Nou ja, ik vergelijk dan toevallig een Amerikaanse (flut)rapper met een Nederlandse (top)rapper, maar verder vergelijk ik totaal niet. Dat kan ook niet, want rap in Amerika is t-taal anders dan hier in Nederland.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zegt dat Soulja boy (stront volgens jou) niet te vergelijken is met Jiggy dje (goed volgens jou)... da's al een vergelijking. En hij heeft wel talent, je moet maar eens een paar spitsessie van hem opzoeken voordat hij beroemd werd, verbaasde me ook.
Freestylen is de ultieme vorm van rappen. Ik snap niet dat Nederland vol zit met mensen die zichzelf rapper durven te noemen maar niet kunnen freestylen. Net als van die rappers die (vaak geforceerde) intelligente teksten hebben, maar de technische kant van rappen helemaal verneuken.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
SPITTEN NIGGA, JE MOET SPITTEN
rot op met je freestyle. ik ben een groot hiphopliefhebber maar wat me dus echt totaal niet kan interesseren is freestyles. en nu?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
IK BEN HET MET JE EENS OUWE IK HOORDE LAATST DIE ENE RAPPEN OVER EEN VAGINA IK DACHT MAAAN DIT KLINKT KUT.
jazz, dat is sowieso toffer dan rap.quote:
:'______)quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
my beats are funky and my rhymes are smoking,
sometimes i be like goddamn whats the recipe
i dont know, i asked my mother, she dont know,
she said go ask your goddamn father
zou kunnen, het vergt ook veel talent. dat is zo. alhoewel ik een paar tracks met def p en de onderhonden waarin ze freestylede wel érg kon waarderen. ik heb er denk ik gewoon liever een lekkere beat onder, zodat het totaalplaatje klopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Freestylen is de ultieme vorm van rappen. Ik snap niet dat Nederland vol zit met mensen die zichzelf rapper durven te noemen maar niet kunnen freestylen. Net als van die rappers die (vaak geforceerde) intelligente teksten hebben, maar de technische kant van rappen helemaal verneuken.
ol dirty bastard, gast heeft de verschrikkelijkste teksten maar hij is o zo wreed.quote:
Al gepost?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zou kunnen, het vergt ook veel talent. dat is zo. alhoewel ik een paar tracks met def p en de onderhonden waarin ze freestylede wel érg kon waarderen. ik heb er denk ik gewoon een lekkere beat onder, zodat het totaalplaatje klopt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jazz, dat is sowieso toffer dan rap.
nee, niet gepostquote:
En je denkt mij hiermee te kunnen bekeren tot rap...?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ol dirty bastard, gast heeft de verschrikkelijkste teksten maar hij is o zo wreed.
dat wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef antidood1 het volgende:
[..]
En je denkt mij hiermee te kunnen bekeren tot rap...?
maar als ik het dan toch mag proberen. (deze doe ik altijd geven aan mensen die niks van rap moeten hebben). je hoeft het niet beter te vinden dan de muziek waar je normaal naar luistert, maar je zult toegeven dat rap ook geweldig kan zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef antidood1 het volgende:
[..]
En je denkt mij hiermee te kunnen bekeren tot rap...?
Nee...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar als ik het dan toch mag proberen. (deze doe ik altijd geven aan mensen die niks van rap moeten hebben). je hoeft het niet beter te vinden dan de muziek waar je normaal naar luistert, maar je zult toegeven dat rap ook geweldig kan zijn.
dacht eigenlijk dat jij het wel leuk zou vinden. mooi jazzje op de achtergrond, met een interessant levensverhaal op de voorgrond.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Nee...![]()
Mischien als ze die achterlijke zang of 'rap' achterwegen laten.
Ik vind de rap zelf ook niet kut hoor, maar de muziek waar het bijhoort vind ik 99% van de tijd kut... (hiphopquote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar als ik het dan toch mag proberen. (deze doe ik altijd geven aan mensen die niks van rap moeten hebben). je hoeft het niet beter te vinden dan de muziek waar je normaal naar luistert, maar je zult toegeven dat rap ook geweldig kan zijn.
Mijn poging dan:quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Ik vind de rap zelf ook niet kut hoor, maar de muziek waar het bijhoort vind ik 99% van de tijd kut... (hiphop)
Maar soms kan ik rap ook waarderen, ook dit nummer vind ik nog best te doen
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer heel gaaf, weet niet zeker of het rap is wat ze daar doen maar denk het wel...
QFTquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Seam het volgende:
TS is een troll en anders behoorlijk bekrompen. Echte muziekliefhebbers weten bijna ieder muziekgenre te waarderen.
godver, wilde net public enemy posten. :pquote:
Dat vind ik ook. Zelfs al is het niet je genre dan kan je nog toegeven dat rappers ook over een bepaald talent moeten beschikken. Iedere goede muzikant moet uberhaupt over een bepaald talent beschikken.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Seam het volgende:
TS is een troll en anders behoorlijk bekrompen. Echte muziekliefhebbers weten bijna ieder muziekgenre te waarderen.
Die voorgrond hoeft van mij dus niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dacht eigenlijk dat jij het wel leuk zou vinden. mooi jazzje op de achtergrond, met een interessant levensverhaal op de voorgrond.
begrijpelijk, ik heb ook liever geen rap door m'n coltrane of sun ra heen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Die voorgrond hoeft van mij dus niet.
wat vind je eigenlijk van dit dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Die voorgrond hoeft van mij dus niet.
Haha, ja bring the noise is ook wel hèt ultieme rap rock lied.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
godver, wilde net public enemy posten. :p
we zitten op dezelfde lijn, dat is mooi.
BLASFEMIE!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nederhop is wel meer baas dan die amerikaanse shit trouwens
vroeger zou ik het met je eens zijn, nu niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nederhop is wel meer baas dan die amerikaanse shit trouwens
weet je wel wat hip hop is ??quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Ik vind de rap zelf ook niet kut hoor, maar de muziek waar het bijhoort vind ik 99% van de tijd kut... (hiphop)
Maar soms kan ik rap ook waarderen, ook dit nummer vind ik nog best te doen
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer heel gaaf, weet niet zeker of het rap is wat ze daar doen maar denk het wel...
Nee, geen idee, jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
weet je wel wat hip hop is ??
Er zijn wel goeie Amerikaanse rappers, maar daar kan je minder mee relaten weettoch! wij hebben hier niet al die ghettos en zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
vroeger zou ik het met je eens zijn, nu niet meer.
Dat nummer is wel ok, maar als je username je muzieksmaak representeert, doet dat alles tenietquote:
Winne en Fresku sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat nummer is wel ok, maar als je username je muzieksmaak representeert, doet dat alles teniet
Mjah, Akwasi/Zwart Licht is niet zo echt mijn ding, maar Fresku, Winne en Typhoon op die trackquote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Winne en Fresku sowiesodie andere 2 vindt ik iets minder
wat...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Captain_MeatBone het volgende:
zonder hip hop was er niet een dj,s die plaatjes aan elkaar draaien
`quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef antidood1 het volgende:
[..]
wat...
Leer eerst nederlands aub.
Nee, het is iemand die goeie muziek vernueckqxt.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
juw metal vriendje die hip hop maakt
Ga ik doen, dankjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
`
Ga jij nou maar naar metal luisteren
Redelijk. Ik heb ook bij dit helemaal niks met de zang maar het is niet storendquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat vind je eigenlijk van dit dan?
kan ook gewoon dat je negers haatquote:Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Redelijk. Ik heb ook bij dit helemaal niks met de zang maar het is niet storend
Hoe dan ook om toch maar een keer serieus op dit topic te reageren:
Ik heb helemaal niks met rap en snap werkelijk niet wat andere mensen er vermakelijk aan vinden. Het kan natuurlijk dat het aan mij ligt of iets maar... ik weet het niet, het mist gewoon iets. Het is wellicht erg kortzichtig om het hele genre over één kam te scheren maar ik heb serieus nog nooit iets uit het rap genre te horen gekregen dat mij wist te raken.
Ja daarom zijn mijn favoriete muzikanten voornamelijk negers.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:03 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
kan ook gewoon dat je negers haat
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met rap en snap werkelijk niet wat andere mensen er vermakelijk aan vinden. Het kan natuurlijk dat het aan mij ligt of iets maar... ik weet het niet, het mist gewoon iets. Het is wellicht erg kortzichtig om het hele genre over één kam te scheren maar ik heb serieus nog nooit iets uit het rap genre te horen gekregen dat mij wist te raken.
Wat vond je nou van mijn speciaal voor jou geselecteerde tracks?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:01 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Nee, het is iemand die goeie muziek vernueckqxt.
[..]
Ga ik doen, dankje
Haten op klemma ben je gek ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat nummer is wel ok, maar als je username je muzieksmaak representeert, doet dat alles teniet
zoals wie ?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Ja daarom zijn mijn favoriete muzikanten voornamelijk negers.
Hap hap hap.
Nou ja, hoe erg ik Nederlandse rap ook kan waarderen, Klemma en Kempi en dat soort meuk haat ikquote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef Klemma het volgende:
[..]
Haten op klemma ben je gek ofzo
Nee man, maar ik kende hem (via via) persoonlijk, maar spreek hem niet meer.
JVT is sowieso niet echt mijn ding, dit lied heeft er niks aan veranderd.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:11 schreef Klemma het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwste van JVT?
Niet helemaal mijn ding moet ik zeggen..
Zo denk ik ook over JVT, maar om de 1 of andere reden kan ik de kemper soms nog wel waarderen.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:13 schreef Brawler het volgende:
[..]
Nou ja, hoe erg ik Nederlandse rap ook kan waarderen, Klemma en Kempi en dat soort meuk haat ik
De Jeugd is ook niet mijn ding. Watskeburt was leuk, maar sindsdien wordt het steeds vervelender. En dat mensen die shit serieus ophemelen snap ik al helemaal niet
Miles Davis, Howlin Wolf, John Lee Hooker, Eddie Hazel, Robert Johnson, Sonny Stitt, etc.quote:
nog eentje dan:quote:Op donderdag 30 december 2010 00:02 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
De 1e vind ik best goed, klinkt lekker.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat vond je nou van mijn speciaal voor jou geselecteerde tracks?
Inderdaad jaquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nog eentje dan:
als dat hem niet wordt, dan gaat het nooit iets worden. wel even een beetje doorluisteren graag.
Ik dacht al dat het hem met die laatste niet zou worden, maar ik dacht toch ff proberen.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef antidood1 het volgende:
[..]
De 1e vind ik best goed, klinkt lekker.
2e: mwah, vind het niet echt goed samen klinken, geen goede combinatie
3e: sorry, maar dat vind ik echt__!
Maar iedereen moet gewoon naar zijn/haar eigen muziek luisteren, zolang mensen maar nadenken en voorkennis hebben voordat ze wat roepen over een ander genre.
zeker, miles en coltrane blijven de toppers.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Trouwens het mooiste stukje muziek ooit:
Ik geef het natuurlijk niet graag toe want ik ben een ekte ekte macho (![]()
) maar de eerste keer dat ik dit hoorde zat ik serieus met tranen in mijn ogen, zo mooi!
NOFXquote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso moet iedereen eigenlijk muziek luisteren die over drugs gaat, wat het genre ook is:
Haha, ik wist niet dat er country was die over drugs ging.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso moet iedereen eigenlijk muziek luisteren die over drugs gaat, wat het genre ook is:
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rapquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zeker, miles en coltrane blijven de toppers.
alhoewel ik iets meer van de loungy jazz/blues hou. dingen zoals st germain trekken me heel erg aan. sowieso de hele cafe del mar collectie vind ik prachtig.
Speciaal op gezocht.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet dat er country was die over drugs ging.
Eminem is een baas, hoewel hij nu wel een beetje gare muziek maakt, maar dat bewijst alleen maar het gelijk van NOFXquote:
Ja, omdat hij nu weer clean is. Alhoewel dat wel chill is ook. Meer gevoelige rap! weettog, vrouwelijke kant laten zienquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Speciaal op gezocht.Kan country namelijk wel waarderen, maar de tekst is vaak zo soft.
[..]
Eminem is een baas, hoewel hij nu wel een beetje gare muziek maakt, maar dat bewijst alleen maar het gelijk van NOFX
???quote:Op donderdag 30 december 2010 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rap
quote:
quote:
Ik zei toch niet dat het rap was, maar als je dat soort shit post moet je niet lullen over eminemquote:Op donderdag 30 december 2010 00:47 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
dit is geen rap ben je dom ofzo?
Oh ja, ik wist die naam niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:49 schreef Captain_MeatBone het volgende:
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rapdat zij je
Het is me toch watquote:Op donderdag 30 december 2010 00:49 schreef Captain_MeatBone het volgende:
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rapdat zij je
Sowieso dat stukje waar hij Dre gaat fokken.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
blijft ook mooi.
[..]
Ik zei toch niet dat het rap was, maar als je dat soort shit post moet je niet lullen over eminem
nee, dit zijn dope blanke rappers.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef Captain_MeatBone het volgende:
eminem dope vinden omdat hij blank is haha
dit zijn dope blanke rapers
Ik vind em helemaal niet dope omdat hij blank is, maar omdat hij een zieke flow heeft en ook nog veel humoristisch tracks heeft gemaakt.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef Captain_MeatBone het volgende:
eminem dope vinden omdat hij blank is haha
dit zijn dope blanke rapers
okequote:Op donderdag 30 december 2010 00:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, dit zijn dope blanke rappers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |