abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90599305
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef animalcollective het volgende:

[..]

Als we het gaan afmeten op creativiteit verliest rap ook hoor.
Nee. Je kunt er van houden of niet, maar feit is dat albums van Outkast, Kanye West en de Wu-Tang exponenten nog steeds hoge ogen gooien bij serieuze recensenten die tevens graag naar Animal Collective luisteren.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 29 december 2010 @ 20:50:18 #102
322828 hussyfan11
ZE ZIJN OUD GENOEG!
pi_90599315
zou een metal luisteraar een video kunnen posten hier met een uitleg wat dat liedje nou zo goed maakt?
pi_90599346
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef animalcollective het volgende:

[..]

Je doet net of ene brede visie iets goed is :X
Democratie en Nazi's goed vinden. Tegen racisme zijn en pro KKK is ook brede visie nou wat goed :O
Ergens zitten een paar hersencellen dwars, of niet?
  woensdag 29 december 2010 @ 20:51:04 #104
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90599355
Ik ga niet eens meedoen aan deze discussie.
Ik wil alleen even opmerken dat de mate van rapkwaliteit niet alleen met de tekst van doen heeft, maar ook met de techniek. Ow ja en ik weet wel zeker dat ik (en met mij vele hiphopheads) intelligenter ben dan de meeste van die klapjosti's die hier rap aan het bashen zijn.

Fijne dag verder. :W
  Eindredactie Games woensdag 29 december 2010 @ 20:51:21 #105
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_90599367
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef animalcollective het volgende:

[..]

Je doet net of ene brede visie iets goed is :X
Democratie en Nazi's goed vinden. Tegen racisme zijn en pro KKK is ook brede visie nou wat goed :O
Slechte troll of kankerdom. Maak anders eerst je LTS-zwakstroom af boyo.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_90599420
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef 2dope het volgende:

[..]

Slechte troll of kankerdom. Maak anders eerst je LTS-zwakstroom af boyo.
Houdt die neger praat voor je vriendjes dank je,.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:53:11 #107
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90599451
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef hussyfan11 het volgende:
zou een metal luisteraar een video kunnen posten hier met een uitleg wat dat liedje nou zo goed maakt?
Metalartiesten bespelen hun instrumenten over het algemeen op heel hoog niveau, dat is wel gewoon waar. Maar ja, een autist leert dat soort dingen altijd wat makkelijker he. :P
pi_90599456
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik wil alleen even opmerken dat de mate van rapkwaliteit niet alleen met de tekst van doen heeft, maar ook met de techniek. Ow ja en ik weet wel zeker dat ik (en met mij vele hiphopheads) intelligenter ben dan de meeste van die klapjosti's die hier rap aan het bashen zijn.

hiphopheads :') x10000
pi_90599483
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef nozem het volgende:

[..]

Je snapt de essentie van muziek helemaal niet. Je meet muzikaliteit af aan technisch vernuft en gaat vervolgens net doen alsof je de waarheid in pacht hebt. Dat is jammer en maakt elke discussie onmogelijk.
Ik heb 13 jaar lang klassiek piano gespeeld dus ga me niet vertellen met je casio keyboardje en straattaal wat de essentie van muziek is. laten we het zo stellen: Rap is echt voor kleuters.. de essentie van muziek zit hem echt niet in babes, bitches, kinderlijke 4 noot melodieen en zo lang mogelijk dom blijven lullen en in de gevangenis zitten. Wat een muzikanten waarbij hun gangster imago meer voorstelt dan hun muzikale skills, die kneuzen brengen meer tijd door in de bak dan in de studio of met hun instrument _O-.. nah ja zo lang het maar platen verkoopt he want daar gaat het om. Rap is de ondergang van muziek als je het mij vraagt en heeft niks met muziek te maken. Mooi om te zien dat de meeste rapfans hun evenbeelden gaan nadoen en dan niet door ook muzikaal bezig te zijn maar om zo veel mogelijk criminele streken uit te halen. Ik wil net zo zijn als mijn voorbeelden... :r zum kotsen
  woensdag 29 december 2010 @ 20:53:51 #110
322828 hussyfan11
ZE ZIJN OUD GENOEG!
pi_90599487
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef animalcollective het volgende:

[..]

hiphopheads :') x10000
haha. zelden zo gelachen :{
  woensdag 29 december 2010 @ 20:57:49 #111
322828 hussyfan11
ZE ZIJN OUD GENOEG!
pi_90599656
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik heb 13 jaar lang klassiek piano gespeeld dus ga me niet vertellen met je casio keyboardje en straattaal wat de essentie van muziek is. laten we het zo stellen: Rap is echt voor kleuters.. de essentie van muziek zit hem echt niet in babes, bitches, kinderlijke 4 noot melodieen en zo lang mogelijk dom blijven lullen en in de gevangenis zitten. Wat een muzikanten waarbij hun gangster imago meer voorstelt dan hun muzikale skills, die kneuzen brengen meer tijd door in de bak dan in de studio of met hun instrument _O-.. nah ja zo lang het maar platen verkoopt he want daar gaat het om. Rap is de ondergang van muziek als je het mij vraagt en heeft niks met muziek te maken. Mooi om te zien dat de meeste rapfans hun evenbeelden gaan nadoen en dan niet door ook muzikaal bezig te zijn maar om zo veel mogelijk criminele streken uit te halen. Ik wil net zo zijn als mijn voorbeelden... :r zum kotsen
dus iedereen die 13 jaar piano speelt weet ineens wat de essentie van muziek is?
  woensdag 29 december 2010 @ 20:59:01 #112
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_90599709
De Jeugd van Tegenwoordig _O_

Betere hiphop heeft nooit bestaan.
pi_90599959
Mensen die van rap houden happen wel echt als de beste hier, trouwens. Mezelf incluis.
Dit, dus.
pi_90600185
Het gaat er niet om waarover ze rappen, maar om hoe ze het brengen :d

Tevens: TS wordt gepest door negers :')
pi_90600437
De laatste keer dat ik zoveel mongolen als hier bij elkaar heb gezien was bij het Mega Piratenfestijn. Ten eerste: TS, wat ben jij een mongool. Niet alle rap gaat over bitches en geld: er zit rap tussen die daar niet over gaat. Op de een of andere manier sabel je die ook neer, dus heb jij gewoon een aversie jegens rap. Beetje jammer ook dat jij aan jouw mening vast blijft houden, zelfs als anderen hier met argumenten jouw mening neersabelen. Kutautist. Ten tweede: wat is er goed aan metal? Het is rammen op dingen en er komt geluid uit. Ik zoek op Metal en vind dit:

Padam.. tsjjj... padam... tsjjj... padam.. tsjjj. Saaie kutmuziek.

Ik weet niet of dit Metal of Punk is, maar het blijft een rommelig zooitje. Alleen in het begin zitten drie mini-solo's die totaal niet bij elkaar passen en dan pas begint het.

Daarnaast hangt er een vies emo-sfeertje over Metal waardoor ik al bijna moet kotsen. Met bandnamen als Rectal Anus Surgery Fuck You Doctor Laser Demon Wrath en hun grootste hits genaamd Die As You Get Killed Then Live Again And Get Killed Again en Eat Death Until Death Pukes In You. Walgelijke autisten-muziek.

Ik heb gesproken.
pi_90600473
quote:
Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Dit.

Sommige mensen zijn gewoon te dom om de genialiteit te zien in sommige teksten. Lil Wayne bijvoorbeeld rapt over typische negerdingen maar hij brengt het als echt geniaal. Alleen zijn stem is vercrackt.
pi_90600499
hier voor als je engels kan

woensdag 29 december 2010 @ 21:16:37 #118
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_90602186
Begint best een lekker hiphoptopic te worden zo. :Y)
  woensdag 29 december 2010 @ 21:46:51 #125
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_90602268
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')