NOFXquote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso moet iedereen eigenlijk muziek luisteren die over drugs gaat, wat het genre ook is:
Haha, ik wist niet dat er country was die over drugs ging.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso moet iedereen eigenlijk muziek luisteren die over drugs gaat, wat het genre ook is:
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rapquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zeker, miles en coltrane blijven de toppers.
alhoewel ik iets meer van de loungy jazz/blues hou. dingen zoals st germain trekken me heel erg aan. sowieso de hele cafe del mar collectie vind ik prachtig.
Speciaal op gezocht.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet dat er country was die over drugs ging.
Eminem is een baas, hoewel hij nu wel een beetje gare muziek maakt, maar dat bewijst alleen maar het gelijk van NOFXquote:
Ja, omdat hij nu weer clean is. Alhoewel dat wel chill is ook. Meer gevoelige rap! weettog, vrouwelijke kant laten zienquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Speciaal op gezocht.Kan country namelijk wel waarderen, maar de tekst is vaak zo soft.
[..]
Eminem is een baas, hoewel hij nu wel een beetje gare muziek maakt, maar dat bewijst alleen maar het gelijk van NOFX
???quote:Op donderdag 30 december 2010 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rap
quote:
quote:
Ik zei toch niet dat het rap was, maar als je dat soort shit post moet je niet lullen over eminemquote:Op donderdag 30 december 2010 00:47 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
dit is geen rap ben je dom ofzo?
Oh ja, ik wist die naam niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:49 schreef Captain_MeatBone het volgende:
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rapdat zij je
Het is me toch watquote:Op donderdag 30 december 2010 00:49 schreef Captain_MeatBone het volgende:
Jij moet sowieso je bek houden, met die emergency rapdat zij je
Sowieso dat stukje waar hij Dre gaat fokken.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
blijft ook mooi.
[..]
Ik zei toch niet dat het rap was, maar als je dat soort shit post moet je niet lullen over eminem
nee, dit zijn dope blanke rappers.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef Captain_MeatBone het volgende:
eminem dope vinden omdat hij blank is haha
dit zijn dope blanke rapers
Ik vind em helemaal niet dope omdat hij blank is, maar omdat hij een zieke flow heeft en ook nog veel humoristisch tracks heeft gemaakt.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef Captain_MeatBone het volgende:
eminem dope vinden omdat hij blank is haha
dit zijn dope blanke rapers
okequote:Op donderdag 30 december 2010 00:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, dit zijn dope blanke rappers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |