Kwam in het stoner topic voorbij, tom waits hoor ik er niet zo in maar al die anderen wel, misschien wat voor jou cynicquote:"Formed by Erik Wunder of Cobalt, Man's Gin finds him in a decidedly different but no less captivating light. 'Smiling Dogs' is good old singer-songwriter stuff, reminiscent of Nick Cave & The Bad Seeds meets acoustic Alice In Chains meets Tom Waits meets Drive By Truckers, but only truly recognizable as Man's Gin, which already carves out its own niche in this realm..."
LIYL: Woven Hand, 16 Horsepower, Dax Riggs, Nick Cave, Alice in Chains, Stone Temple Pilots, Tom Waits, Neil Young, CCR, Temple of the Dog, Pearl Jam
Oeh, dat zou best kunnen ja!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Dankje
Hey cynic is dit eigenlijk jouw eerste topic : Wie heeft zich wel eens besneden bij het scheren?
ik wou hem schoppen maar dat kon niet meer
Verkeer bier ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef Cynic het volgende:
Nou, ik heb gisteravond 2 biertjes gehad en heb al vanaf vanochtend hoofdpijn
Zou dat iets met leeftijd te maken hebben? Of omdat ik niet vaak meer drink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Hebben ze dan een reissue uit want ik ben al tijden opzoek naar die cd maar ik kon hem nergens vinden... denk niet dat er een LP van is.quote:
En ben je er nog achtergekomen welk bandje dat wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:17 schreef Troel het volgende:
Scheikundig vraagje
Had erger gekund
Mijn nummer twee is leuker:
Laat je katje...
Nee, maar na jaren nog eens googlen op de tekst:quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En ben je er nog achtergekomen welk bandje dat was
Ik heb hem jaren geleden ook ergens besteld en toen was er ineens gteen voorraad meer van. Weet niet of dit een heruitgave is, hij was in ieder geval nieuw.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hebben ze dan een reissue uit want ik ben al tijden opzoek naar die cd maar ik kon hem nergens vinden... denk niet dat er een LP van is.
Het is wel grappig om te zien dat mijn LP collectie een gat heeft in de jaren 90, de jaren 90 waren echt slecht voor LPs ...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hem jaren geleden ook ergens besteld en toen was er ineens gteen voorraad meer van. Weet niet of dit een heruitgave is, hij was in ieder geval nieuw.
Ik ben via het werk nu trouwens telkens allerlei boeken aan het bestellen. Da's ook best een aardige hobby
Ja dat maakt het juist leuk.quote:
Ja dan is het wel leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat maakt het juist leuk.
Afhankelijk van het soort boek tot 35%
Dus als je nog een keer een boek nodig hebt kun je me dat best vragen, kan altijd kijken wat voor korting ik daarop kan krijgen...quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef PP. het volgende:
Altijd leuk, na het uitgaan er 2 uur erover doen om thuis te komen. Toeristische fietsroutes om 6 uur 's morgens FTW.
Uiteraard gevolgd door zondagbrakheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |