TS luistert geen metal of jaren 60 rock.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ben jij een metalautist of een ouwe lul?
Een hardcorehenkie dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef animalcollective het volgende:
[..]
TS luistert geen metal of jaren 60 rock.
Indierock.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Ook niet. Luister vooral post-rock en indie rock.
Een lijst met Doom singles.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Banzaiaap het volgende:
Als je denkt dat MF Doom alleen maar over geld en vrouwen rapt, zou ik nog maar eens even goed opletten.
Nee je aansluiten bij VMBO negers en hun cultuur.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Indierock.Lekker apart doen. Lekker gek.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Nee je aansluiten bij VMBO negers en hun cultuur.
[..]
Een lijst met Doom singles.
2002 My Favorite Ladies
2004 Mr. Clean
2004 Hoe Cakes / Potholders
2006 Vomit
Zegt genoeg.
[..]
Nee je aansluiten bij VMBO negers en hun cultuur.
Alweer 20 jaar oud. En destijds haalde dat amper dit hitlijsten, Biggie, Tupac en Dr. Dre representeerde rap in die tijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Bushalte het volgende:
Geen dikke konten,geld en respect hier.
Ik bewonder Rap muziek en ik luister vooral muziek uit die tijd. en nu?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Alweer 20 jaar oud. En destijds haalde dat amper dit hitlijsten, Biggie, Tupac en Dr. Dre representeerde rap in die tijd.
Ben je een wannabe neger, en heb je geen smaak. Val je ook negerin met een IQ van 12 en ene dikke kont? Leef je ook in de ghetto of hoodquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik bewonder Rap muziek en ik luister vooral muziek uit die tijd. en nu?
And I'm the motherfuckin hott nikks (AAAAH!) pass the bluntquote:
Zegt iemand die naar indie rock luistertquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef animalcollective het volgende:
[..]
Niemand zit op jouw verlopen hippie advies te wachten.
I got this girl and she wants me to duke herquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
!! Luister dan voor de grap eens naar de muziek ipv af te gaan op een lijstje van titels.
Want dat staat gelijk aan links gedram?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar indie rock luistert!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
'rap' en 'muziek' in één zin noemen![]()
Metalautistquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Terechte klacht. Rap is gewoon geen muziek te noemen. Metal is de enige echte pure vorm van muziek die er op dit moment nog over is. Die gasten hebben echt skills.
Hoe kan je dat nou niet tof vinden. Poezie man.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef animalcollective het volgende:
[..]
I got this girl and she wants me to duke her
I told her I'd come scoop her around eight, she said, "Super"
That sounds great, shorty girl's a trooper
No matter what I need her to do, she be like, “Superâ€
Own his own throne, the boss like King Koopa
On the microphone he flossed the ring, super
Average emcees is like a TV blooper
MF Doom, he’s like D.B. Cooper
Nee Shakespeare schreef poëzie, dit is een neger die woorden kan rijmen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet tof vinden. Poezie man.
Jahr00n proberen na te doen met trollenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Terechte klacht. Rap is gewoon geen muziek te noemen. Metal is de enige echte pure vorm van muziek die er op dit moment nog over is. Die gasten hebben echt skills.
Vind het dan ook mooi om te zien dat elk bandlid van een metalband een voorbeeld is voor iemand die dat instrument speelt omdat ze zo fucking goed zijn op hun instrument en dat rappers voornamelijk een voorbeeld zijn voor tokkies, gevangenen en groepsverkrachters.. dat zegt ook wel wat denk ik
of jij bent een neger of je luisterd metal. welk van de 2?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef animalcollective het volgende:
Blanke mannen die naar deze muziek luisteren zijn ook vaak van die gastjes die nooit een vriendin kunnen krijgen en op hun 35ste nog met een pet scheef op naar neger concerten gaan.
Luistert met een d schrijven, zeker een rap van sukkel.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
of jij bent een neger of je luisterd metal. welk van de 2?
Ja en metalmuzikanten zijn dan weer een voorbeeld voor de Hell's Angels en een heleboel andere motorbendes.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Vind het dan ook mooi om te zien dat elk bandlid van een metalband een voorbeeld is voor iemand die dat instrument speelt omdat ze zo fucking goed zijn op hun instrument en dat rappers voornamelijk een voorbeeld zijn voor tokkies, gevangenen en groepsverkrachters.. dat zegt ook wel wat denk ik
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
of jij bent een neger of je luisterd metal. welk van de 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |