Ik hoop dat jij ooit een engelstalige hiphop ontdekt en dat jij weet waar je over praat. Jiggy Dje's teksten zijn itt amerikaanse ' uit de mouw geslingerde ' teksten. Dat jij soulja boy een stuk stront vind is jouw mening, terwijl jij dit zegt word hij wel itt nederlandse rappers in dikke clubs gedraaid en (vol)geboekt. En nee, ik ben geen souljaboy fan, ik luister meer RNB, vroeger luisterde ik veel rap en dan voornamelijk BIG, AZ en Fresku. Begrijp me niet verkeerd nogmaals, ze zijn in NL de top, maar echte hiphop, nope sorry.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Brawler het volgende:
[..]
Anders lees je eens even!![]()
Waarom zou ik zo'n stuk stront als Soulja Boy vergelijken met Jiggy en de jongens uit Zwolle?
Ik heb het over TS, die Opgezwolle in één zin durft te noemen met Soulja Boy.
Maar jij bent blijkbaar Soulja Boy fan, dus over onwetendheid over rap gesproken!![]()
Helemaal omdat je dat lijstje wat ik noem, geen goede rappers vindtOf je hebt geen idee waar je het over hebt, of je bent een troll. Ik hoop dat laatste.
sowieso, rappen over kidnappen, hoeren en soa's hoort er ook bij.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Even wat anders dan al die conscious rap hoor, hier wat vooroordeelbevestigende rappers die gewoon goed zijn:
Maar wel meesterlijk goed ook!quote:
Ja, ik luister alleen maar Nederlandstalige hiphop natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit een engelstalige hiphop ontdekt en dat jij weet waar je over praat. Jiggy Dje's teksten zijn itt amerikaanse ' uit de mouw geslingerde ' teksten. Dat jij soulja boy een stuk stront vind is jouw mening, terwijl jij dit zegt word hij wel itt nederlandse rappers in dikke clubs gedraaid en (vol)geboekt. En nee, ik ben geen souljaboy fan, ik luister meer RNB, vroeger luisterde ik veel rap en dan voornamelijk BIG, AZ en Fresku. Begrijp me niet verkeerd nogmaals, ze zijn in NL de top, maar echte hiphop, nope sorry.
Je zegt dat Soulja boy (stront volgens jou) niet te vergelijken is met Jiggy dje (goed volgens jou)... da's al een vergelijking. En hij heeft wel talent, je moet maar eens een paar spitsessie van hem opzoeken voordat hij beroemd werd, verbaasde me ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ja, ik luister alleen maar Nederlandstalige hiphop natuurlijkAlleen maar omdat ik een lijstje goede Nederlandstalige rappers opnoem. Dude, kom op zeg! Je hoeft mij niets te vertellen over engelstalige rap hoor.
Tjah, leuk dat Soulja Boy met die muzikale aids veel geld verdient, maar dat heeft geen reet met zijn talent te maken. Dat heeft 'ie namelijk niet. Maar blijkbaar is er markt voor, hoe treurig ik het ook vind
En ik vergelijk de goede Nederlandse rappers totaal niet met de Amerikaanse tegenhangers. Waar je dat vandaan haalt, is me een raadselWant dat valt inderdaad niet te vergelijken.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef richnigger het volgende:
Dit topic trekt echte aidsmuziek:)
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
my beats are funky and my rhymes are smoking,
sometimes i be like goddamn whats the recipe
i dont know, i asked my mother, she dont know,
she said go ask your goddamn father
SPITTEN NIGGA, JE MOET SPITTENquote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zegt dat Soulja boy (stront volgens jou) niet te vergelijken is met Jiggy dje (goed volgens jou)... da's al een vergelijking. En hij heeft wel talent, je moet maar eens een paar spitsessie van hem opzoeken voordat hij beroemd werd, verbaasde me ook.
je lacht alleen hip hop uit, kom eens met argumenten waarom hip hop slecht is (en een ander muzieksoort beter?)quote:
quote:
Omdat het kut klinkt jeweets.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:18 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
je lacht alleen hip hop uit, kom eens met argumenten waarom hip hop slecht is (en een ander muzieksoort beter?)
IK BEN HET MET JE EENS OUWE IK HOORDE LAATST DIE ENE RAPPEN OVER EEN VAGINA IK DACHT MAAAN DIT KLINKT KUT.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Omdat het kut klinkt jeweets.
HOUCEquote:
tompouse jongeeeequote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is HOUCE ook een soort tompouce?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |