quote:
wat is op een neger lijken ??? want elke neger draag baggy kleren met petjes?? en wat is op een blanke lijken dan ?? klompen dragen ??quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef animalcollective het volgende:
Al die jochies/volwassen jochies die denken dat brutaal zijn en op een neger lijken stoer is.![]()
Mensen die mee doen aan een verachtelijkte zwarten cultuur
Dit dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Manu. het volgende:
Iedereen zoekt wat anders in muziek. Als iemand met muziek een bepaald gevoel probeert over te brengen en daarin faalt, is het slechte muziek. Echter, het verschilt per persoon of een gevoel wordt overgebracht. Zo kan een nummer/muziekstijl goed zijn voor de een, maar waardeloos voor de ander. En nu geen gemuil meer.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef animalcollective het volgende:
Soms kom je wel eens in discussie met van die halve tamme rap liefhebbers. Soms proberen ze je te overtuigen dat het niet allemaal negers en wiggers zijn die schreeuwen over dikke konten,geld en respect. Ze noemen voorbeelden van rappers waar niemand ooit van gehoord heeft en totaal niet representatief zijn voor deze muziek stroming. Dus ik die rappers eens opgezocht, wat blijkt? Ik had gelijk ook rappers als "Immortal Technique", "MF Doom" en "Jedi Mind Tricks" hebben het alleen maar over drugs, vrouwen en geweld.
Nu naar de kern van mijn klacht, mensen die je wijs proberen te maken dat er ook andere rap muziek is dan "Soulja Boy en 50 Cent". Dit is niet waar. Veder heb je nog mensen die zeggen dat je intelligentere rap hebt in het Nederlands. Meestal noemen ze Typhoon en Opgezwolle![]()
![]()
. Dit zijn gewoon proleten uit tokkie wijken die denken dat ze intelligent en muzikaal zijn terwijl ze dit niet zijn. Tot zo ver mijn klacht.
Disclimair:
TS luistert geen metal of jaren 60 rock.
ja want je moet school hebben gedaan om muzikaal goed te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef Flammie het volgende:
[..]![]()
Die rappers hebben wel muzikaal talent joh!! De meeste van die debielen hebben de middelbare school nog niet kunnen afmaken
Enige goede reactie.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Manu. het volgende:
Iedereen zoekt wat anders in muziek. Als iemand met muziek een bepaald gevoel probeert over te brengen en daarin faalt, is het slechte muziek. Echter, het verschilt per persoon of een gevoel wordt overgebracht. Zo kan een nummer/muziekstijl goed zijn voor de een, maar waardeloos voor de ander. En nu geen gemuil meer.
Met eigen smaak bedoel je natuurlijk wansmaak.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Accepteer nou eens gewoon dat iedereen een eigen smaak heeft, sommige mensen hechten veel waarde aan het goed kunnen bespelen van een instrument, en anderen vinden dat juist helemaal niet belangrijk. Ga niet proberen anderen te overtuigen dat het ene genre beter is dan een ander genre, want dat lukt je toch niet. Metal mag dan misschien moeilijker zijn om te maken en te spelen (ik luister en speel zelf ook metal) maar dat betekent niet dat het "beter" is dan andere genres.
obvieuze trol is obvieusquote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Met eigen smaak bedoel je natuurlijk wansmaak.
Fuck you klootzak, hiphop wel over een kam scheren maar als mensen jouw hippiemuziek over een kam scheren mag dat natuurlijk weer niet. Het liefst zou ik je nu knockie slaan maargoed ik ben moe en het is koud.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Want dat staat gelijk aan links gedram?
Hopen maar dat ik nooit bij Female81 over de vloer kom.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef female81 het volgende:
Een aantal veelgedraaide rapnummers in huize Female81. En wat lijkt het toch veel op Soulja Boy en 50 Cent, hè. ()
Heldinquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef female81 het volgende:
Een aantal veelgedraaide rapnummers in huize Female81. En wat lijkt het toch veel op Soulja Boy en 50 Cent, hè. ()
Wat jij noemt heeft ook aids.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Brawler het volgende:
Winne
Fresku
Typhoon
Jiggy Djé![]()
Opgezwolle![]()
Dat je dat soort helden in één zin durft te noemen met het aids van de rapscene, Soulja Boy
Metalautist!![]()
niet haten op jiggy en opgezwolle.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Wat jij noemt heeft ook aids.
Ik vind het ook klotemuziek maar Baas B wint mooi wel de nationale IQ test.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Niet echt nee. Metalartiesten zijn een voorbeeld voor mensen die muzikaal zijn. Rappers zijn nog te achterlijk om hun middelbare school af te maken en muzikale aanleg hebben ze ook nietVandaar dat ze zo populair in de gevangenis zijn of onder marokkaanse groepsverkrachters. DIe hebben ook geen talent of doelen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |