al vast gefeliciteerd, want ik vergeet het vastquote:
Dat is algemeen bekend toch...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:12 schreef OVchipkaart het volgende:
huuu dat schrijven van een proefschrift valt nog niet mee
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend toch...
Btw, vanaf 15 april hebben wij een nieuw adres
Ja, bij deze vastgelegd... Hoe laat worden we verwacht?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:23 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]cool, komen jullie 23 jan trouwens ook?
Erm ja zeg het maar rond een uur of 12 á 1 lijkt mij een schappelijke tijd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, bij deze vastgelegd... Hoe laat worden we verwacht?
primaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef SuperWeber het volgende:
Ok, ik heb vannacht gasten, dus ik weet niet precies hoe laat wij er morgen zijn, maar het kan zijn dat we iets later zijn.
Jullie zien ons wel verschijnen!!
Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:54 schreef OVchipkaart het volgende:
Automatische fok!ker (bot-user) gemaakt
Ik wel.quote:
Niet zoveel hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wel.
Wat hebben jullie nog uitgespookt nadat ik wegging dan?
Ja hoor tussen alle zware verhalen door welquote:
God kan de pot op!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef PP. het volgende:
Zware verhalen, vinexwijken en god moet dood...
Hey who died and unbanned you!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef PP. het volgende:
Zware verhalen, vinexwijken en god moet dood...
Yvonnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Hey who died and unbanned you!
haha dus yvonnen kon het wel ana passenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef PP. het volgende:
[..]
Yvonnen.
Die andere rooie met z'n godsyndroom mag idd wel doodvallen.
Ik heb hem gedownload en ga hem ook binnenkort maar eens kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef PP. het volgende:
Zegt me niet veel... maar hij krijgt idd lovende recensies.
Zal m binnenkort wel 's bekijken...
Goeie trui!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef Cynic het volgende:
Haha, ik zie net dat ik nu dezelfde trui draag als op de foto
Een oud vriendje van de basisschool schreef ook ongeveer zo, kreeg laatst een email van hem en hij typt nogsteeds zo. Er zijn nou eenmaal mensen die dat nooit zullen leren, om die dan gelijk uit te lachen vind ik niet echt nodig. Ik weet zeker dat hij beter is in metaalbewerking dan ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef PP. het volgende:
'iick zit in de schult hulp verlenning'
Ik weet niet goed of ik zoiets nou triest moet vinden of er om moet lachen.
PP. Wil jij ook mee naar primus in amsterdam? diezelfde vraag geldt voor weber.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef PP. het volgende:
Webert, gratis VVD meuk. Misschien leuk om de kleine alvast mee te indoctrineren.
Gratis troep bij webshop
Wie zegt dat ik bij de laatste verkiezingen VVD heb gestemd?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef PP. het volgende:
Webert, gratis VVD meuk. Misschien leuk om de kleine alvast mee te indoctrineren.
Gratis troep bij webshop
Ik denk niet dat 18 juni mij heel goed gaat uitkomen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
PP. Wil jij ook mee naar primus in amsterdam? diezelfde vraag geldt voor weber.
Lijkt me best geinig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
PP. Wil jij ook mee naar primus in amsterdam? diezelfde vraag geldt voor weber.
Ja dat denk ik ook ik ga gewoon zaterdag voor 10 uur naar de free record shop en dan moet het lukken, lukte ook voor roadburn.quote:
Donderdag mail ik iedereen nog een keerquote:
Hey troel, jij ook !!quote:
quote:
Nouja dat schrijven en blijven lukt wel, maar de eerste deadline halen ik weet het niet. Ik ga er nog wel voorquote:
het is 6 september gewordenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef OVchipkaart het volgende:
Nou dat promoveren wordt 2 maand later
Dan zal ik dat maar in de agenda zetten...quote:
Zelfde tijd als de vorige datum. Ik heb nu de meeste tekst af nu kan ik gaan finetunenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan zal ik dat maar in de agenda zetten...
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef SuperWeber het volgende:
Ik weiger zo lang mogelijk de OV-stinkkaart...
Haha, cool!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef OVchipkaart het volgende:
een uitdaging : http://www.dyers.org/blog/beards/beard-types/
coolquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef PP. het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)sa-bacterie-aan.html
Ja dat ook...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:00 schreef SuperWeber het volgende:
We hebben wel een raar groen friemeltje...
quote:
Dat was vrij zinloos danquote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat had ik gedaan vlak voor ik mezelf liet bannen
nogalquote:
was het maar zo'n feest, maar ik ben wel klaar met OVchipkaartquote:Op woensdag 6 april 2011 16:12 schreef Cynic het volgende:
Oeh, je bent terug! Betekent dat dat je klaar bent?
Alles gaat prima tot nu toe. Midden mei zou alles moeten gebeuren. Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, dus nog even snel een beetje klussen, verhuizen en afwachten (hopelijk)...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens weber hoe is het bij jullie thuis wanneer was de datum begin mei of eind mei ? (of zit ik er helemaal naast)
Trekt sanna het nogquote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Alles gaat prima tot nu toe. Midden mei zou alles moeten gebeuren. Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, dus nog even snel een beetje klussen, verhuizen en afwachten (hopelijk)...
Volgens mij welquote:
Of is dat die finse "niets laten merken" houdingquote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij wel, was wel grappig, laatst rondleiding UMCG en allemaal zwangere vrouwen die net zo ver of minder ver dan Sanna waren. Die deden allemaal net alsof ze gehandicapt waren. Gelukkig doet zij dat niet
Die Finse houding is vooral naar buiten toe. Als er iets a/d hand is, hoor ik dat echt welquote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of is dat die finse "niets laten merken" houding
hehe dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die Finse houding is vooral naar buiten toe. Als er iets a/d hand is, hoor ik dat echt wel
Stoer wijf. Ben benieuwd wat het wordt en natuurlijk de naam!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij wel, was wel grappig, laatst rondleiding UMCG en allemaal zwangere vrouwen die net zo ver of minder ver dan Sanna waren. Die deden allemaal net alsof ze gehandicapt waren. Gelukkig doet zij dat niet
Omdat je er anders als een aap uit zou zien.quote:
2x per dag met een stukje wc-papier eroverquote:
werkt ook bij het achtereind van vrouwenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
2x per dag met een stukje wc-papier erover
Overal of op een specifieke plekquote:
Op m'n linker grote teen....quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef PP. het volgende:
[..]
Op m'n linker grote teen....
Neen, hoofdhaar.
voor op een festival en dan op sandalen lopenquote:
Met als gevolg dat er altijd een lamzak op je baard staatquote:Op zondag 10 april 2011 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voor op een festival en dan op sandalen lopen
Het gras bij de buren....quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
cynic hier kun jij meer van zeggen, help me eens een beetje
Muziek in Nederland..... waar ging het mis?
ja dat dacht ik ookquote:
ja inderdaad als het goed is dan mag het al bijna niet nederlands meer zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Cynic het volgende:
Dat de uitspraak "On-nederlands goed" bestaat zegt al het nodige lijkt me. Alsof hier niks goeds vandaan komt.
Goed bezigquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
Klussen in onze nieuwe hut in Hoogkerk, nog 1 weekend en daarna willen we met Koninginnedag over
Waar dat?quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
Klussen in onze nieuwe hut in Hoogkerk, nog 1 weekend en daarna willen we met Koninginnedag over
Bangeweer, het nieuwbouw gedeelte a/d zuidkant van Hoogkerk...quote:
Ah okquote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Bangeweer, het nieuwbouw gedeelte a/d zuidkant van Hoogkerk...
Niet zo goed als vroegah in de gele layout.quote:
Met vroegah bedoel ik voor 2010quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Nouk het volgende:
!
Whoehoeh. Morgen vrij en in de zon liggen!
haha thuis heb ik wel ramen hoor, maar geen tijd om in de zon te liggen..quote:
Op dit moment kan ik niet eens tasken ...quote:
nouja dit is ongeveer hetzelfde alleen dan 5 tegelijk met een introductie er voorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben publicaties a/h schrijven, schiet ook niet echt op...
nee ben van het weekend naar roadburn geweest, heb de concertstop in 2011 gestoptquote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Cynic het volgende:
Heb je nog steeds een concertstop trouwens?
ja dat is altijd een feestjequote:
Kwam in het stoner topic voorbij, tom waits hoor ik er niet zo in maar al die anderen wel, misschien wat voor jou cynicquote:"Formed by Erik Wunder of Cobalt, Man's Gin finds him in a decidedly different but no less captivating light. 'Smiling Dogs' is good old singer-songwriter stuff, reminiscent of Nick Cave & The Bad Seeds meets acoustic Alice In Chains meets Tom Waits meets Drive By Truckers, but only truly recognizable as Man's Gin, which already carves out its own niche in this realm..."
LIYL: Woven Hand, 16 Horsepower, Dax Riggs, Nick Cave, Alice in Chains, Stone Temple Pilots, Tom Waits, Neil Young, CCR, Temple of the Dog, Pearl Jam
Oeh, dat zou best kunnen ja!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Dankje
Hey cynic is dit eigenlijk jouw eerste topic : Wie heeft zich wel eens besneden bij het scheren?
ik wou hem schoppen maar dat kon niet meer
Verkeer bier ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef Cynic het volgende:
Nou, ik heb gisteravond 2 biertjes gehad en heb al vanaf vanochtend hoofdpijn
Zou dat iets met leeftijd te maken hebben? Of omdat ik niet vaak meer drink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Hebben ze dan een reissue uit want ik ben al tijden opzoek naar die cd maar ik kon hem nergens vinden... denk niet dat er een LP van is.quote:
En ben je er nog achtergekomen welk bandje dat wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:17 schreef Troel het volgende:
Scheikundig vraagje
Had erger gekund
Mijn nummer twee is leuker:
Laat je katje...
Nee, maar na jaren nog eens googlen op de tekst:quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En ben je er nog achtergekomen welk bandje dat was
Ik heb hem jaren geleden ook ergens besteld en toen was er ineens gteen voorraad meer van. Weet niet of dit een heruitgave is, hij was in ieder geval nieuw.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hebben ze dan een reissue uit want ik ben al tijden opzoek naar die cd maar ik kon hem nergens vinden... denk niet dat er een LP van is.
Het is wel grappig om te zien dat mijn LP collectie een gat heeft in de jaren 90, de jaren 90 waren echt slecht voor LPs ...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hem jaren geleden ook ergens besteld en toen was er ineens gteen voorraad meer van. Weet niet of dit een heruitgave is, hij was in ieder geval nieuw.
Ik ben via het werk nu trouwens telkens allerlei boeken aan het bestellen. Da's ook best een aardige hobby
Ja dat maakt het juist leuk.quote:
Ja dan is het wel leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat maakt het juist leuk.
Afhankelijk van het soort boek tot 35%
Dus als je nog een keer een boek nodig hebt kun je me dat best vragen, kan altijd kijken wat voor korting ik daarop kan krijgen...quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef PP. het volgende:
Altijd leuk, na het uitgaan er 2 uur erover doen om thuis te komen. Toeristische fietsroutes om 6 uur 's morgens FTW.
Uiteraard gevolgd door zondagbrakheid.quote:
quote:
Ik ben voorquote:
Inderdaad dus nog even flink aan de bak heb al wel behoorlijk wat liggen maar heel erg super is het nog niet.. Ik hoop dat mijn prof het voldoende vind. (ik ben er wel klaar mee eigenlijk)quote:
Het neerpennen van de thesis is 1 ding, ik ben nu al 2 maand aan het refinen en stomme foutjes eruit halen, en dat haalt echt de energie uit je. Plus dat ik gewoon niet zo goed schrijf en dan lees ik het terug en dan denk, jeuzus is dit hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef Cynic het volgende:
Ik ken dat gevoel, op een bepaald moment heeft het ook weinig meer met ambitie te maken, maar meer met het eindelijk allemaal uit de weg hebben...
foutje kan gebeuren niet de beste indruk maar met een beetje geluk rekenen ze het niet mee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Cynic het volgende:
Zou het een slechte indruk maken als ik een sollicitaiebrief verstuurd, naar een cv verwijs en die vervolgens in eerste instantie niet als bijlage meestuur?
Tja als je eenmaal wat hebt is de verleiding natuurlijk groot om te blijven hangen. Ben je opzoek naar iets meer in de richting van wat je gestudeerd hebt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Cynic het volgende:
Ik moet hier niet al te lang op deze manier blijven hangen, hoewel de korting op boeken wel tof is natuurlijk
Ja dat is natuurlijk nooit handigquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef Cynic het volgende:
In ieder geval wat meer op niveau, ook qua salaris. Dit gaat echt nergens over en ik zie er ook weinig verbetering in
Ik ook, hoe vaak ik wel niet dingen zeg als tomahawk ja die heb ik wel eens live gezien een jaar of 8 geledenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:47 schreef Cynic het volgende:
Akelige kaart! Ook zonder dat ding heb ik dat gevoel al wel soms...
Om nog maar te zwijgen dat ik nu al 13 jaar studeer en nog niet klaar benquote:
Ik zou promoveren niet onder studeren laten vallen, dan valt het best mee!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen dat ik nu al 13 jaar studeer en nog niet klaar ben
Nee maar ik ben er altijd wel goed in geweestquote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef Cynic het volgende:
Als je er veel tijd aan besteedt, betekent dat dan dat je het kan?
Tja post-doc is in principe ook studeren maar ik weet nog niet wat ik ga doen. (ik denk dat ik niet goed genoeg ben voor een post-doc maar misschien moet ik me daar niks van aantrekken)quote:Op woensdag 27 april 2011 10:20 schreef Cynic het volgende:
Kan je hierna nog verder studeren trouwens, of is het dan echt klaar?
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:39 schreef Cynic het volgende:
Gewoon stug doorgaan, tegen beter weten in...
quote:
Waarom houdt die prof daar geen rekening mee...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm volgende week vrijdag mijn deadline, zit de prof volgende week een week in malta op een symposium. Dat betekent dat het weer verzet wordt!
(ik hoop maar een maandje maar misschien wel 2)
geen idee maar ik moet zeggen dat ik ook niet echt opschiet dus ik denk niet dat ik het gehaald had... 3 keer is scheeprecht zeg ik maar. Een half jaar schrijven over een proefschrift is nog geen schande toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef Tierce het volgende:
[..]
Waarom houdt die prof daar geen rekening mee...
Een symposium...![]()
Op malta...![]()
*Agenda maar weereens wijzigt...quote:
ja een beetje maarja het was gewoon nog niet klaar, nu is de deadline om het manuscript af te hebben 1 juli, en in het tempo dat ik typ moet ik nogsteeds flink eraan werken. Het is wel fijn dat ik nu 3 van de 6 hoofdstukken af heb, die andere moet ik nu af maken.quote:
ah jammer ga je nog wel een bevrijdingsfestival ? of moet je werken?quote:
Nee, ik moet gewoon werken en ga dan gewoon naar huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah jammer ga je nog wel een bevrijdingsfestival ? of moet je werken?
Yup.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Komen er nog mensen naar bevrijdingsfestival zwolle ?
Topquote:
wel wat email adressen geloof ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef PP. het volgende:
Heeft trashcanman uiteindelijk nog *iets* gescoord? Finse frollie/Irma/Eileen?
5 mei toestandenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:00 schreef PP. het volgende:
Weg Tom Waits stem, klink nu meer als Christian Bale/Batman...
schreeuwen/sigaren/bier/verkoudheid relapse...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:28 schreef Cynic het volgende:
Ik dacht dat je zo'n beetje klaar was daarmee?
heb ik je geen whiskey aangebodenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:07 schreef PP. het volgende:
[..]
schreeuwen/sigaren/bier/verkoudheid relapse...
jawel. Bij 't optreden van sir randall alias o-dog.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef PP. het volgende:
[..]
jawel. Bij 't optreden van sir randall alias o-dog.
Ohja diequote:
hehe er stond niet veel boeiends dus dan is het rondlopen drinken, bij het juiste bandje (in dit geval katzenjammer) een tribal ronde dansje doen, en aan het einde allerlei frollie bij ons groepje zien zitten.quote:
tja beetje subtiel blijven op een forum hèquote:
Hoe is het in het nieuwe huis? duurt niet lang meer bij jullie of nietquote:
Nieuwe huis is zo goed als af... A.s. maandag is Sanna uitgerekend, dus dat kan idd elk moment...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe is het in het nieuwe huis? duurt niet lang meer bij jullie of niet
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nieuwe huis is zo goed als af... A.s. maandag is Sanna uitgerekend, dus dat kan idd elk moment...
Jeps, dat is zeker spannend. Voor Sanna begint het nu ook wel zwaar te worden.quote:
haha dat klinkt idd nog wel doablequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jeps, dat is zeker spannend. Voor Sanna begint het nu ook wel zwaar te worden.
In het huis hoef ik alleen nog wat traptegels te plakken, een paar plakplintjes en een plafond af te maken. Dan ben ik klaar
(Lijkt heel veel, maar als je de lijst van 2 weken geleden hebt gezien, weet je dat dit wel meevalt...)
Ach hoort er een beetje bij. Het meest achterlijke is dat ons bed eik op min. 80 cm. moet, terwijl hij nu 60 cm is. Als ik het bed op 80 cm zet kan Sanna er nauwelijks inkomen. Dat heb ik dus ook nog maar niet gedaan. Ik heb de hulpmiddelen wel in huis, dus als de kraamzorg echt wil, zet ik hem wel omhoog...quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha dat klinkt idd nog wel doabledat van sanna heel wat minder
ja dat is toch ook alleen maar voor bij de bevalling zelf en niet voor nu alquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ach hoort er een beetje bij. Het meest achterlijke is dat ons bed eik op min. 80 cm. moet, terwijl hij nu 60 cm is. Als ik het bed op 80 cm zet kan Sanna er nauwelijks inkomen. Dat heb ik dus ook nog maar niet gedaan. Ik heb de hulpmiddelen wel in huis, dus als de kraamzorg echt wil, zet ik hem wel omhoog...
Dat geld ook voor na de bevalling, maar idd ik kijk wel even of het echt nodig is...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat is toch ook alleen maar voor bij de bevalling zelf en niet voor nu al(al kan ik me voorstellen als het aan de gang is, het laatste wat je wilt doen een bed verhogen is
)
Ik herinner het van bij mijn zus ook idd dat hoge bed.
Ik ga er niet eens aan beginnen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Megastallen, veel nederlanders zeggen tegen te zijn
wist je dat er tegenwoordig al heel veel mensen resistent zijn tegen anti-biotica
Goed ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |