wat vind je eigenlijk van dit dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Die voorgrond hoeft van mij dus niet.
Haha, ja bring the noise is ook wel hèt ultieme rap rock lied.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
godver, wilde net public enemy posten. :p
we zitten op dezelfde lijn, dat is mooi.
BLASFEMIE!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nederhop is wel meer baas dan die amerikaanse shit trouwens
vroeger zou ik het met je eens zijn, nu niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nederhop is wel meer baas dan die amerikaanse shit trouwens
weet je wel wat hip hop is ??quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Ik vind de rap zelf ook niet kut hoor, maar de muziek waar het bijhoort vind ik 99% van de tijd kut... (hiphop)
Maar soms kan ik rap ook waarderen, ook dit nummer vind ik nog best te doen
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer heel gaaf, weet niet zeker of het rap is wat ze daar doen maar denk het wel...
Nee, geen idee, jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
weet je wel wat hip hop is ??
Er zijn wel goeie Amerikaanse rappers, maar daar kan je minder mee relaten weettoch! wij hebben hier niet al die ghettos en zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
vroeger zou ik het met je eens zijn, nu niet meer.
Dat nummer is wel ok, maar als je username je muzieksmaak representeert, doet dat alles tenietquote:
Winne en Fresku sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat nummer is wel ok, maar als je username je muzieksmaak representeert, doet dat alles teniet
Mjah, Akwasi/Zwart Licht is niet zo echt mijn ding, maar Fresku, Winne en Typhoon op die trackquote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Winne en Fresku sowiesodie andere 2 vindt ik iets minder
wat...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Captain_MeatBone het volgende:
zonder hip hop was er niet een dj,s die plaatjes aan elkaar draaien
`quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef antidood1 het volgende:
[..]
wat...
Leer eerst nederlands aub.
Nee, het is iemand die goeie muziek vernueckqxt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
juw metal vriendje die hip hop maakt
Ga ik doen, dankjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
`
Ga jij nou maar naar metal luisteren
Redelijk. Ik heb ook bij dit helemaal niks met de zang maar het is niet storendquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat vind je eigenlijk van dit dan?
kan ook gewoon dat je negers haatquote:Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Redelijk. Ik heb ook bij dit helemaal niks met de zang maar het is niet storend
Hoe dan ook om toch maar een keer serieus op dit topic te reageren:
Ik heb helemaal niks met rap en snap werkelijk niet wat andere mensen er vermakelijk aan vinden. Het kan natuurlijk dat het aan mij ligt of iets maar... ik weet het niet, het mist gewoon iets. Het is wellicht erg kortzichtig om het hele genre over één kam te scheren maar ik heb serieus nog nooit iets uit het rap genre te horen gekregen dat mij wist te raken.
Ja daarom zijn mijn favoriete muzikanten voornamelijk negers.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:03 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
kan ook gewoon dat je negers haat
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Redelijk. Ik heb ook bij dit helemaal niks met de zang maar het is niet storend
Hoe dan ook om toch maar een keer serieus op dit topic te reageren:
Ik heb helemaal niks met rap en snap werkelijk niet wat andere mensen er vermakelijk aan vinden. Het kan natuurlijk dat het aan mij ligt of iets maar... ik weet het niet, het mist gewoon iets. Het is wellicht erg kortzichtig om het hele genre over één kam te scheren maar ik heb serieus nog nooit iets uit het rap genre te horen gekregen dat mij wist te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |