abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92144520
Sad but true indeed :')_!

Ik quote:

quote:
zo de post hebt ik gedaan., ik weet nu ook wel dat . ik geen internet meer zuldt hebben., denkt dat morgen de laaste da
g is. hebt zaterdag me tuinzet verkochgt., ja moet tochg verder.dinsdag hebt ik weer wat op de rekening,hebt al veel papieren by elkaar gevonden., hebt dat op de papieren gezet/ van hulp.schuldt hulp wel teverstaan. .die breng ik morgen er heen., maar die vragen woord er gek er van , woest grrrrrrrrrrrrrrr., maar moet. als ik juilli niet kan schryven. liefs van ons. clazien veelliefs van ons., wat je zelf ook wel weet., waar en wil is . is en weg., liefs simon .,
Kerel, misschien heb je geen geld omdat je geen baan hebt. En zou dat nog wel eens kunnen komen door je total gebrek aan opleiding?!
Zuldt? :')
Verkochgt? Maak een keuze!
schuldt hulp?
juilli? huilie is het hoor! :'(
En dan zwijg ik nog maar over z'n volstrekt willekeurige gebruik van interpunctie :r

Nog meer van dit soort proza is natuurlijk op z'n hyve ad te vinden, inclusief de 'schult hulp verlenning' :{

Klacht: Analfabete tokkies die gaan klagen over geldgebrek terwijl ze niet eens een opleiding hebben, en zich vervolgens diep in de schulden werken :r
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 31 januari 2011 @ 21:28:30 #2
305049 antidood1
De enige echte.
pi_92144603
dat is wel heel erg idd :')____!
Geen garantie.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:28:36 #3
333740 zeefkreeft
FC Den Haag DE BEST
pi_92144612
Dit vind ik een onterechte klacht. Die arme ziel. :'(
pi_92144652
Ergste is nog dat die personen vaak ook nog 3-4 kinderen nemen :r
  maandag 31 januari 2011 @ 21:30:41 #5
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_92144754
waarom bestaan er eigelijk alalfabete dan ben je toch wel heel stom.

Ik ken zo'n man die kon ook niet lezen, en die wilde weer naar school gaan maar ho maar niet voor te leren maar om naar de wijven te kijken. :')

Man is trouwens 35.
What is meant to be, will be.
pi_92144765
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Stuurver het volgende:
Ergste is nog dat die personen vaak ook nog 3-4 kinderen nemen :r
Dat is bij deze gelukkig nog niet, zo bleek na langdurige analyse van de tekst:

quote:
ons dochter is gebore,n zorg er nu al byna 9 jaar er voor., wezyn samen een handt o een buik hihiihih.,, de anderen kinderren ja die hebt ik nooit de kans gekregen,er voor
Godzijdank! _O_
Mijn UI is:
  maandag 31 januari 2011 @ 21:32:31 #7
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92144862
Simon en ik hebben gemeenschappelijke vrienden. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_92144884
Onvoorstelbaar.
pi_92144916
quote:
9s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb gemeenschappelijke vrienden met Simon. :')
Ik ben gelukkig door 2 anderen gescheiden van hem :')
Mijn UI is:
  maandag 31 januari 2011 @ 21:33:10 #10
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_92144923
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef Taartjeh het volgende:

Ik ken zo'n man die kon ook niet lezen, en die wilde weer naar school gaan maar ho maar niet voor te leren maar om naar de wijven te kijken. :')

Man is trouwens 35.
Gelukkig doe jij het een stuk beter :').
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_92144940
quote:
hahahahaa

* Arriviste lacht L-ascorbinezuur uit.
pi_92144953
quote:
Beter verwijder en block je die vrienden meteen.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:33:53 #13
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_92144982
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Gelukkig doe jij het een stuk beter :').
Thanks mate. x
What is meant to be, will be.
pi_92145151
Zijn profielfoto is trouwens ook episch :')_!
Mijn UI is:
pi_92145152
quote:

Man is trouwens 35.
Kijk eerst eens naar jezelf _O-
  maandag 31 januari 2011 @ 21:36:34 #16
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_92145188

[ Bericht 100% gewijzigd door Trannellius op 31-01-2011 23:36:28 (ransbak :r) ]
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  maandag 31 januari 2011 @ 21:37:02 #17
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_92145230
Vergeet Simons tweede post niet he. Zonder deze is de eerste totaal onduidelijk.

quote:
Simon

ja . dat komt wel oke. clazien., ja hoe ken ik dat nou uit leggen., ik kkan dat niet , niet zo., maar weet wel., het is niet alleen de myne,.schuldt ., hebt syl leren kennen., in 1999., ja die had het al., en dan komt ik., ja dan is het potje snel groot., nou ja groot okkk dat vald wel weer mee., ik gok niet drink niet., weetje clazien., op en gekke mannier zo gek kon ik er maar en film er van maken.,echgt drama.en mens kan op en mannier er in vallen. waar je niks kan doen., je ga er voor als je verlieft bent .dan maakt het niks meer uit., nee tocgh . kyk nu eens wat voor en lief meid die wehebben . daar doe ik het voor., ik verzorg angel doe alles met haar wat ik in het beging niet kon. doen ik in leiden woonden., hier hebt ik me rust., me geluk me hartje gevonden., die geenen die i k uit de goot hebt gehaald., gellof me ik zo hhet weer doen., ik kkan geen mens laten stikken nee dat kan ik niet., en als je nog er by verlieft woord op die geenen., wat moet je dan nog mee.,ons dochter is gebore,n zorg er nu al byna 9 jaar er voor., wezyn samen een handt o een buik hihiihih.,, de anderen kinderren ja die hebt ik nooit de kans gekregen,er voor.,,nooit.clazie me moeder is al zo 8 jaar dood., hebt in het jaar 20o9 voor het irst na het graf geweest na 8 jaar[';had van iemandt en auto gehad., maar na en tydje ,.eu boetens eu 3 kilometer tehard ,toen 18 kilometer., en 9 kilometers tehardt gereden o ja dat was wel in leiden. hahahah het lykt wel en straf als ik na leiden komt ahahah/.,, dan de wegenbelassting verzekkering., ja dat alles by elkaar moet je wek betalen., dat is wel normaal/., ja dan komt de gewonen dingen ja dan moet ik ga kiezen., en als je achgter loopt . ze verhogen de boetens., en ga zo maar door., weetje in 1997 kreeg ik en afrekkenniig van gas en lichgt 26o 500 twee duizentd en vyf hondert., ja ik ging gelyk na en ander bedryf,., enz., ik ben niet gekleed in het mode ., bedoel en gewoone broek van 25 euro. gewoon de normalen ', maar dat boei me nietmaar morgen kan het anders zyn., dat zing patty brad hihiih., goed dat was het wel weer effe syl zeg het ook ., siem zolang je elkaar hebt ., wat moet je dan nog meer.,, jajaj snik ietsie meer dan snik.., ja met en lacgh zeg ik je,... ons meisie angel daar gaan we voor dat houd me op[ de been. o o o ja .,, dze week kryg ik het druk.,ik hoopt dat de schult hulp verlenning wel goed gaat., maar waar en wil is .is en weg . clazientje veel groeten van ons., liefs siem
gisteren, 19:23
1respect
  maandag 31 januari 2011 @ 21:37:50 #18
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92145291
quote:
4s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vergeet Simon niet he

[..]

Respect. ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_92145576
ja . dat komt wel oke. clazien., ja hoe ken ik dat nou uit leggen., ik kkan dat niet , niet zo., maar weet wel., het is niet alleen de myne,.schuldt ., hebt syl leren kennen., in 1999., ja die had het al., en dan komt ik., ja dan is het potje snel groot., nou ja groot okkk dat vald wel weer mee., ik gok niet drink niet., weetje clazien., op en gekke mannier zo gek kon ik er maar en film er van maken.,echgt drama.en mens kan op en mannier er in vallen. waar je niks kan doen., je ga er voor als je verlieft bent .dan maakt het niks meer uit., nee tocgh . kyk nu eens wat voor en lief meid die wehebben . daar doe ik het voor., ik verzorg angel doe alles met haar wat ik in het beging niet kon. doen ik in leiden woonden., hier hebt ik me rust., me geluk me hartje gevonden., die geenen die i k uit de goot hebt gehaald., gellof me ik zo hhet weer doen., ik kkan geen mens laten stikken nee dat kan ik niet., en als je nog er by verlieft woord op die geenen., wat moet je dan nog mee.,ons dochter is gebore,n zorg er nu al byna 9 jaar er voor., wezyn samen een handt o een buik hihiihih.,, de anderen kinderren ja die hebt ik nooit de kans gekregen,er voor.,,nooit.clazie me moeder is al zo 8 jaar dood., hebt in het jaar 20o9 voor het irst na het graf geweest na 8 jaar[';had van iemandt en auto gehad., maar na en tydje ,.eu boetens eu 3 kilometer tehard ,toen 18 kilometer., en 9 kilometers tehardt gereden o ja dat was wel in leiden. hahahah het lykt wel en straf als ik na leiden komt ahahah/.,, dan de wegenbelassting verzekkering., ja dat alles by elkaar moet je wek betalen., dat is wel normaal/., ja dan komt de gewonen dingen ja dan moet ik ga kiezen., en als je achgter loopt . ze verhogen de boetens., en ga zo maar door., weetje in 1997 kreeg ik en afrekkenniig van gas en lichgt 26o 500 twee duizentd en vyf hondert., ja ik ging gelyk na en ander bedryf,., enz., ik ben niet gekleed in het mode ., bedoel en gewoone broek van 25 euro. gewoon de normalen ', maar dat boei me nietmaar morgen kan het anders zyn., dat zing patty brad hihiih., goed dat was het wel weer effe syl zeg het ook ., siem zolang je elkaar hebt ., wat moet je dan nog meer.,, jajaj snik ietsie meer dan snik.., ja met en lacgh zeg ik je,... ons meisie angel daar gaan we voor dat houd me op[ de been. o o o ja .,, dze week kryg ik het druk.,ik hoopt dat de schult hulp verlenning wel goed gaat., maar waar en wil is .is en weg . clazientje veel groeten van ons., liefs siem
pi_92145667
Ik zou bijna denken dat het een troll is. :')
  maandag 31 januari 2011 @ 21:56:01 #21
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_92146696
aight :')
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_92147278
quote:

Man is trouwens 35.
:|W
  maandag 31 januari 2011 @ 22:08:12 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92147653
Deze baas in betere tijden.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92147871
Het is wel een baas ja.
pi_92148217
Hij kijkt net als een bang konijn dat recht in de loop van een geweer kijkt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')