ik heb namelijk wel eens van iemand gehoord dat ze kane wel hard vondt (daar was ik het niet mee eens)
maar het schijnt dat mijn idee van hard ook niet klopt
mijn hard begint ongeveer bij messugah!
Eerst vond ik KoRn hard, nu vind ik dat zacht, eerst vond ik Cradle Of Filth en Dimmu Borgir pleurisherrie, maar nu luister ik ze regelmatig. Mijn grens ligt nu op het niveau van Dillinger Escape Plan.
quote:exactly the same here
Op dinsdag 28 mei 2002 21:51 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ligt eraan wat je gewend bent.Eerst vond ik KoRn hard, nu vind ik dat zacht, eerst vond ik Cradle Of Filth en Dimmu Borgir pleurisherrie, maar nu luister ik ze regelmatig. Mijn grens ligt nu op het niveau van Dillinger Escape Plan.
quote:Geen antwoord mogelijk. Verklaring: iedereen heeft zijn eigen maatstaven hiervoor.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja en dan bedoel ik niet de decibellenik heb namelijk wel eens van iemand gehoord dat ze kane wel hard vondt (daar was ik het niet mee eens)
quote:Grenzen zijn er om te verleggen: Luister naar Mortician. Superrrrrsnel, superbruut, superzwaar, supergrunt, superlaag. Superhard gewoon. Verplichte kost voor dit topic
exactly the same here
als ik 10 jaar geleden Suicidal Tendencies had gehoord had ik het echt de meest lelijke pleurisherrie gevonden die ik ooit had gehoord..
nu vind ik t gewoon lekkere muziek
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 23:27 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Geen antwoord mogelijk. Verklaring: iedereen heeft zijn eigen maatstaven hiervoor.
[..]Grenzen zijn er om te verleggen: Luister naar Mortician. Superrrrrsnel, superbruut, superzwaar, supergrunt, superlaag. Superhard gewoon. Verplichte kost voor dit topic
Ik zet morgen wel ff stukje online.
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 23:49 schreef aego het volgende:[..]
ikwildatjeweetwatikdenk | ikdenkdatjeweetwatikwil | ikweetdatjewatikdenkwil | ikdenkdatikweetwatjewil | jeweetdatikdenkwatikwil | wilikdatjeweetwatikdenk | denkikdatjeweetwatikwil | watikwildatjeweetdenkik | watjedenkikweetdatwilik | .....................
quote:Nah, Mortician vind ik helemaal niet hard... Strapping Young Lad is pas hard
Op dinsdag 28 mei 2002 23:27 schreef Yokozuna het volgende:
Grenzen zijn er om te verleggen: Luister naar Mortician. Superrrrrsnel, superbruut, superzwaar, supergrunt, superlaag. Superhard gewoon. Verplichte kost voor dit topicIk zet morgen wel ff stukje online.
Als de basgitaar ontiegelijk snel gaat!
quote:Tool Techno is per definitie hard.
Tja en dan bedoel ik niet de decibellenik heb namelijk wel eens van iemand gehoord dat ze kane wel hard vondt (daar was ik het niet mee eens)
Zwaar gecomprimeerd geluidsbeeld, harde ritmes, erg loop-georienteerd. Voorbeelden zijn o.a. Speedy J (Krekc !!), Umek, Ben Sims, Deetron, DJ Shufflemaster en nog vele anderen .
Of moet het echt uit de rock hoek komen
quote:Ach ja, gooi de regels van de nederlandse grammatica maar overboord.
vondt
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 13:23 schreef search64 het volgende:
Rachmanimov is hard
quote:kan dat?
Op woensdag 29 mei 2002 13:26 schreef SpoilerMan het volgende:
misschien:Dikke death metal met ritmes boven de 300 bpm?
quote:Komt soms wel aardig in de buurt
Op woensdag 29 mei 2002 23:55 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
kan dat?
plus dat het afhangt van je referentiekader, een bejaarde vind muziek eerder hard dan een gabber denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |