TS luistert geen metal of jaren 60 rock.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ben jij een metalautist of een ouwe lul?
Een hardcorehenkie dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef animalcollective het volgende:
[..]
TS luistert geen metal of jaren 60 rock.
Indierock.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Ook niet. Luister vooral post-rock en indie rock.
Een lijst met Doom singles.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Banzaiaap het volgende:
Als je denkt dat MF Doom alleen maar over geld en vrouwen rapt, zou ik nog maar eens even goed opletten.
Nee je aansluiten bij VMBO negers en hun cultuur.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Indierock.Lekker apart doen. Lekker gek.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Nee je aansluiten bij VMBO negers en hun cultuur.
[..]
Een lijst met Doom singles.
2002 My Favorite Ladies
2004 Mr. Clean
2004 Hoe Cakes / Potholders
2006 Vomit
Zegt genoeg.
[..]
Nee je aansluiten bij VMBO negers en hun cultuur.
Alweer 20 jaar oud. En destijds haalde dat amper dit hitlijsten, Biggie, Tupac en Dr. Dre representeerde rap in die tijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Bushalte het volgende:
Geen dikke konten,geld en respect hier.
Ik bewonder Rap muziek en ik luister vooral muziek uit die tijd. en nu?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Alweer 20 jaar oud. En destijds haalde dat amper dit hitlijsten, Biggie, Tupac en Dr. Dre representeerde rap in die tijd.
Ben je een wannabe neger, en heb je geen smaak. Val je ook negerin met een IQ van 12 en ene dikke kont? Leef je ook in de ghetto of hoodquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik bewonder Rap muziek en ik luister vooral muziek uit die tijd. en nu?
And I'm the motherfuckin hott nikks (AAAAH!) pass the bluntquote:
Zegt iemand die naar indie rock luistertquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Niemand zit op jouw verlopen hippie advies te wachten.
I got this girl and she wants me to duke herquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
!! Luister dan voor de grap eens naar de muziek ipv af te gaan op een lijstje van titels.
Want dat staat gelijk aan links gedram?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar indie rock luistert!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
'rap' en 'muziek' in n zin noemen![]()
Metalautistquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Terechte klacht. Rap is gewoon geen muziek te noemen. Metal is de enige echte pure vorm van muziek die er op dit moment nog over is. Die gasten hebben echt skills.
Hoe kan je dat nou niet tof vinden. Poezie man.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef animalcollective het volgende:
[..]
I got this girl and she wants me to duke her
I told her I'd come scoop her around eight, she said, "Super"
That sounds great, shorty girl's a trooper
No matter what I need her to do, she be like, “Super”
Own his own throne, the boss like King Koopa
On the microphone he flossed the ring, super
Average emcees is like a TV blooper
MF Doom, he’s like D.B. Cooper
Nee Shakespeare schreef pozie, dit is een neger die woorden kan rijmen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet tof vinden. Poezie man.
Jahr00n proberen na te doen met trollenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Terechte klacht. Rap is gewoon geen muziek te noemen. Metal is de enige echte pure vorm van muziek die er op dit moment nog over is. Die gasten hebben echt skills.
Vind het dan ook mooi om te zien dat elk bandlid van een metalband een voorbeeld is voor iemand die dat instrument speelt omdat ze zo fucking goed zijn op hun instrument en dat rappers voornamelijk een voorbeeld zijn voor tokkies, gevangenen en groepsverkrachters.. dat zegt ook wel wat denk ik
of jij bent een neger of je luisterd metal. welk van de 2?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef animalcollective het volgende:
Blanke mannen die naar deze muziek luisteren zijn ook vaak van die gastjes die nooit een vriendin kunnen krijgen en op hun 35ste nog met een pet scheef op naar neger concerten gaan.
Luistert met een d schrijven, zeker een rap van sukkel.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
of jij bent een neger of je luisterd metal. welk van de 2?
Ja en metalmuzikanten zijn dan weer een voorbeeld voor de Hell's Angels en een heleboel andere motorbendes.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Vind het dan ook mooi om te zien dat elk bandlid van een metalband een voorbeeld is voor iemand die dat instrument speelt omdat ze zo fucking goed zijn op hun instrument en dat rappers voornamelijk een voorbeeld zijn voor tokkies, gevangenen en groepsverkrachters.. dat zegt ook wel wat denk ik
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
of jij bent een neger of je luisterd metal. welk van de 2?
Niet echt nee. Metalartiesten zijn een voorbeeld voor mensen die muzikaal zijn. Rappers zijn nog te achterlijk om hun middelbare school af te maken en muzikale aanleg hebben ze ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ja en metalmuzikanten zijn dan weer een voorbeeld voor de Hell's Angels en een heleboel andere motorbendes.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
dus als je je middelbare school niet afmaakt heb je geen muzikaal talent?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef Flammie het volgende:
[..]![]()
Die rappers hebben wel muzikaal talent joh!! De meeste van die debielen hebben de middelbare school nog niet kunnen afmaken
Op dat elektronische naar klopt het.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef nozem het volgende:
Wat een kansloze OP en wat een kansloze discussie.
Alle rappers lullen over wijven, geld en geweld
Alle metalmannen brullen over satan, dood en verderf
Alle electronische muziek is oersimpel, want iedereen kan op een knopje drukken..
Enzovoorts. Het is eigenlijk niet eens boeiend genoeg om energie in te steken. Domheid kun je beter negeren dan bestrijden.
Leer jij nu maar eerst luistert goed te schrijven.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:22 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
dus als je je middelbare school niet afmaakt heb je geen muzikaal talent?
Nope. Ook dat klopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Op dat elektronische naar klopt het.
Nee. Dat is net zo'n oervervelende generalisatie als de andere twee.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Ah de metalautisten melden zich weerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Niet echt nee. Metalartiesten zijn een voorbeeld voor mensen die muzikaal zijn. Rappers zijn nog te achterlijk om hun middelbare school af te maken en muzikale aanleg hebben ze ook nietVandaar dat ze zo populair in de gevangenis zijn of onder marokkaanse groepsverkrachters. DIe hebben ook geen talent of doelen namelijk
Goede grap.quote:
luistert.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Leer jij nu maar eerst luistert goed te schrijven.
Want die nieuwste CD was briljant.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah de metalautisten melden zich weer![]()
Verder bewijst Kid Cudi dat de klacht onterecht is
Zij hebben en geen muzikaal talent en hun middelbare niet weten af te makenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
luistert.
oke, dus als je je middelbare school niet afmaakt heb je geen muzikaal talent?
als je als doel wow hebt ben je ook best wel kansloosquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
DIe hebben ook geen talent of doelen namelijk
ik heb dus dingen gehoord:quote:
Artiesten afrekenen op een albumquote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Want die nieuwste CD was briljant.
Heeft hij ook goede albums dan?quote:
het enige talent dat metal bands hebben is het talent om oor kanker te gevenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zij hebben en geen muzikaal talent en hun middelbare niet weten af te makenVandaar dat ze razend populair zijn onder de rest van de faalhazen zoals verkrachters en gevangenen
Man on the Moon en A Kid named Cudi zijn regelrechte meesterwerken.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:30 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Heeft hij ook goede albums dan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Man on the Moon en A Kid named Cudi zijn regelrechte meesterwerken.
flammie luistert ook al metal?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:30 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
het enige talent dat metal bands hebben is het talent om oor kanker te geven
Op dat elektronische naarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef animalcollective het volgende:
[..]
rap vanquote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Luistert met een d schrijven, zeker een rap van sukkel.
Uh ja, en dit album en de mixtape zijn ook terecht bewierookt door de muzieksites die er verstand van hebben.quote:
Tsja en toch kijken vele mensen die gitaar spelen, drum spelen, bas gitaar spelen en ook keyboard spelen toch vaak op tegen hun metalvoorbeelden en dit is niet zonder reden hoor. Het niveau waarop hun voorbeelden spelen is vaak van erg hoog niveau en in veel gevallen zelfs virtuoos te noemen. Ook bij muziekles (gitaarles etc) wordt er erg vaak naar metalbands verwezen omdat de muzikaliteit gewoon van hoog niveau is, Vergelijk dit met rapmuziek en dan snap je wel dat de drempel en de intelligentie die je nodig hebt een stuk lager ligt. Dit zie je dan ook vaak terug aan de fans van rapmuziek. die kunnen zich beter identificeren met dommere muziek en "muzikanten" als ik ze zo mag noemen. Omdat de fans vaak dom zijn en crimineel kunnen ze ze zichzelf makkelijk vergelijken met hun voorbeelden die ook geen beste jeugd gehad hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:30 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
het enige talent dat metal bands hebben is het talent om oor kanker te geven
het zelfde niveau als een wow'er?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja en toch kijken vele mensen die gitaar spelen, drum spelen, bas gitaar spelen en ook keyboard spelen toch vaak op tegen hun metalvoorbeelden en dit is niet zonder reden hoor. Het niveau waarop hun voorbeelden spelen is vaak van erg hoog niveau
Flammie-postquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja en toch kijken vele mensen die gitaar spelen, drum spelen, bas gitaar spelen en ook keyboard spelen toch vaak op tegen hun metalvoorbeelden en dit is niet zonder reden hoor. Het niveau waarop hun voorbeelden spelen is vaak van erg hoog niveau en in veel gevallen zelfs virtuoos te noemen. Ook bij muziekles (gitaarles etc) wordt er erg vaak naar metalbands verwezen omdat de muzikaliteit gewoon van hoog niveau is, Vergelijk dit met rapmuziek en dan snap je wel dat de drempel en de intelligentie die je nodig hebt een stuk lager ligt. Dit zie je dan ook vaak terug aan de fans van rapmuziek. die kunnen zich beter identificeren met dommere muziek en "muzikanten" als ik ze zo mag noemen. Omdat de fans vaak dom zijn en crimineel kunnen ze ze zichzelf makkelijk vergelijken met hun voorbeelden die ook geen beste jeugd gehad hebben
Dit is geen toeval meer denk ik.
neem hem niet al te serieus hij vindt zijn wow spel een opleidingquote:
Jahr00n postquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja en toch kijken vele mensen die gitaar spelen, drum spelen, bas gitaar spelen en ook keyboard spelen toch vaak op tegen hun metalvoorbeelden en dit is niet zonder reden hoor. Het niveau waarop hun voorbeelden spelen is vaak van erg hoog niveau en in veel gevallen zelfs virtuoos te noemen. Ook bij muziekles (gitaarles etc) wordt er erg vaak naar metalbands verwezen omdat de muzikaliteit gewoon van hoog niveau is, Vergelijk dit met rapmuziek en dan snap je wel dat de drempel en de intelligentie die je nodig hebt een stuk lager ligt. Dit zie je dan ook vaak terug aan de fans van rapmuziek. die kunnen zich beter identificeren met dommere muziek en "muzikanten" als ik ze zo mag noemen. Omdat de fans vaak dom zijn en crimineel kunnen ze ze zichzelf makkelijk vergelijken met hun voorbeelden die ook geen beste jeugd gehad hebben
oke je bent een troll he?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef Micson het volgende:
Verder is het natuurlijk een kwestie van wansmaak
Nope.. ben je ooit wel eens op een muziekschool geweest? Dan weet je dat rap daar geen plek heeft omdat dat niet serieus genoeg isquote:
Zijn wel voetnoten in de hiphopgeschiedenis.. Dream Warriors, Fu Schnickens en Digable Planets , Del Tha Funky Homosapien. Kent niemand. Public Enemy & Brand Nubian zijn gewoon black power/moslim extremsiten. De La Soul, A Tribe Called Quest zijn utizodneringen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef nozem het volgende:
Als TS zich wat meer verdiept had in de geschiedenis van hiphop zou hij ook wel ergens gelezen hebben dat eind jaren '80 een stroming binnen dat genre op is gekomen waarin men niks moest hebben van geweld/expliciete seks/bling-bling met vaandeldragers als De La Soul, A Tribe Called Quest, Brand Nubian en in het kielzog daarvan een grote jazzrap beweging met exponenten als Dream Warriors, Fu Schnickens en Digable Planets alsmede Del Tha Funky Homosapien. Dat terwijl ook een immens populaire groep als Public Enemy niks moest hebben van enige stoerdoenerij met geld of wijven en juist politiek zeer bewuste teksten schreef.
En dat zijn bepaald geen voetnoten in de hiphopgeschiedenis.
Wat een wigger, wat een kut stem.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef 2dope het volgende:
Luister anders eens naar Sage Francis TS. Hoewel ik betwijfel of je zwakbegaafte autistenkop er ook maar iets van snapt
Je snapt de essentie van muziek helemaal niet. Je meet muzikaliteit af aan technisch vernuft en gaat vervolgens net doen alsof je de waarheid in pacht hebt. Dat is jammer en maakt elke discussie onmogelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nope.. ben je ooit wel eens op een muziekschool geweest? Dan weet je dat rap daar geen plek heeft omdat dat niet serieus genoeg is
rap is kut okequote:Op woensdag 29 december 2010 20:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nope.. ben je ooit wel eens op een muziekschool geweest? Dan weet je dat rap daar geen plek heeft omdat dat niet serieus genoeg is
Hmm. Met alle respect maar ik denk serieus dat Animal Collective sneller vergeten zal zijn dan Public Enemy. Nee, ik weet het wel zeker. En dan nog, je had het in eerste instantie over het feit dat alle rap stiekem over wijven en geweld gaat. En dat heb je sowieso mis. Ik kan trouwens zowel Animal Collective als Dr. Dre waarderen. Die brede visie is alleen niet iedereen gegeven vrees ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Zijn wel voetnoten in de hiphopgeschiedenis.. Dream Warriors, Fu Schnickens en Digable Planets , Del Tha Funky Homosapien. Kent niemand. Public Enemy & Brand Nubian zijn gewoon black power/moslim extremsiten. De La Soul, A Tribe Called Quest zijn utizodneringen.
Wel opvallend dat deze stroming zo snel waar afgelopen was he?
Als we het gaan afmeten op creativiteit verliest rap ook hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Je snapt de essentie van muziek helemaal niet. Je meet muzikaliteit af aan technisch vernuft en gaat vervolgens net doen alsof je de waarheid in pacht hebt. Dat is jammer en maakt elke discussie onmogelijk.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef jeloen het volgende:
[..]
rap is kut oke
maar metal is nog erger
en klasiek is dus het ergst
Je doet net of ene brede visie iets goed isquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Hmm. Met alle respect maar ik denk serieus dat Animal Collective sneller vergeten zal zijn dan Public Enemy. Nee, ik weet het wel zeker. En dan nog, je had het in eerste instantie over het feit dat alle rap stiekem over wijven en geweld gaat. En dat heb je sowieso mis. Ik kan trouwens zowel Animal Collective als Dr. Dre waarderen. Die brede visie is alleen niet iedereen gegeven vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |