abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90605766
dubbel , kan weg
pi_90605776
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Brawler het volgende:
Winne _O_
Fresku _O_
Typhoon _O_
Jiggy Djé _O_ _O_
Opgezwolle _O_ _O_

Dat je dat soort helden in één zin durft te noemen met het aids van de rapscene, Soulja Boy :')

Metalautist! :W
dat zijn geen goede rappers en hebben nog veel nodig om iets goed te doen. Souljaboy wilt zelf niet zulke subrap maken, hij kan het wel, heb aantal freestyles van he mgehoord voordat hij beroemd werd, geweldig gewoon. Maar hij kiest er voor om geld te maken dmv dingen als cranck dat. In Amerika is rap op een heel ander niveau, daar ben je niet speciaal als je je teksten niet een uurtje of 2 van te voren schrijft en dat dan meteen opneemt ipv dagen/maanden over je teksten te doen. begrijp me niet verkeerd, in nl zijn het zeer goede rappers maar om souljaboy met hun te vergelijken bewijst jou onwetendheid over rap.
#freefrederike
pi_90605858
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:56:45 #154
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90605872
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

dat zijn geen goede rappers en hebben nog veel nodig om iets goed te doen. Souljaboy wilt zelf niet zulke subrap maken, hij kan het wel, heb aantal freestyles van he mgehoord voordat hij beroemd werd, geweldig gewoon. Maar hij kiest er voor om geld te maken dmv dingen als cranck dat. In Amerika is rap op een heel ander niveau, daar ben je niet speciaal als je je teksten niet een uurtje of 2 van te voren schrijft en dat dan meteen opneemt ipv dagen/maanden over je teksten te doen. begrijp me niet verkeerd, in nl zijn het zeer goede rappers maar om souljaboy met hun te vergelijken bewijst jou onwetendheid over rap.
lik je poep en krijg aids, denk je nou echt dat jiggy bijv niet een nummer á la crank dat kan schrijven binnen 2 uur? met marketing kom je overal.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_90605971
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

lik je poep en krijg aids, denk je nou echt dat jiggy bijv niet een nummer á la crank dat kan schrijven binnen 2 uur? met marketing kom je overal.
begrijpend lezen is moeilijk voor je he. Heb nergens gezegd dat souljaboy zijn nummers in 2 uur schrijft, ik zeg dat zulke rappers als jiggy die het maanden voorbereiden het daar niet redden itt soulja boy(hij doet ook in maanden voorbereiden, maar redt het tenminste wel). En het is niet alleen marketing maar ook talent. Als crank dat niet goed klonk dan zou het niet verkopen.
#freefrederike
  woensdag 29 december 2010 @ 22:59:11 #157
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90605989
quote:
klinkt lekker.

luister eig alleen cunninlynguists van de hedendaagse hiphop.

edit: en brother ali, die kan ik ook nog goed waarderen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 29 december 2010 @ 23:00:35 #158
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90606066
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

begrijpend lezen is moeilijk voor je he. Heb nergens gezegd dat souljaboy zijn nummers in 2 uur schrijft, ik zeg dat zulke rappers als jiggy die het maanden voorbereiden het daar niet redden itt soulja boy. En het is niet alleen marketing maar ook talent. Als crank dat niet goed klonk dan zou het niet verkopen.
aja, en jij denkt dat crank dat niet tot in de puntjes is verfijnd tijdens de productie? daar heeft het talent van die gozer echt he-le-maal niks mee te maken.
pi_90606114
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

aja, en jij denkt dat crank dat niet tot in de puntjes is verfijnd tijdens de productie? daar heeft het talent van die gozer echt he-le-maal niks mee te maken.
Jonge, leer eens lezen gast :{ ik zeg 2x dat souljaboy dat niet doet maar blijkbaar kan je niet lezen. ik zeg dat rappers als JIGGY DJE het daar niet redden. wat begrijp je daar niet aan?
#freefrederike
  woensdag 29 december 2010 @ 23:01:51 #160
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90606134
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jonge, leer eens lezen gast :{ ik zeg 2x dat souljaboy dat niet doet maar blijkbaar kan je niet lezen. ik zeg dat rappers als JIGGY DJE het daar niet redden. wat begrijp je daar niet aan?
wie wel dan, bijvoorbeeld? maak jezelf dan ook duidelijk.

edit: oh, dat doe je best wel. bier :')
pi_90606186
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

wie wel dan, bijvoorbeeld? maak jezelf dan ook duidelijk.
rappers als Jay-Z bijv. Jiggy Dje is een lage klasse in amerika. Zulke rappers heb je daar overal. En freestylen is nederland helemaal nog in de oertijd.
#freefrederike
pi_90606197
Typisch.... allebei een vorm van Hip Hop waarderen en elkaar daarom aanvallen.
pi_90606222
Ach rap, het kan me goed in de oren klinken maar ik kan het ook eentonig en vervelend vinden.
Maar 50 Cent en Soulja Boy vind ik alvast niet slecht.

Maar dit is een van de betere rapsongs die ik ooit heb gehoord, mét een goed deuntje en goeie tekst!

Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  woensdag 29 december 2010 @ 23:04:18 #164
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90606272
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

rappers als Jay-Z bijv. Jiggy Dje is een lage klasse in amerika. Zulke rappers heb je daar overal. En freestylen is nederland helemaal nog in de oertijd.
jay-z met jiggy vergelijken is dan ook echt een olifant met een muis vergelijken.

alhoewel ik betwijfel of jay-z nu nog binnen 2 uur een tof nummer in elkaar kan schroeven.
pi_90606292
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Document1 het volgende:
Typisch.... allebei een vorm van Hip Hop waarderen en elkaar daarom aanvallen.
ik waardeer alle soorten hiphop. Van oude classics van AZ tot Lil wayne's lollipop tot eminem. Mij maakt het niet uit, ik leg alleen uit dat rappers in NL het niet internationaal aankunnen. Mensen als bijv. Brainpower(sowieso 1 van de besten) die het wel aankunnen haken meestal na een tijd af, en krijgen te weinig props. Triest..maarja.
#freefrederike
pi_90606297
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef StarmanFR het volgende:
Ach rap, het kan me goed in de oren klinken maar ik kan het ook eentonig en vervelend vinden.
Maar 50 Cent en Soulja Boy vind ik alvast niet slecht.

Maar dit is een van de betere rapsongs die ik ooit heb gehoord, mét een goed deuntje en goeie tekst!

Agressief maar o zo _O_

edit± ik bedoel meer zn andere werk.
pi_90606341
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

jay-z met jiggy vergelijken is dan ook echt een olifant met een muis vergelijken.

alhoewel ik betwijfel of jay-z nu nog binnen 2 uur een tof nummer in elkaar kan schroeven.
Blijkbaar heb jij een aantal extra nederlandse lessen nodig van je vmbo-basis leraar. Jij zegt noem een voorbeeld van een hiphop-artiest die wel binnen een uur of 2 dat kan.
#freefrederike
pi_90606384
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Document1 het volgende:

[..]

Agressief maar o zo _O_
Ik vind het helemaal niet zo agressief. Hij geeft wel een duidelijke boodschap en hij meent wat hij zegt, dat zie je!
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  woensdag 29 december 2010 @ 23:06:06 #169
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90606386
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij een aantal extra nederlandse lessen nodig van je vmbo-basis leraar. Jij zegt noem een voorbeeld van een hiphop-artiest die wel binnen een uur of 2 dat kan.
vmbo afgerond nigga!
pi_90606405
@FunkyHomosapien, ik reageer niet meer op jou. Aan je posthistorie te zien ben je maar een irritant mannetje die graag mensen op de zenuwen wil werken.
#freefrederike
  woensdag 29 december 2010 @ 23:06:25 #171
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90606415
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo agressief. Hij geeft wel een duidelijke boodschap en hij meent wat hij zegt, dat zie je!
deze wel. :)

pi_90606432
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Anders lees je eens even! :')
Waarom zou ik zo'n stuk stront als Soulja Boy vergelijken met Jiggy en de jongens uit Zwolle?
Ik heb het over TS, die Opgezwolle in één zin durft te noemen met Soulja Boy.

Maar jij bent blijkbaar Soulja Boy fan, dus over onwetendheid over rap gesproken! _O-
Helemaal omdat je dat lijstje wat ik noem, geen goede rappers vindt :') Of je hebt geen idee waar je het over hebt, of je bent een troll. Ik hoop dat laatste.
  woensdag 29 december 2010 @ 23:06:47 #173
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90606437
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef PizzaMizza het volgende:
@FunkyHomosapien, ik reageer niet meer op jou. Aan je posthistorie te zien ben je maar een irritant mannetje die graag mensen op de zenuwen wil werken.
cool.
pi_90606458
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Ik heb het meer over werk als dit

woensdag 29 december 2010 @ 23:07:24 #175
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90606476
lollipop, lallipap, lullipup
  woensdag 29 december 2010 @ 23:10:29 #176
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90606651
Even wat anders dan al die conscious rap hoor, hier wat vooroordeelbevestigende rappers die gewoon goed zijn:

pi_90606680
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Brawler het volgende:

[..]

Anders lees je eens even! :')
Waarom zou ik zo'n stuk stront als Soulja Boy vergelijken met Jiggy en de jongens uit Zwolle?
Ik heb het over TS, die Opgezwolle in één zin durft te noemen met Soulja Boy.

Maar jij bent blijkbaar Soulja Boy fan, dus over onwetendheid over rap gesproken! _O-
Helemaal omdat je dat lijstje wat ik noem, geen goede rappers vindt :') Of je hebt geen idee waar je het over hebt, of je bent een troll. Ik hoop dat laatste.
Ik hoop dat jij ooit een engelstalige hiphop ontdekt en dat jij weet waar je over praat. Jiggy Dje's teksten zijn itt amerikaanse ' uit de mouw geslingerde ' teksten. Dat jij soulja boy een stuk stront vind is jouw mening, terwijl jij dit zegt word hij wel itt nederlandse rappers in dikke clubs gedraaid en (vol)geboekt. En nee, ik ben geen souljaboy fan, ik luister meer RNB, vroeger luisterde ik veel rap en dan voornamelijk BIG, AZ en Fresku. Begrijp me niet verkeerd nogmaals, ze zijn in NL de top, maar echte hiphop, nope sorry.
#freefrederike
  woensdag 29 december 2010 @ 23:10:58 #178
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90606682
ik heb geeneens zin meer om show n prove te luisteren na die soulja boy fan.
  woensdag 29 december 2010 @ 23:12:14 #179
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90606751
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Even wat anders dan al die conscious rap hoor, hier wat vooroordeelbevestigende rappers die gewoon goed zijn:

sowieso, rappen over kidnappen, hoeren en soa's hoort er ook bij. _O_
pi_90606781
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

deze wel. :)

Maar wel meesterlijk goed ook! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')