abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90602186
Begint best een lekker hiphoptopic te worden zo. :Y)
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 29 december 2010 @ 21:46:51 #125
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_90602268
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
pi_90602371
Eens met TS.
pi_90602529
Iedereen zoekt wat anders in muziek. Als iemand met muziek een bepaald gevoel probeert over te brengen en daarin faalt, is het slechte muziek. Echter, het verschilt per persoon of een gevoel wordt overgebracht. Zo kan een nummer/muziekstijl goed zijn voor de een, maar waardeloos voor de ander. En nu geen gemuil meer.
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
pi_90602776
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef animalcollective het volgende:
Al die jochies/volwassen jochies die denken dat brutaal zijn en op een neger lijken stoer is. :{
Mensen die mee doen aan een verachtelijkte zwarten cultuur :N
wat is op een neger lijken ??? want elke neger draag baggy kleren met petjes?? en wat is op een blanke lijken dan ?? klompen dragen ??
  woensdag 29 december 2010 @ 21:59:21 #129
305049 antidood1
De enige echte.
pi_90602896
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Manu. het volgende:
Iedereen zoekt wat anders in muziek. Als iemand met muziek een bepaald gevoel probeert over te brengen en daarin faalt, is het slechte muziek. Echter, het verschilt per persoon of een gevoel wordt overgebracht. Zo kan een nummer/muziekstijl goed zijn voor de een, maar waardeloos voor de ander. En nu geen gemuil meer.
Dit dus.

Accepteer nou eens gewoon dat iedereen een eigen smaak heeft, sommige mensen hechten veel waarde aan het goed kunnen bespelen van een instrument, en anderen vinden dat juist helemaal niet belangrijk. Ga niet proberen anderen te overtuigen dat het ene genre beter is dan een ander genre, want dat lukt je toch niet. Metal mag dan misschien moeilijker zijn om te maken en te spelen (ik luister en speel zelf ook metal) maar dat betekent niet dat het "beter" is dan andere genres.
Geen garantie.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:11:38 #130
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_90603477
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef animalcollective het volgende:
Soms kom je wel eens in discussie met van die halve tamme rap liefhebbers. Soms proberen ze je te overtuigen dat het niet allemaal negers en wiggers zijn die schreeuwen over dikke konten,geld en respect. Ze noemen voorbeelden van rappers waar niemand ooit van gehoord heeft en totaal niet representatief zijn voor deze muziek stroming. Dus ik die rappers eens opgezocht, wat blijkt? Ik had gelijk ook rappers als "Immortal Technique", "MF Doom" en "Jedi Mind Tricks" hebben het alleen maar over drugs, vrouwen en geweld.

Nu naar de kern van mijn klacht, mensen die je wijs proberen te maken dat er ook andere rap muziek is dan "Soulja Boy en 50 Cent". Dit is niet waar. Veder heb je nog mensen die zeggen dat je intelligentere rap hebt in het Nederlands. Meestal noemen ze Typhoon en Opgezwolle :') :') :') . Dit zijn gewoon proleten uit tokkie wijken die denken dat ze intelligent en muzikaal zijn terwijl ze dit niet zijn. Tot zo ver mijn klacht.

Disclimair:
TS luistert geen metal of jaren 60 rock.
*Hosselcopter*
pi_90603576
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef Flammie het volgende:

[..]

:')

Die rappers hebben wel muzikaal talent joh!! De meeste van die debielen hebben de middelbare school nog niet kunnen afmaken _O-
ja want je moet school hebben gedaan om muzikaal goed te zijn :') Blijkbaar heb jij school nodig.
#freefrederike
pi_90603625
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Manu. het volgende:
Enige goede reactie.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:15:45 #133
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_90603693
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef antidood1 het volgende:

[..]

Dit dus.

Accepteer nou eens gewoon dat iedereen een eigen smaak heeft, sommige mensen hechten veel waarde aan het goed kunnen bespelen van een instrument, en anderen vinden dat juist helemaal niet belangrijk. Ga niet proberen anderen te overtuigen dat het ene genre beter is dan een ander genre, want dat lukt je toch niet. Metal mag dan misschien moeilijker zijn om te maken en te spelen (ik luister en speel zelf ook metal) maar dat betekent niet dat het "beter" is dan andere genres.
Met eigen smaak bedoel je natuurlijk wansmaak.
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:16:50 #134
305049 antidood1
De enige echte.
pi_90603745
quote:
3s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Prof.Farnsworth het volgende:

[..]

Met eigen smaak bedoel je natuurlijk wansmaak.
obvieuze trol is obvieus :)
Geen garantie.
pi_90603749
Mensen die zeiken om rap zijn sowieso paupers. Rap is juist zo bekend omdat het overal over gaat, en als een artiest toevallig een liedje maakt over wijven en daarna een liedje over zijn dochter betekent juist dat hij creatief is, variatie heet dat. En het goede van Hiphop/rap is dat je het kan combineren met alles. Lil wayne rapt bijvoorbeeld met rock erbij, rappers als Fabolous met RNB-artiesten. Rap is er om je gevoel te uiten, niet om te kijken of het waar is wat de artiesten zeggen. Als we muziek moeten gaan controleren op waarheden denk ik niet dat we ver komen.of vecht ke$ha echt zoals ze zegt in het liedje 'Tik Tok' enzovoorts.

Luister eens AZ. DAT is pas een rapper.
#freefrederike
  woensdag 29 december 2010 @ 22:20:35 #136
320438 JApieman
  woensdag 29 december 2010 @ 22:21:56 #137
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_90604017
pi_90604099
Pete Philly represented.
pi_90604565
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef animalcollective het volgende:

[..]

Want dat staat gelijk aan links gedram?
Fuck you klootzak, hiphop wel over een kam scheren maar als mensen jouw hippiemuziek over een kam scheren mag dat natuurlijk weer niet. Het liefst zou ik je nu knockie slaan maargoed ik ben moe en het is koud.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:38:16 #142
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_90604876
quote:
Hopen maar dat ik nooit bij Female81 over de vloer kom.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:42:10 #143
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:46:53 #144
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90605327
ik vind AOTP echt bagger eerste klas, altijd praten over quasi-intellectuele dingen, dit idee heb ik ook bij immortal technique. rap met een boodschap is leuk, maar soms wil ik ook gewoon horen over die ene chick met herpes.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_90605413
Winne _O_
Fresku _O_
Typhoon _O_
Jiggy Djé _O_ _O_
Opgezwolle _O_ _O_

Dat je dat soort helden in één zin durft te noemen met het aids van de rapscene, Soulja Boy :')

Metalautist! :W
  woensdag 29 december 2010 @ 22:49:04 #146
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90605452
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:52:13 #147
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_90605638
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Brawler het volgende:
Winne _O_
Fresku _O_
Typhoon _O_
Jiggy Djé _O_ _O_
Opgezwolle _O_ _O_

Dat je dat soort helden in één zin durft te noemen met het aids van de rapscene, Soulja Boy :')

Metalautist! :W
Wat jij noemt heeft ook aids.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:53:00 #148
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_90605680
quote:
3s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Prof.Farnsworth het volgende:

[..]

Wat jij noemt heeft ook aids.
niet haten op jiggy en opgezwolle.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:53:47 #149
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90605718
Ik geloof eigenlijk totaal niet dat al die mensen hier alleen maar conscious rap luisteren. :P
pi_90605723
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Flammie het volgende:

[..]

Niet echt nee. Metalartiesten zijn een voorbeeld voor mensen die muzikaal zijn. Rappers zijn nog te achterlijk om hun middelbare school af te maken en muzikale aanleg hebben ze ook niet :') Vandaar dat ze zo populair in de gevangenis zijn of onder marokkaanse groepsverkrachters. DIe hebben ook geen talent of doelen namelijk :')
Ik vind het ook klotemuziek maar Baas B wint mooi wel de nationale IQ test.
Metal muziek noemen , het is een bak vervormde tyfusherrie elke sinus word verkracht , verneukt totdat het een blokgolf is , zelf de vocalen zijn verneukt
Metal is in de letterlijke zin van het woord tyfusherrie

Muziek : ( dikke rollende R'n B bassen ofzo )

Metal : ( clippende bass gitaar waardoor de diepte eruit gaat en de harmonischen alles bepalend zijn )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')