Nee. Je kunt er van houden of niet, maar feit is dat albums van Outkast, Kanye West en de Wu-Tang exponenten nog steeds hoge ogen gooien bij serieuze recensenten die tevens graag naar Animal Collective luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Als we het gaan afmeten op creativiteit verliest rap ook hoor.
Ergens zitten een paar hersencellen dwars, of niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Je doet net of ene brede visie iets goed is![]()
Democratie en Nazi's goed vinden. Tegen racisme zijn en pro KKK is ook brede visie nou wat goed
Slechte troll of kankerdom. Maak anders eerst je LTS-zwakstroom af boyo.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Je doet net of ene brede visie iets goed is![]()
Democratie en Nazi's goed vinden. Tegen racisme zijn en pro KKK is ook brede visie nou wat goed
Houdt die neger praat voor je vriendjes dank je,.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Slechte troll of kankerdom. Maak anders eerst je LTS-zwakstroom af boyo.
Metalartiesten bespelen hun instrumenten over het algemeen op heel hoog niveau, dat is wel gewoon waar. Maar ja, een autist leert dat soort dingen altijd wat makkelijker he.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef hussyfan11 het volgende:
zou een metal luisteraar een video kunnen posten hier met een uitleg wat dat liedje nou zo goed maakt?
hiphopheadsquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik ga niet eens meedoen aan deze discussie.
Ik wil alleen even opmerken dat de mate van rapkwaliteit niet alleen met de tekst van doen heeft, maar ook met de techniek. Ow ja en ik weet wel zeker dat ik (en met mij vele hiphopheads) intelligenter ben dan de meeste van die klapjosti's die hier rap aan het bashen zijn.
Fijne dag verder.
Ik heb 13 jaar lang klassiek piano gespeeld dus ga me niet vertellen met je casio keyboardje en straattaal wat de essentie van muziek is. laten we het zo stellen: Rap is echt voor kleuters.. de essentie van muziek zit hem echt niet in babes, bitches, kinderlijke 4 noot melodieen en zo lang mogelijk dom blijven lullen en in de gevangenis zitten. Wat een muzikanten waarbij hun gangster imago meer voorstelt dan hun muzikale skills, die kneuzen brengen meer tijd door in de bak dan in de studio of met hun instrumentquote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Je snapt de essentie van muziek helemaal niet. Je meet muzikaliteit af aan technisch vernuft en gaat vervolgens net doen alsof je de waarheid in pacht hebt. Dat is jammer en maakt elke discussie onmogelijk.
dus iedereen die 13 jaar piano speelt weet ineens wat de essentie van muziek is?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik heb 13 jaar lang klassiek piano gespeeld dus ga me niet vertellen met je casio keyboardje en straattaal wat de essentie van muziek is. laten we het zo stellen: Rap is echt voor kleuters.. de essentie van muziek zit hem echt niet in babes, bitches, kinderlijke 4 noot melodieen en zo lang mogelijk dom blijven lullen en in de gevangenis zitten. Wat een muzikanten waarbij hun gangster imago meer voorstelt dan hun muzikale skills, die kneuzen brengen meer tijd door in de bak dan in de studio of met hun instrument.. nah ja zo lang het maar platen verkoopt he want daar gaat het om. Rap is de ondergang van muziek als je het mij vraagt en heeft niks met muziek te maken. Mooi om te zien dat de meeste rapfans hun evenbeelden gaan nadoen en dan niet door ook muzikaal bezig te zijn maar om zo veel mogelijk criminele streken uit te halen. Ik wil net zo zijn als mijn voorbeelden...
zum kotsen
Dit.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik ga niet eens meedoen aan deze discussie.
Ik wil alleen even opmerken dat de mate van rapkwaliteit niet alleen met de tekst van doen heeft, maar ook met de techniek. Ow ja en ik weet wel zeker dat ik (en met mij vele hiphopheads) intelligenter ben dan de meeste van die klapjosti's die hier rap aan het bashen zijn.
Fijne dag verder.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |