gevallen zelfs virtuoos te noemen. Ook bij muziekles (gitaarles etc) wordt er erg vaak naar metalbands verwezen omdat de muzikaliteit gewoon van hoog niveau is, Vergelijk dit met rapmuziek en dan snap je wel dat de drempel en de intelligentie die je nodig hebt een stuk lager ligt. Dit zie je dan ook vaak terug aan de fans van rapmuziek. die kunnen zich beter identificeren met dommere muziek en "muzikanten" als ik ze zo mag noemen. Omdat de fans vaak dom zijn en crimineel kunnen ze ze zichzelf makkelijk vergelijken met hun voorbeelden die ook geen beste jeugd gehad hebben
Dit is geen toeval meer denk ik.
neem hem niet al te serieus hij vindt zijn wow spel een opleidingquote:
Jahr00n postquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja en toch kijken vele mensen die gitaar spelen, drum spelen, bas gitaar spelen en ook keyboard spelen toch vaak op tegen hun metalvoorbeelden en dit is niet zonder reden hoor. Het niveau waarop hun voorbeelden spelen is vaak van erg hoog niveau en in veel gevallen zelfs virtuoos te noemen. Ook bij muziekles (gitaarles etc) wordt er erg vaak naar metalbands verwezen omdat de muzikaliteit gewoon van hoog niveau is, Vergelijk dit met rapmuziek en dan snap je wel dat de drempel en de intelligentie die je nodig hebt een stuk lager ligt. Dit zie je dan ook vaak terug aan de fans van rapmuziek. die kunnen zich beter identificeren met dommere muziek en "muzikanten" als ik ze zo mag noemen. Omdat de fans vaak dom zijn en crimineel kunnen ze ze zichzelf makkelijk vergelijken met hun voorbeelden die ook geen beste jeugd gehad hebben
oke je bent een troll he?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Micson het volgende:
Verder is het natuurlijk een kwestie van wansmaak
Nope.. ben je ooit wel eens op een muziekschool geweest? Dan weet je dat rap daar geen plek heeft omdat dat niet serieus genoeg isquote:
Zijn wel voetnoten in de hiphopgeschiedenis.. Dream Warriors, Fu Schnickens en Digable Planets , Del Tha Funky Homosapien. Kent niemand. Public Enemy & Brand Nubian zijn gewoon black power/moslim extremsiten. De La Soul, A Tribe Called Quest zijn utizodneringen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef nozem het volgende:
Als TS zich wat meer verdiept had in de geschiedenis van hiphop zou hij ook wel ergens gelezen hebben dat eind jaren '80 een stroming binnen dat genre op is gekomen waarin men niks moest hebben van geweld/expliciete seks/bling-bling met vaandeldragers als De La Soul, A Tribe Called Quest, Brand Nubian en in het kielzog daarvan een grote jazzrap beweging met exponenten als Dream Warriors, Fu Schnickens en Digable Planets alsmede Del Tha Funky Homosapien. Dat terwijl ook een immens populaire groep als Public Enemy niks moest hebben van enige stoerdoenerij met geld of wijven en juist politiek zeer bewuste teksten schreef.
En dat zijn bepaald geen voetnoten in de hiphopgeschiedenis.
Wat een wigger, wat een kut stem.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef 2dope het volgende:
Luister anders eens naar Sage Francis TS. Hoewel ik betwijfel of je zwakbegaafte autistenkop er ook maar iets van snapt
Je snapt de essentie van muziek helemaal niet. Je meet muzikaliteit af aan technisch vernuft en gaat vervolgens net doen alsof je de waarheid in pacht hebt. Dat is jammer en maakt elke discussie onmogelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nope.. ben je ooit wel eens op een muziekschool geweest? Dan weet je dat rap daar geen plek heeft omdat dat niet serieus genoeg is
rap is kut okequote:Op woensdag 29 december 2010 20:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nope.. ben je ooit wel eens op een muziekschool geweest? Dan weet je dat rap daar geen plek heeft omdat dat niet serieus genoeg is
Hmm. Met alle respect maar ik denk serieus dat Animal Collective sneller vergeten zal zijn dan Public Enemy. Nee, ik weet het wel zeker. En dan nog, je had het in eerste instantie over het feit dat alle rap stiekem over wijven en geweld gaat. En dat heb je sowieso mis. Ik kan trouwens zowel Animal Collective als Dr. Dre waarderen. Die brede visie is alleen niet iedereen gegeven vrees ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Zijn wel voetnoten in de hiphopgeschiedenis.. Dream Warriors, Fu Schnickens en Digable Planets , Del Tha Funky Homosapien. Kent niemand. Public Enemy & Brand Nubian zijn gewoon black power/moslim extremsiten. De La Soul, A Tribe Called Quest zijn utizodneringen.
Wel opvallend dat deze stroming zo snel waar afgelopen was he?
Als we het gaan afmeten op creativiteit verliest rap ook hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Je snapt de essentie van muziek helemaal niet. Je meet muzikaliteit af aan technisch vernuft en gaat vervolgens net doen alsof je de waarheid in pacht hebt. Dat is jammer en maakt elke discussie onmogelijk.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef jeloen het volgende:
[..]
rap is kut oke
maar metal is nog erger
en klasiek is dus het ergst
Je doet net of ene brede visie iets goed isquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Hmm. Met alle respect maar ik denk serieus dat Animal Collective sneller vergeten zal zijn dan Public Enemy. Nee, ik weet het wel zeker. En dan nog, je had het in eerste instantie over het feit dat alle rap stiekem over wijven en geweld gaat. En dat heb je sowieso mis. Ik kan trouwens zowel Animal Collective als Dr. Dre waarderen. Die brede visie is alleen niet iedereen gegeven vrees ik.
Nee. Je kunt er van houden of niet, maar feit is dat albums van Outkast, Kanye West en de Wu-Tang exponenten nog steeds hoge ogen gooien bij serieuze recensenten die tevens graag naar Animal Collective luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Als we het gaan afmeten op creativiteit verliest rap ook hoor.
Ergens zitten een paar hersencellen dwars, of niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Je doet net of ene brede visie iets goed is![]()
Democratie en Nazi's goed vinden. Tegen racisme zijn en pro KKK is ook brede visie nou wat goed
Slechte troll of kankerdom. Maak anders eerst je LTS-zwakstroom af boyo.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Je doet net of ene brede visie iets goed is![]()
Democratie en Nazi's goed vinden. Tegen racisme zijn en pro KKK is ook brede visie nou wat goed
Houdt die neger praat voor je vriendjes dank je,.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Slechte troll of kankerdom. Maak anders eerst je LTS-zwakstroom af boyo.
Metalartiesten bespelen hun instrumenten over het algemeen op heel hoog niveau, dat is wel gewoon waar. Maar ja, een autist leert dat soort dingen altijd wat makkelijker he.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef hussyfan11 het volgende:
zou een metal luisteraar een video kunnen posten hier met een uitleg wat dat liedje nou zo goed maakt?
hiphopheadsquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik ga niet eens meedoen aan deze discussie.
Ik wil alleen even opmerken dat de mate van rapkwaliteit niet alleen met de tekst van doen heeft, maar ook met de techniek. Ow ja en ik weet wel zeker dat ik (en met mij vele hiphopheads) intelligenter ben dan de meeste van die klapjosti's die hier rap aan het bashen zijn.
Fijne dag verder.
Ik heb 13 jaar lang klassiek piano gespeeld dus ga me niet vertellen met je casio keyboardje en straattaal wat de essentie van muziek is. laten we het zo stellen: Rap is echt voor kleuters.. de essentie van muziek zit hem echt niet in babes, bitches, kinderlijke 4 noot melodieen en zo lang mogelijk dom blijven lullen en in de gevangenis zitten. Wat een muzikanten waarbij hun gangster imago meer voorstelt dan hun muzikale skills, die kneuzen brengen meer tijd door in de bak dan in de studio of met hun instrumentquote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Je snapt de essentie van muziek helemaal niet. Je meet muzikaliteit af aan technisch vernuft en gaat vervolgens net doen alsof je de waarheid in pacht hebt. Dat is jammer en maakt elke discussie onmogelijk.
dus iedereen die 13 jaar piano speelt weet ineens wat de essentie van muziek is?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik heb 13 jaar lang klassiek piano gespeeld dus ga me niet vertellen met je casio keyboardje en straattaal wat de essentie van muziek is. laten we het zo stellen: Rap is echt voor kleuters.. de essentie van muziek zit hem echt niet in babes, bitches, kinderlijke 4 noot melodieen en zo lang mogelijk dom blijven lullen en in de gevangenis zitten. Wat een muzikanten waarbij hun gangster imago meer voorstelt dan hun muzikale skills, die kneuzen brengen meer tijd door in de bak dan in de studio of met hun instrument.. nah ja zo lang het maar platen verkoopt he want daar gaat het om. Rap is de ondergang van muziek als je het mij vraagt en heeft niks met muziek te maken. Mooi om te zien dat de meeste rapfans hun evenbeelden gaan nadoen en dan niet door ook muzikaal bezig te zijn maar om zo veel mogelijk criminele streken uit te halen. Ik wil net zo zijn als mijn voorbeelden...
zum kotsen
Dit.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik ga niet eens meedoen aan deze discussie.
Ik wil alleen even opmerken dat de mate van rapkwaliteit niet alleen met de tekst van doen heeft, maar ook met de techniek. Ow ja en ik weet wel zeker dat ik (en met mij vele hiphopheads) intelligenter ben dan de meeste van die klapjosti's die hier rap aan het bashen zijn.
Fijne dag verder.
quote:
wat is op een neger lijken ??? want elke neger draag baggy kleren met petjes?? en wat is op een blanke lijken dan ?? klompen dragen ??quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef animalcollective het volgende:
Al die jochies/volwassen jochies die denken dat brutaal zijn en op een neger lijken stoer is.![]()
Mensen die mee doen aan een verachtelijkte zwarten cultuur
Dit dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Manu. het volgende:
Iedereen zoekt wat anders in muziek. Als iemand met muziek een bepaald gevoel probeert over te brengen en daarin faalt, is het slechte muziek. Echter, het verschilt per persoon of een gevoel wordt overgebracht. Zo kan een nummer/muziekstijl goed zijn voor de een, maar waardeloos voor de ander. En nu geen gemuil meer.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef animalcollective het volgende:
Soms kom je wel eens in discussie met van die halve tamme rap liefhebbers. Soms proberen ze je te overtuigen dat het niet allemaal negers en wiggers zijn die schreeuwen over dikke konten,geld en respect. Ze noemen voorbeelden van rappers waar niemand ooit van gehoord heeft en totaal niet representatief zijn voor deze muziek stroming. Dus ik die rappers eens opgezocht, wat blijkt? Ik had gelijk ook rappers als "Immortal Technique", "MF Doom" en "Jedi Mind Tricks" hebben het alleen maar over drugs, vrouwen en geweld.
Nu naar de kern van mijn klacht, mensen die je wijs proberen te maken dat er ook andere rap muziek is dan "Soulja Boy en 50 Cent". Dit is niet waar. Veder heb je nog mensen die zeggen dat je intelligentere rap hebt in het Nederlands. Meestal noemen ze Typhoon en Opgezwolle![]()
![]()
. Dit zijn gewoon proleten uit tokkie wijken die denken dat ze intelligent en muzikaal zijn terwijl ze dit niet zijn. Tot zo ver mijn klacht.
Disclimair:
TS luistert geen metal of jaren 60 rock.
ja want je moet school hebben gedaan om muzikaal goed te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef Flammie het volgende:
[..]![]()
Die rappers hebben wel muzikaal talent joh!! De meeste van die debielen hebben de middelbare school nog niet kunnen afmaken
Enige goede reactie.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Manu. het volgende:
Iedereen zoekt wat anders in muziek. Als iemand met muziek een bepaald gevoel probeert over te brengen en daarin faalt, is het slechte muziek. Echter, het verschilt per persoon of een gevoel wordt overgebracht. Zo kan een nummer/muziekstijl goed zijn voor de een, maar waardeloos voor de ander. En nu geen gemuil meer.
Met eigen smaak bedoel je natuurlijk wansmaak.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Accepteer nou eens gewoon dat iedereen een eigen smaak heeft, sommige mensen hechten veel waarde aan het goed kunnen bespelen van een instrument, en anderen vinden dat juist helemaal niet belangrijk. Ga niet proberen anderen te overtuigen dat het ene genre beter is dan een ander genre, want dat lukt je toch niet. Metal mag dan misschien moeilijker zijn om te maken en te spelen (ik luister en speel zelf ook metal) maar dat betekent niet dat het "beter" is dan andere genres.
obvieuze trol is obvieusquote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Met eigen smaak bedoel je natuurlijk wansmaak.
Fuck you klootzak, hiphop wel over een kam scheren maar als mensen jouw hippiemuziek over een kam scheren mag dat natuurlijk weer niet. Het liefst zou ik je nu knockie slaan maargoed ik ben moe en het is koud.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Want dat staat gelijk aan links gedram?
Hopen maar dat ik nooit bij Female81 over de vloer kom.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef female81 het volgende:
Een aantal veelgedraaide rapnummers in huize Female81. En wat lijkt het toch veel op Soulja Boy en 50 Cent, hè. ()
Heldinquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef female81 het volgende:
Een aantal veelgedraaide rapnummers in huize Female81. En wat lijkt het toch veel op Soulja Boy en 50 Cent, hè. ()
Wat jij noemt heeft ook aids.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Brawler het volgende:
Winne
Fresku
Typhoon
Jiggy Djé![]()
Opgezwolle![]()
Dat je dat soort helden in één zin durft te noemen met het aids van de rapscene, Soulja Boy
Metalautist!![]()
niet haten op jiggy en opgezwolle.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Wat jij noemt heeft ook aids.
Ik vind het ook klotemuziek maar Baas B wint mooi wel de nationale IQ test.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Niet echt nee. Metalartiesten zijn een voorbeeld voor mensen die muzikaal zijn. Rappers zijn nog te achterlijk om hun middelbare school af te maken en muzikale aanleg hebben ze ook nietVandaar dat ze zo populair in de gevangenis zijn of onder marokkaanse groepsverkrachters. DIe hebben ook geen talent of doelen namelijk
dat zijn geen goede rappers en hebben nog veel nodig om iets goed te doen. Souljaboy wilt zelf niet zulke subrap maken, hij kan het wel, heb aantal freestyles van he mgehoord voordat hij beroemd werd, geweldig gewoon. Maar hij kiest er voor om geld te maken dmv dingen als cranck dat. In Amerika is rap op een heel ander niveau, daar ben je niet speciaal als je je teksten niet een uurtje of 2 van te voren schrijft en dat dan meteen opneemt ipv dagen/maanden over je teksten te doen. begrijp me niet verkeerd, in nl zijn het zeer goede rappers maar om souljaboy met hun te vergelijken bewijst jou onwetendheid over rap.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Brawler het volgende:
Winne
Fresku
Typhoon
Jiggy Djé![]()
Opgezwolle![]()
Dat je dat soort helden in één zin durft te noemen met het aids van de rapscene, Soulja Boy
Metalautist!![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef female81 het volgende:
lik je poep en krijg aids, denk je nou echt dat jiggy bijv niet een nummer á la crank dat kan schrijven binnen 2 uur? met marketing kom je overal.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
dat zijn geen goede rappers en hebben nog veel nodig om iets goed te doen. Souljaboy wilt zelf niet zulke subrap maken, hij kan het wel, heb aantal freestyles van he mgehoord voordat hij beroemd werd, geweldig gewoon. Maar hij kiest er voor om geld te maken dmv dingen als cranck dat. In Amerika is rap op een heel ander niveau, daar ben je niet speciaal als je je teksten niet een uurtje of 2 van te voren schrijft en dat dan meteen opneemt ipv dagen/maanden over je teksten te doen. begrijp me niet verkeerd, in nl zijn het zeer goede rappers maar om souljaboy met hun te vergelijken bewijst jou onwetendheid over rap.
begrijpend lezen is moeilijk voor je he. Heb nergens gezegd dat souljaboy zijn nummers in 2 uur schrijft, ik zeg dat zulke rappers als jiggy die het maanden voorbereiden het daar niet redden itt soulja boy(hij doet ook in maanden voorbereiden, maar redt het tenminste wel). En het is niet alleen marketing maar ook talent. Als crank dat niet goed klonk dan zou het niet verkopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
lik je poep en krijg aids, denk je nou echt dat jiggy bijv niet een nummer á la crank dat kan schrijven binnen 2 uur? met marketing kom je overal.
klinkt lekker.quote:
aja, en jij denkt dat crank dat niet tot in de puntjes is verfijnd tijdens de productie? daar heeft het talent van die gozer echt he-le-maal niks mee te maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
begrijpend lezen is moeilijk voor je he. Heb nergens gezegd dat souljaboy zijn nummers in 2 uur schrijft, ik zeg dat zulke rappers als jiggy die het maanden voorbereiden het daar niet redden itt soulja boy. En het is niet alleen marketing maar ook talent. Als crank dat niet goed klonk dan zou het niet verkopen.
Jonge, leer eens lezen gastquote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
aja, en jij denkt dat crank dat niet tot in de puntjes is verfijnd tijdens de productie? daar heeft het talent van die gozer echt he-le-maal niks mee te maken.
wie wel dan, bijvoorbeeld? maak jezelf dan ook duidelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jonge, leer eens lezen gastik zeg 2x dat souljaboy dat niet doet maar blijkbaar kan je niet lezen. ik zeg dat rappers als JIGGY DJE het daar niet redden. wat begrijp je daar niet aan?
rappers als Jay-Z bijv. Jiggy Dje is een lage klasse in amerika. Zulke rappers heb je daar overal. En freestylen is nederland helemaal nog in de oertijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wie wel dan, bijvoorbeeld? maak jezelf dan ook duidelijk.
jay-z met jiggy vergelijken is dan ook echt een olifant met een muis vergelijken.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
rappers als Jay-Z bijv. Jiggy Dje is een lage klasse in amerika. Zulke rappers heb je daar overal. En freestylen is nederland helemaal nog in de oertijd.
ik waardeer alle soorten hiphop. Van oude classics van AZ tot Lil wayne's lollipop tot eminem. Mij maakt het niet uit, ik leg alleen uit dat rappers in NL het niet internationaal aankunnen. Mensen als bijv. Brainpower(sowieso 1 van de besten) die het wel aankunnen haken meestal na een tijd af, en krijgen te weinig props. Triest..maarja.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Document1 het volgende:
Typisch.... allebei een vorm van Hip Hop waarderen en elkaar daarom aanvallen.
Agressief maar o zoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef StarmanFR het volgende:
Ach rap, het kan me goed in de oren klinken maar ik kan het ook eentonig en vervelend vinden.
Maar 50 Cent en Soulja Boy vind ik alvast niet slecht.
Maar dit is een van de betere rapsongs die ik ooit heb gehoord, mét een goed deuntje en goeie tekst!
Blijkbaar heb jij een aantal extra nederlandse lessen nodig van je vmbo-basis leraar. Jij zegt noem een voorbeeld van een hiphop-artiest die wel binnen een uur of 2 dat kan.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jay-z met jiggy vergelijken is dan ook echt een olifant met een muis vergelijken.
alhoewel ik betwijfel of jay-z nu nog binnen 2 uur een tof nummer in elkaar kan schroeven.
Ik vind het helemaal niet zo agressief. Hij geeft wel een duidelijke boodschap en hij meent wat hij zegt, dat zie je!quote:
vmbo afgerond nigga!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij een aantal extra nederlandse lessen nodig van je vmbo-basis leraar. Jij zegt noem een voorbeeld van een hiphop-artiest die wel binnen een uur of 2 dat kan.
deze wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo agressief. Hij geeft wel een duidelijke boodschap en hij meent wat hij zegt, dat zie je!
Anders lees je eens even!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
dat zijn geen goede rappers en hebben nog veel nodig om iets goed te doen. Souljaboy wilt zelf niet zulke subrap maken, hij kan het wel, heb aantal freestyles van he mgehoord voordat hij beroemd werd, geweldig gewoon. Maar hij kiest er voor om geld te maken dmv dingen als cranck dat. In Amerika is rap op een heel ander niveau, daar ben je niet speciaal als je je teksten niet een uurtje of 2 van te voren schrijft en dat dan meteen opneemt ipv dagen/maanden over je teksten te doen. begrijp me niet verkeerd, in nl zijn het zeer goede rappers maar om souljaboy met hun te vergelijken bewijst jou onwetendheid over rap.
cool.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef PizzaMizza het volgende:
@FunkyHomosapien, ik reageer niet meer op jou. Aan je posthistorie te zien ben je maar een irritant mannetje die graag mensen op de zenuwen wil werken.
Ik heb het meer over werk als ditquote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo agressief. Hij geeft wel een duidelijke boodschap en hij meent wat hij zegt, dat zie je!
Ik hoop dat jij ooit een engelstalige hiphop ontdekt en dat jij weet waar je over praat. Jiggy Dje's teksten zijn itt amerikaanse ' uit de mouw geslingerde ' teksten. Dat jij soulja boy een stuk stront vind is jouw mening, terwijl jij dit zegt word hij wel itt nederlandse rappers in dikke clubs gedraaid en (vol)geboekt. En nee, ik ben geen souljaboy fan, ik luister meer RNB, vroeger luisterde ik veel rap en dan voornamelijk BIG, AZ en Fresku. Begrijp me niet verkeerd nogmaals, ze zijn in NL de top, maar echte hiphop, nope sorry.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Brawler het volgende:
[..]
Anders lees je eens even!![]()
Waarom zou ik zo'n stuk stront als Soulja Boy vergelijken met Jiggy en de jongens uit Zwolle?
Ik heb het over TS, die Opgezwolle in één zin durft te noemen met Soulja Boy.
Maar jij bent blijkbaar Soulja Boy fan, dus over onwetendheid over rap gesproken!![]()
Helemaal omdat je dat lijstje wat ik noem, geen goede rappers vindtOf je hebt geen idee waar je het over hebt, of je bent een troll. Ik hoop dat laatste.
sowieso, rappen over kidnappen, hoeren en soa's hoort er ook bij.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Even wat anders dan al die conscious rap hoor, hier wat vooroordeelbevestigende rappers die gewoon goed zijn:
Maar wel meesterlijk goed ook!quote:
Ja, ik luister alleen maar Nederlandstalige hiphop natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit een engelstalige hiphop ontdekt en dat jij weet waar je over praat. Jiggy Dje's teksten zijn itt amerikaanse ' uit de mouw geslingerde ' teksten. Dat jij soulja boy een stuk stront vind is jouw mening, terwijl jij dit zegt word hij wel itt nederlandse rappers in dikke clubs gedraaid en (vol)geboekt. En nee, ik ben geen souljaboy fan, ik luister meer RNB, vroeger luisterde ik veel rap en dan voornamelijk BIG, AZ en Fresku. Begrijp me niet verkeerd nogmaals, ze zijn in NL de top, maar echte hiphop, nope sorry.
Je zegt dat Soulja boy (stront volgens jou) niet te vergelijken is met Jiggy dje (goed volgens jou)... da's al een vergelijking. En hij heeft wel talent, je moet maar eens een paar spitsessie van hem opzoeken voordat hij beroemd werd, verbaasde me ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ja, ik luister alleen maar Nederlandstalige hiphop natuurlijkAlleen maar omdat ik een lijstje goede Nederlandstalige rappers opnoem. Dude, kom op zeg! Je hoeft mij niets te vertellen over engelstalige rap hoor.
Tjah, leuk dat Soulja Boy met die muzikale aids veel geld verdient, maar dat heeft geen reet met zijn talent te maken. Dat heeft 'ie namelijk niet. Maar blijkbaar is er markt voor, hoe treurig ik het ook vind
En ik vergelijk de goede Nederlandse rappers totaal niet met de Amerikaanse tegenhangers. Waar je dat vandaan haalt, is me een raadselWant dat valt inderdaad niet te vergelijken.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef richnigger het volgende:
Dit topic trekt echte aidsmuziek:)
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
my beats are funky and my rhymes are smoking,
sometimes i be like goddamn whats the recipe
i dont know, i asked my mother, she dont know,
she said go ask your goddamn father
SPITTEN NIGGA, JE MOET SPITTENquote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zegt dat Soulja boy (stront volgens jou) niet te vergelijken is met Jiggy dje (goed volgens jou)... da's al een vergelijking. En hij heeft wel talent, je moet maar eens een paar spitsessie van hem opzoeken voordat hij beroemd werd, verbaasde me ook.
je lacht alleen hip hop uit, kom eens met argumenten waarom hip hop slecht is (en een ander muzieksoort beter?)quote:
quote:
Omdat het kut klinkt jeweets.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:18 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
je lacht alleen hip hop uit, kom eens met argumenten waarom hip hop slecht is (en een ander muzieksoort beter?)
IK BEN HET MET JE EENS OUWE IK HOORDE LAATST DIE ENE RAPPEN OVER EEN VAGINA IK DACHT MAAAN DIT KLINKT KUT.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Omdat het kut klinkt jeweets.
HOUCEquote:
tompouse jongeeeequote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is HOUCE ook een soort tompouce?
Nou ja, ik vergelijk dan toevallig een Amerikaanse (flut)rapper met een Nederlandse (top)rapper, maar verder vergelijk ik totaal niet. Dat kan ook niet, want rap in Amerika is t-taal anders dan hier in Nederland.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zegt dat Soulja boy (stront volgens jou) niet te vergelijken is met Jiggy dje (goed volgens jou)... da's al een vergelijking. En hij heeft wel talent, je moet maar eens een paar spitsessie van hem opzoeken voordat hij beroemd werd, verbaasde me ook.
Freestylen is de ultieme vorm van rappen. Ik snap niet dat Nederland vol zit met mensen die zichzelf rapper durven te noemen maar niet kunnen freestylen. Net als van die rappers die (vaak geforceerde) intelligente teksten hebben, maar de technische kant van rappen helemaal verneuken.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
SPITTEN NIGGA, JE MOET SPITTEN
rot op met je freestyle. ik ben een groot hiphopliefhebber maar wat me dus echt totaal niet kan interesseren is freestyles. en nu?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
IK BEN HET MET JE EENS OUWE IK HOORDE LAATST DIE ENE RAPPEN OVER EEN VAGINA IK DACHT MAAAN DIT KLINKT KUT.
jazz, dat is sowieso toffer dan rap.quote:
:'______)quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
my beats are funky and my rhymes are smoking,
sometimes i be like goddamn whats the recipe
i dont know, i asked my mother, she dont know,
she said go ask your goddamn father
zou kunnen, het vergt ook veel talent. dat is zo. alhoewel ik een paar tracks met def p en de onderhonden waarin ze freestylede wel érg kon waarderen. ik heb er denk ik gewoon liever een lekkere beat onder, zodat het totaalplaatje klopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Freestylen is de ultieme vorm van rappen. Ik snap niet dat Nederland vol zit met mensen die zichzelf rapper durven te noemen maar niet kunnen freestylen. Net als van die rappers die (vaak geforceerde) intelligente teksten hebben, maar de technische kant van rappen helemaal verneuken.
ol dirty bastard, gast heeft de verschrikkelijkste teksten maar hij is o zo wreed.quote:
Al gepost?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zou kunnen, het vergt ook veel talent. dat is zo. alhoewel ik een paar tracks met def p en de onderhonden waarin ze freestylede wel érg kon waarderen. ik heb er denk ik gewoon een lekkere beat onder, zodat het totaalplaatje klopt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jazz, dat is sowieso toffer dan rap.
nee, niet gepostquote:
En je denkt mij hiermee te kunnen bekeren tot rap...?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ol dirty bastard, gast heeft de verschrikkelijkste teksten maar hij is o zo wreed.
dat wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef antidood1 het volgende:
[..]
En je denkt mij hiermee te kunnen bekeren tot rap...?
maar als ik het dan toch mag proberen. (deze doe ik altijd geven aan mensen die niks van rap moeten hebben). je hoeft het niet beter te vinden dan de muziek waar je normaal naar luistert, maar je zult toegeven dat rap ook geweldig kan zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef antidood1 het volgende:
[..]
En je denkt mij hiermee te kunnen bekeren tot rap...?
Nee...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar als ik het dan toch mag proberen. (deze doe ik altijd geven aan mensen die niks van rap moeten hebben). je hoeft het niet beter te vinden dan de muziek waar je normaal naar luistert, maar je zult toegeven dat rap ook geweldig kan zijn.
dacht eigenlijk dat jij het wel leuk zou vinden. mooi jazzje op de achtergrond, met een interessant levensverhaal op de voorgrond.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Nee...![]()
Mischien als ze die achterlijke zang of 'rap' achterwegen laten.
Ik vind de rap zelf ook niet kut hoor, maar de muziek waar het bijhoort vind ik 99% van de tijd kut... (hiphopquote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar als ik het dan toch mag proberen. (deze doe ik altijd geven aan mensen die niks van rap moeten hebben). je hoeft het niet beter te vinden dan de muziek waar je normaal naar luistert, maar je zult toegeven dat rap ook geweldig kan zijn.
Mijn poging dan:quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Ik vind de rap zelf ook niet kut hoor, maar de muziek waar het bijhoort vind ik 99% van de tijd kut... (hiphop)
Maar soms kan ik rap ook waarderen, ook dit nummer vind ik nog best te doen
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer heel gaaf, weet niet zeker of het rap is wat ze daar doen maar denk het wel...
QFTquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Seam het volgende:
TS is een troll en anders behoorlijk bekrompen. Echte muziekliefhebbers weten bijna ieder muziekgenre te waarderen.
godver, wilde net public enemy posten. :pquote:
Dat vind ik ook. Zelfs al is het niet je genre dan kan je nog toegeven dat rappers ook over een bepaald talent moeten beschikken. Iedere goede muzikant moet uberhaupt over een bepaald talent beschikken.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Seam het volgende:
TS is een troll en anders behoorlijk bekrompen. Echte muziekliefhebbers weten bijna ieder muziekgenre te waarderen.
Die voorgrond hoeft van mij dus niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dacht eigenlijk dat jij het wel leuk zou vinden. mooi jazzje op de achtergrond, met een interessant levensverhaal op de voorgrond.
begrijpelijk, ik heb ook liever geen rap door m'n coltrane of sun ra heen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Die voorgrond hoeft van mij dus niet.
wat vind je eigenlijk van dit dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Die voorgrond hoeft van mij dus niet.
Haha, ja bring the noise is ook wel hèt ultieme rap rock lied.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
godver, wilde net public enemy posten. :p
we zitten op dezelfde lijn, dat is mooi.
BLASFEMIE!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nederhop is wel meer baas dan die amerikaanse shit trouwens
vroeger zou ik het met je eens zijn, nu niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nederhop is wel meer baas dan die amerikaanse shit trouwens
weet je wel wat hip hop is ??quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Ik vind de rap zelf ook niet kut hoor, maar de muziek waar het bijhoort vind ik 99% van de tijd kut... (hiphop)
Maar soms kan ik rap ook waarderen, ook dit nummer vind ik nog best te doen
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer heel gaaf, weet niet zeker of het rap is wat ze daar doen maar denk het wel...
Nee, geen idee, jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
weet je wel wat hip hop is ??
Er zijn wel goeie Amerikaanse rappers, maar daar kan je minder mee relaten weettoch! wij hebben hier niet al die ghettos en zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
vroeger zou ik het met je eens zijn, nu niet meer.
Dat nummer is wel ok, maar als je username je muzieksmaak representeert, doet dat alles tenietquote:
Winne en Fresku sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat nummer is wel ok, maar als je username je muzieksmaak representeert, doet dat alles teniet
Mjah, Akwasi/Zwart Licht is niet zo echt mijn ding, maar Fresku, Winne en Typhoon op die trackquote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Winne en Fresku sowiesodie andere 2 vindt ik iets minder
wat...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Captain_MeatBone het volgende:
zonder hip hop was er niet een dj,s die plaatjes aan elkaar draaien
`quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef antidood1 het volgende:
[..]
wat...
Leer eerst nederlands aub.
Nee, het is iemand die goeie muziek vernueckqxt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
juw metal vriendje die hip hop maakt
Ga ik doen, dankjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
`
Ga jij nou maar naar metal luisteren
Redelijk. Ik heb ook bij dit helemaal niks met de zang maar het is niet storendquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat vind je eigenlijk van dit dan?
kan ook gewoon dat je negers haatquote:Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Redelijk. Ik heb ook bij dit helemaal niks met de zang maar het is niet storend
Hoe dan ook om toch maar een keer serieus op dit topic te reageren:
Ik heb helemaal niks met rap en snap werkelijk niet wat andere mensen er vermakelijk aan vinden. Het kan natuurlijk dat het aan mij ligt of iets maar... ik weet het niet, het mist gewoon iets. Het is wellicht erg kortzichtig om het hele genre over één kam te scheren maar ik heb serieus nog nooit iets uit het rap genre te horen gekregen dat mij wist te raken.
Ja daarom zijn mijn favoriete muzikanten voornamelijk negers.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:03 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
kan ook gewoon dat je negers haat
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met rap en snap werkelijk niet wat andere mensen er vermakelijk aan vinden. Het kan natuurlijk dat het aan mij ligt of iets maar... ik weet het niet, het mist gewoon iets. Het is wellicht erg kortzichtig om het hele genre over één kam te scheren maar ik heb serieus nog nooit iets uit het rap genre te horen gekregen dat mij wist te raken.
Wat vond je nou van mijn speciaal voor jou geselecteerde tracks?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:01 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Nee, het is iemand die goeie muziek vernueckqxt.
[..]
Ga ik doen, dankje
Haten op klemma ben je gek ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat nummer is wel ok, maar als je username je muzieksmaak representeert, doet dat alles teniet
zoals wie ?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Ja daarom zijn mijn favoriete muzikanten voornamelijk negers.
Hap hap hap.
Nou ja, hoe erg ik Nederlandse rap ook kan waarderen, Klemma en Kempi en dat soort meuk haat ikquote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef Klemma het volgende:
[..]
Haten op klemma ben je gek ofzo
Nee man, maar ik kende hem (via via) persoonlijk, maar spreek hem niet meer.
JVT is sowieso niet echt mijn ding, dit lied heeft er niks aan veranderd.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:11 schreef Klemma het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwste van JVT?
Niet helemaal mijn ding moet ik zeggen..
Zo denk ik ook over JVT, maar om de 1 of andere reden kan ik de kemper soms nog wel waarderen.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:13 schreef Brawler het volgende:
[..]
Nou ja, hoe erg ik Nederlandse rap ook kan waarderen, Klemma en Kempi en dat soort meuk haat ik
De Jeugd is ook niet mijn ding. Watskeburt was leuk, maar sindsdien wordt het steeds vervelender. En dat mensen die shit serieus ophemelen snap ik al helemaal niet
Miles Davis, Howlin Wolf, John Lee Hooker, Eddie Hazel, Robert Johnson, Sonny Stitt, etc.quote:
nog eentje dan:quote:Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
De 1e vind ik best goed, klinkt lekker.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat vond je nou van mijn speciaal voor jou geselecteerde tracks?
Inderdaad jaquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nog eentje dan:
als dat hem niet wordt, dan gaat het nooit iets worden. wel even een beetje doorluisteren graag.
Ik dacht al dat het hem met die laatste niet zou worden, maar ik dacht toch ff proberen.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef antidood1 het volgende:
[..]
De 1e vind ik best goed, klinkt lekker.
2e: mwah, vind het niet echt goed samen klinken, geen goede combinatie
3e: sorry, maar dat vind ik echt__!
Maar iedereen moet gewoon naar zijn/haar eigen muziek luisteren, zolang mensen maar nadenken en voorkennis hebben voordat ze wat roepen over een ander genre.
zeker, miles en coltrane blijven de toppers.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Trouwens het mooiste stukje muziek ooit:
Ik geef het natuurlijk niet graag toe want ik ben een ekte ekte macho (![]()
) maar de eerste keer dat ik dit hoorde zat ik serieus met tranen in mijn ogen, zo mooi!
NOFXquote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso moet iedereen eigenlijk muziek luisteren die over drugs gaat, wat het genre ook is:
Haha, ik wist niet dat er country was die over drugs ging.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso moet iedereen eigenlijk muziek luisteren die over drugs gaat, wat het genre ook is:
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rapquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zeker, miles en coltrane blijven de toppers.
alhoewel ik iets meer van de loungy jazz/blues hou. dingen zoals st germain trekken me heel erg aan. sowieso de hele cafe del mar collectie vind ik prachtig.
Speciaal op gezocht.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet dat er country was die over drugs ging.
Eminem is een baas, hoewel hij nu wel een beetje gare muziek maakt, maar dat bewijst alleen maar het gelijk van NOFXquote:
Ja, omdat hij nu weer clean is. Alhoewel dat wel chill is ook. Meer gevoelige rap! weettog, vrouwelijke kant laten zienquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Speciaal op gezocht.Kan country namelijk wel waarderen, maar de tekst is vaak zo soft.
[..]
Eminem is een baas, hoewel hij nu wel een beetje gare muziek maakt, maar dat bewijst alleen maar het gelijk van NOFX
???quote:Op donderdag 30 december 2010 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rap
quote:
quote:
Ik zei toch niet dat het rap was, maar als je dat soort shit post moet je niet lullen over eminemquote:Op donderdag 30 december 2010 00:47 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
dit is geen rap ben je dom ofzo?
Oh ja, ik wist die naam niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:49 schreef Captain_MeatBone het volgende:
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rapdat zij je
Het is me toch watquote:Op donderdag 30 december 2010 00:49 schreef Captain_MeatBone het volgende:
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rapdat zij je
Sowieso dat stukje waar hij Dre gaat fokken.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
blijft ook mooi.
[..]
Ik zei toch niet dat het rap was, maar als je dat soort shit post moet je niet lullen over eminem
nee, dit zijn dope blanke rappers.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef Captain_MeatBone het volgende:
eminem dope vinden omdat hij blank is haha
dit zijn dope blanke rapers
Ik vind em helemaal niet dope omdat hij blank is, maar omdat hij een zieke flow heeft en ook nog veel humoristisch tracks heeft gemaakt.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef Captain_MeatBone het volgende:
eminem dope vinden omdat hij blank is haha
dit zijn dope blanke rapers
okequote:Op donderdag 30 december 2010 00:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, dit zijn dope blanke rappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |