Slaapze, tot een andere keer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:47 schreef JoaC het volgende:
Welterusten, en tot de volgende keer
Oant moarn
hoe zou je het vinden als ik hier je hyves adres plak?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag kiezer : Je kapt met dat vervelende gedrag van je of ik ga gewoon door. En geloof, ik heb het geduld van een draak.
Ik heb geen eens hyves.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
hoe zou je het vinden als ik hier je hyves adres plak?
edit : screencapture reeds gemaakt, veranderingen worden gescreend met webwatcher
quote:
Post maar, je hebt niets.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ik ga maffen. En delete je hyves nu niet he!
Of ben jij ook al tegen mequote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:21 schreef Picchia het volgende:
Natuurlijk niet. Ik ben volkomen neutraal.
Huh?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag kiezer : Je kapt met dat vervelende gedrag van je of ik ga gewoon door. En geloof, ik heb het geduld van een draak.
Dom van mequote:Op dinsdag 21 december 2010 07:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Die draak in de Efteling zit toch al behoorlijk lang op zijn goudkistje.![]()
Heb het niet eens gelezen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
Dit is echt triest, zoals het hier is gelopen afgelopen nacht
Totaal niet boeiend.quote:
Worden daar nog conclusies uit getrokken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
Dit is echt triest, zoals het hier is gelopen afgelopen nacht
Ja, zie banmeldtopic.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Worden daar nog conclusies uit getrokken?
Sorry, dat had ik wel zelf kunnen bedenken.quote:
Lees anders het topic door. Whiskers heeft echt niets misdaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Whiskers2009 moet er eindelijk aan geloven?
Je mag geen puberende jongen stelselmatig plagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lees anders het topic door. Whiskers heeft echt niets misdaan.
Dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef IHVK het volgende:
Ik vond de oude POL SC toch leuker om te lezen.
Rust?quote:
WTF is balkenbrij.... klinkt als een of ander abces dat operatief verwijderd moet wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:57 schreef betyar het volgende:
[..]
ja.....dat wil ik ook wel weten.
Trouwens net heerlijke door oma gemaakte balkenbrij op![]()
Ja, en dan met melk erbij, toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef Arglist het volgende:
Balkenbrij klinkt echt als een ongewenst bijproduct van een houtzagerij.
Precies, voor wat smaak.quote:
http://www.beaudog.nl/blog/2009/10/21/balkenbrij/quote:Hoe maak ik balkenbrij.
Ik maak het altijd zoals mijn vader het recept aan ons kinderen heeft doorgegeven. Als ik de recepten op het internet lees dan gruwel ik een beetje brrrr. Ons recept is simpel en lekker.
Neem anderhalve kilo hamschijf, ribjes of poulet
400 gr bloedworst
kruiden, nootmuskaat,peper, vleeskruiden en 3 of 4 bouilonblokjes
1 tot 2 pakken boekweitmeel
Zet het vlees net onder water op, liefst eerst in blokjes snijden en doe de kruiden erbij.
Laat zachtjes koken tot het vlees gaar is.
De laatste 15 min de bloedworst toevoegen.
Alles goed onder elkaar roeren met de boekweitmeel (water niet afschudden) en roeren tot je de lepel niet meer kunt bewegen, goed af laten koelen en bakken in een beetje zonnebloem olie dan wordt het lekker knapperig
Eet smakkelijk..
Nja zoals een echt tentamen. Achteraf weet je niet zoveel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef Arglist het volgende:
Hoe ging je tentamen Zolcon?
Balkenbrij klinkt echt als een ongewenst bijproduct van een houtzagerij.
Die zieke vriendinnen ook altijd.... Maar het was dus een partiële toets? Haha lekker laf om voor het minimale te gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nja zoals een echt tentamen. Achteraf weet je niet zoveel.
Maar kan wel redelijk veilig stellen dat ik mijn 3 binnen heb
Wel helemaal kapot nu... was om 05.45 wakker vanwege een zieke vriendin terwijl ik pas om 02.00 ging slapen..
Verloedering van het onderwijs; Rutte c.s. zien terecht dat het wel een onsje minder kan qua financiering.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Arglist het volgende:
partiële toets? Haha lekker laf om voor het minimale te gaan
Ik verwacht ook wel dat ik een ruime voldoende heb alleen durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. Dat ik een 3 heb wel. Het is inderdaad een deeltentamen (vorige deel een 8 gehaald zonder te weten waar het vak over ging...)quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
Die zieke vriendinnen ook altijd.... Maar het was dus een partiële toets? Haha lekker laf om voor het minimale te gaan
En jij zegt dat ik moet stoppen met trollen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verloedering van het onderwijs; Rutte c.s. zien terecht dat het wel een onsje minder kan qua financiering.
Mijn oma maakt zult en balkenbrij,zoals het hoort lekker manquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
http://www.beaudog.nl/blog/2009/10/21/balkenbrij/
Geboorteakte van ergens in het zuiden toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb trouwens een officieel erkend dyslexie certificaat.
In FB? Was waarschijnlijk een grapje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En jij zegt dat ik moet stoppen met trollen!
Ik heb laatst Hengstenbal gegeten. Het had echter totaal niks met een hengst laat staan met een bal te maken (dus niet als dansende hengsten of als de bal van een hengst). Het was best wel lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn oma maakt zult en balkenbrij,zoals het hoort lekker man![]()
... Niet over nadenken en gewoon opeten.
Ik ben heel serieus altijd, ask around!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
In FB? Was waarschijnlijk een grapje.
Of heb je soms last van een slecht geweten?
Netjes dan toch. Sowieso moeten inleidende, eerste jaars vakken er meer op gericht zijn om je een methoden van studeren en tijdsindeling aan te leren, want inhoudelijk is het allemaal niet héél erg belangrijk en veel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat ik een ruime voldoende heb alleen durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. Dat ik een 3 heb wel. Het is inderdaad een deeltentamen (vorige deel een 8 gehaald zonder te weten waar het vak over ging...)
Is dat gewoon een hugeass gehaktbal?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst Hengstenbal gegeten. Het had echter totaal niks met een hengst laat staan met een bal te maken (dus niet als dansende hengsten of als de bal van een hengst). Het was best wel lekker
Dat klinkt als een goois kak feestje wat na wat wijn de grootste orgie van Nederland wordt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst Hengstenbal gegeten. Het had echter totaal niks met een hengst laat staan met een bal te maken (dus niet als dansende hengsten of als de bal van een hengst). Het was best wel lekker
Een soort JOVD bijeenkomst dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goois kak feestje wat na wat wijn de grootste orgie van Nederland wordt.
Ja ik merk wel dat het me erg goed afgaat doordat ik op de middelbare school ook altijd heel erg vrijgelaten werd en zelf mijn tempo kon bepalen (tot op zekere hoogte). Dalton onderwijsquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Netjes dan toch. Sowieso moeten inleidende, eerste jaars vakken er meer op gericht zijn om je een methoden van studeren en tijdsindeling aan te leren, want inhoudelijk is het allemaal niet héél erg belangrijk en veel.
Het aantal vrouwen is daar behoorlijk laag hoor, en de vrouwen die er wel komen, zijn die onaantrekkelijke bazige types.quote:
Maar op de middelbare school had je veel minder tijd nodig om iets voor te bereiden. Nu is dat wel even anders. Daar kan je beter in het eerste jaar achter komen dan dat je in de master nog snel 2/3 dagen van te voren aan een vak begint....quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Zolcon het volgende:
Hengstenbal is een klein ovenschoteltje (voorgerecht) met roomsaus, kaas en champignons. Daar kan ik best van genieten
[..]
Ja ik merk wel dat het me erg goed afgaat doordat ik op de middelbare school ook altijd heel erg vrijgelaten werd en zelf mijn tempo kon bepalen (tot op zekere hoogte). Dalton onderwijs
Oh, de norm is weer heterosexueel lees ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het aantal vrouwen is daar behoorlijk laag hoor, en de vrouwen die er wel komen, zijn die onaantrekkelijke bazige types.
Nou liever alleen mannen onder elkaar hoor dan van die types ala Verdonk, Griffith of Jorritsma. Daar is maar weinig vrouwelijks aan als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, de norm is weer heterosexueel lees ik.
Het is nooit lang genoeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:22 schreef betyar het volgende:
Hoe lang is PHP eigenlijk weg? Ik mis hem wel hoor....
Je kunt niet ontkennen dat VVD-vrouwen, door de bank genomen, aantrekkelijker zijn dan PvdA-vrouwen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou liever alleen mannen onder elkaar hoor dan van die types ala Verdonk, Griffith of Jorritsma. Daar is maar weinig vrouwelijks aan als je het mij vraagt.
Wedden dat hij meeleest, en aantekeningen maakt en irritanter terug komt dan ooit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Zolcon het volgende:
Oh heerlijk een paar daagjes zonder Php. En als je meeleest, niet persoonlijk hoor.
Maar dan kent hij mij nog niet. Hoe irritanter er tegen mij gedaan wordt hoe irritanter ik terugslaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wedden dat hij meeleest, en aantekeningen maakt en irritanter terug komt dan ooit.
Het meest interessante zal wel verwijderd zijn, keine ahnung dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Zolcon het volgende:
Vanaf welke post wordt dat drama topic van vannacht nou echt interessant?
Valt eigenlijk wel mee zo het er nu bijstaat, gewoon een jongetje wat teveel smirnoff ice ophad, en een beetje vervelend werd, zo is mijn broertje ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het meest interessante zal wel verwijderd zijn, keine ahnung dus.
Blegh, censuur. Ze pakken ons ook alles af met die moraliserende regeltjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het meest interessante zal wel verwijderd zijn, keine ahnung dus.
TEEVEN!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Blegh, censuur. Ze pakken ons ook alles af met die moraliserende regeltjes.
En dan wordt je wakker met een kater én ban.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee zo het er nu bijstaat, gewoon een jongetje wat teveel smirnoff ice ophad, en een beetje vervelend werd, zo is mijn broertje ook.
Remlofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Leuk begin van de kerstvakantiequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan wordt je wakker met een kater én ban.
Hij zal nu wel bij zijn moeder aan het trollen zijn. 'Eten we vanavond al weer boerenkool, kook eens wat anders...'quote:
Ik hoop eigenlijk dat zijn moeder Cous-cous met lamsvlees maakt in een Tajin. Dan kan ik lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij zal nu wel bij zijn moeder aan het trollen zijn. 'Eten we vanavond al weer boerenkool, kook eens wat anders...'
Volgens mij moet je daar nog echt voor kunnen koken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zijn moeder Cous-cous met lamsvlees maakt in een Tajin. Dan kan ik lachen
Of dat ze moslim zijn geworden, hun namen hebben laten veranderen is mohammed en toertochten door de Sahara per kameel gaan aanbieden in Marokko.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zijn moeder Cous-cous met lamsvlees maakt in een Tajin. Dan kan ik lachen
Inderdaad zal wel `Vriekadel spesieaal met een patatje oorlog worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar nog echt voor kunnen koken.
http://aardling.com/neusamputatie-anyone/quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef betyar het volgende:
Otrivin werkt ook niet tegen een dichte neus.....iemand tips behalve alcohol?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef betyar het volgende:
Otrivin werkt ook niet tegen een dichte neus.....iemand tips behalve alcohol?
Haha, komt op hetzelfde neer als mijn postquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
http://aardling.com/neusamputatie-anyone/
Ik zou het haast doen, wat irritant zeg..quote:
Koningsmaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Inderdaad zal wel `Vriekadel spesieaal met een patatje oorlog worden.
Nee joh, ALtijd Zuiderlingen zijn die winnen groot dictee der Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Zolcon het volgende:
Hier moet ik nog even op ingaan als pestkop:
[..]
Geboorteakte van ergens in het zuiden toch?
Niet zo serieus op in gaan jij. Nu kan ik geen grapje meer maken. Je hebt me...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee joh, ALtijd Zuiderlingen zijn die winnen groot dictee der Nederlandse taal.
Als je echt Hollands was at je dat om 1800 uur, niet om 14:49 uur.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef Zolcon het volgende:
Ik eet heerlijk op zijn hollands aardappelen met stoofvlees nu
Was over van gisteren en ik had enorme hongerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je echt Hollands was at je dat om 1800 uur, niet om 14:49 uur.
Er zijn ook mensen die gewoon doorwerken tijdens het feestdagenseizoenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:15 schreef Morendo het volgende:
http://www.eerstekamer.nl/begrip/livestream
Wie kijkt nog meer naar de behandeling van het belastingplan?
Inclusief kniekousen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn woord van het jaar (net bedacht): langlaufsafari.
Ik, nu. Om 18:00 uur laten ze Rutte opdraven voor de derde termijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:15 schreef Morendo het volgende:
http://www.eerstekamer.nl/begrip/livestream
Wie kijkt nog meer naar de behandeling van het belastingplan?
Dat spreekt voor zich.quote:
Die macht hebben ze overigens niet de jure, mocht je dit soms denken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef remlof het volgende:
Om 18:00 uur laten ze Rutte opdraven voor de derde termijn.
Kan zijn, maar ik denk niet dat Rutte het kan maken niet op te komen dagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die macht hebben ze overigens niet de jure, mocht je dit soms denken.
Dat klopt, die zal moeten lullen als brugman en de boel een beetje masseren, een toezegging doen hier en daar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik denk niet dat Rutte het kan maken niet op te komen dagen
Is geen vereiste. Je komt namelijk niet in aanraking met dieren die je eventueel kunnen bespringen.quote:
Natuurlijk wel. Paar keer optreden meegemaakt in de tijd dat ik nog met regelmaat electro-feesten bezocht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef Zolcon het volgende:
Niemand die Deadmau5 kan waarderen hier?
Niet helemaal mijn 'cup of tea.'quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:00 schreef Zolcon het volgende:
Niemand die Deadmau5 kan waarderen hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Denk dat we de ijsbaan (een ondergelopen grasveld) pakken. Schaatsen op het Veluwemeer behoort in principe al tot de mogelijkheden, maar vind dat toch ietwat tricky in het donker.quote:
Hoiquote:
Je hebt zelfs een nieuwe UIquote:
Nee, nog steeds boycot ik de Eindhovense binnenstad ATM.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Arglist het volgende:
GSbrder, nog een ruitje ingegooid bij het glazen huis?
Staan daar echt serieus 24/7 mensen in dat huis te koekeloeren? Ik heb trouwens een nummer aangevraagdquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds boycot ik de Eindhovense binnenstad ATM.
Hoeveel heb je gegeven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Arglist het volgende:
[..]
Staan daar echt serieus 24/7 mensen in dat huis te koekeloeren? Ik heb trouwens een nummer aangevraagd
Jij moet niet zo zeiken. Luister al de gehele dag met veel plezier naar de drie mannenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds boycot ik de Eindhovense binnenstad ATM.
The whole of the moonquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gegeven?
Welk nummer?
Ekdom is een held inderdaad. Programma van hem is veruit een van de beste op de Nederlandse radio.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:53 schreef Arglist het volgende:
Ik ben vooral fan van Gerard. Wat een radiostem heeft die man toch, je zou haast niet beter kunnen bedenken.
Jawel:quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:53 schreef Arglist het volgende:
je zou haast niet beter kunnen bedenken.
Oh, in dat geval ga ik omdat de Grote Koos de hele dag naar dat geouwehoer luistertquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeiken. Luister al de gehele dag met veel plezier naar de drie mannen
Geen idee dus, maar er zijn wel een hoop non-locals hier in de stad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Arglist het volgende:
[..]
Staan daar echt serieus 24/7 mensen in dat huis te koekeloeren? Ik heb trouwens een nummer aangevraagd
ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef IHVK het volgende:
Ik vond de oude POL SC toch leuker om te lezen.
Grote Koos. Verdomd, zo had ik mezelf moeten noemen. Maar ben je sowieso anti-3FM, of enkel anti-glazen kooi?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ga ik omdat de Grote Koos de hele dag naar dat geouwehoer luistert.
Och, ik vind het hele 'glazen kooi' concept gewoon een beetje uitgekauwd, maar dat is omdat ik hier ook al maanden met "serious ... " en " glazen ... " -parodieën word lastiggevallen. 3FM luister ik niet, maar ik zet het ook niet af als het opstaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grote Koos. Verdomd, zo had ik mezelf moeten noemen. Maar ben je sowieso anti-3FM, of enkel anti-glazen kooi?
Ja, voor jou is het natuurlijk al maanden aan de gang. Oke, begrijpelijk. Maar als je geen 3FM'er bent dus ben je dus een....quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, ik vind het hele 'glazen kooi' concept gewoon een beetje uitgekauwd, maar dat is omdat ik hier ook al maanden met "serious ... " en " glazen ... " -parodieën word lastiggevallen. 3FM luister ik niet, maar ik zet het ook niet af als het opstaat.
Groovesharkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, voor jou is het natuurlijk al maanden aan de gang. Oke, begrijpelijk. Maar als je geen 3FM'er bent dus ben je dus een....
Hoeveel geld is het je waard?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef Zolcon het volgende:
Hoi schatjes, ben weer terug na mijn tukje.
Welk nummer zal ik eens aanvragen bij serious request? Denk niet dat ze de hele 10 minuten van Strobe gaan uitzenden, terwijl ze dat wel zouden moeten.
student, ik denk in bier.quote:
Dat werkt niet bij 3FM, want daar lullen ze altijd door de muziek heen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef Zolcon het volgende:
Kan ook aangevraagd worden hoop ik. Moet zeggen dat ik het toch op een rare manier een indrukwekkend stuk vind
Tja, het is ook iets wat je moet zien om te snappen. Je moet er in opgaan. Anders is het namelijk hetzelfde als geen muziek terwijl het stuk juist zoveel meer is dan dat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij 3FM, want daar lullen ze altijd door de muziek heen.
Liever deze:quote:
Ik heb het gezien bij DWDD, echt briljant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tja, het is ook iets wat je moet zien om te snappen. Je moet er in opgaan. Anders is het namelijk hetzelfde als geen muziek terwijl het stuk juist zoveel meer is dan dat.
Ja ik zat ook echt te kijken met ze 5en. Iedereen was ook echt stil en je zag dat iedereen toch op een absurde manier onder de indruk was. Rust in de steeds sneller wordende wereld (uitgerekend in DWDD ook) werkt misschien gewoon heel goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb het gezien bij DWDD, echt briljant.
Was gisteren ook bij wintergasten met Eric Sorensen. Beetje nieuwe kleren van de keizer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef Zolcon het volgende:
Kan ook aangevraagd worden hoop ik. Moet zeggen dat ik het toch op een rare manier een indrukwekkend stuk vind
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef eriksd het volgende:
Dat waren nog eens tijden. Zou het ooit nog terugkomen?
Lekkere autotune ook zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben heel erg bang dat we te diep gezonken zijn om hier ooit nog uit te komen.
Staat bij mij vlak achter Goodbye Saigonquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:45 schreef Morendo het volgende:
Billy's beste nummer wat mij betreft:
Dat bedoel ik. We zijn als beschaving te ver weggezakt.quote:
Mwoah, eens in het jaar moet kunnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:47 schreef Zolcon het volgende:
Het kan echt niet dat Rutte nu op vakantie is....
Ik vreesde al dat je het meende.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:49 schreef Zolcon het volgende:
ik dacht ik gooi er eens een idiote mening in om het gesprek op gang te brengen
Dat is iets anders, dat is idioot...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:50 schreef Tem het volgende:
Bouncing balls van Bruce Nuaman werd ook gezien als briljante kunst terwijl je gewoon de hele tijd tegen een vent z'n kloten zat aan te kijken.
Tja, sommige tokkie's beschouwen dit ook als kunst:quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:50 schreef Tem het volgende:
Bouncing balls van Bruce Nuaman werd ook gezien als briljante kunst terwijl je gewoon de hele tijd tegen een vent z'n kloten zat aan te kijken.
Dat had je toen niet moeten verkondigen op de Academiequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat is iets anders, dat is idioot...
Dit stimuleert mensen om hun eigen creativiteit te gebruiken om de stilte in te vullen
Theo van Gogh maakte ook kunst, ik vergeleek het met een natte scheet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat had je toen niet moeten verkondigen op de AcademieIk zag die uitnodiging niet...zou iemand nou bijvoorbeeld een harde scheet laten had ik nog wel kunnen grinniken
Ik mis Theo nog iedere dagquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Theo van Gogh maakte ook kunst, ik vergeleek het met een natte scheet.
Dat mag. Het is ook vreselijk dat dat soort dingen gebeuren.quote:
Naar de kroeg en een vrouw versieren?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Zolcon het volgende:
Even iets heel anders:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen. Heb echt geen flauw idee...
Ben te moe om iets te doen, heb al een vriendin en vrijwel al mijn vrienden zijn aan het studeren of willen niet uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Naar de kroeg en een vrouw versieren?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:14 schreef Zolcon het volgende:
Ga gitaar spelen vanavond. Moet die pijn in mijn vingers maar overwinnen om het wisselen tussen akkoorden te leren
Beertje bij de verenging, biertjes in de kroeg of biertjes op de dam?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
student, ik denk in bier.
Maar een biertje of 20 moet lukken denk ik zo.
Goed idee, ik ga ook even jammen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:14 schreef Zolcon het volgende:
Ga gitaar spelen vanavond. Moet die pijn in mijn vingers maar overwinnen om het wisselen tussen akkoorden te leren
Hij is erg goed inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef Zolcon het volgende:
Gerard Ekdom is op dit moment echt veruit de beste radio-DJ!
Schijnt ook een hele sympathieke gast te zijn ook
Nogal maar voor een keer vermakelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:37 schreef Morendo het volgende:
Prententieuze onzin wat mij betreft, maar soit.
Aangepast? Je bedoelt dat je gitaar/hals krom is? Maar hoe wil je dat in hemelsnaam aanpassen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:53 schreef Zolcon het volgende:
Zo, de hals van mijn gitaar aangepast. Ik vroeg me af of het normaal was dat de snaren zo ver van de hals af lagen. Blijkbaar was mijn hals gebogen. Nu is die recht en het speelt een stuk lekkerder!
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:03 schreef GSbrder het volgende:
Alsnog de kou en viezigheid getrotseerd en even langs het glazen huis gelopen.. Pino en Jochem Myjer gezien
Ik ken dat nog van toen ik tentamens moest leren.. Ontwijkgedragquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef eriksd het volgende:
Ik moet leren maar ben vooral niet nuttige dingen aan het doen.
Het is ook nog een vrij pittige. Die van vandaag voldeed ook niet aan mijn kwaliteitsstandaard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken dat nog van toen ik tentamens moest leren.. Ontwijkgedrag
Het tentamen an sich of de door jou gegeven antwoorden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die van vandaag voldeed ook niet aan mijn kwaliteitsstandaard.
Had je er vandaag ook 1?? Balen, 2 tentamens op 2 opeenvolgende dagen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is ook nog een vrij pittige. Die van vandaag voldeed ook niet aan mijn kwaliteitsstandaard.
Ik had als eis een 9, ik vrees een 8. Je moet jezelf doelen stellen héquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had je er vandaag ook 1?? Balen, 2 tentamens op 2 opeenvolgende dagen..![]()
Ging niet goed (genoeg) naar je zin vandaag? Wel gehaald?
Beide, niet erg waterdichte vragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het tentamen an sich of de door jou gegeven antwoorden?
Dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had als eis een 9, ik vrees een 8. Je moet jezelf doelen stellen hé
Volgens mij is PHP permanent de kliko in.quote:
EG zijn ban moet er nu wel ongeveer opzitten zou ik denken..quote:
EG komt begin februari terug. Php komt niet terug denk ik, althans er stond niet wanneer hij terug mocht komen.quote:
Dankje, mijn mening omtrent het glazen huis is niet herzien. Wanneer een goed doel geflankeerd wordt door een enorme stand official merchandising is voor mij de pret er een beetje af. Het heeft niets spontaans en leuks meer, helaas.quote:
Stel je voor dat we Giel uit de PO gooien en we zijn salaris gebruiken. Win-win me dunkt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dankje, mijn mening omtrent het glazen huis is niet herzien. Wanneer een goed doel geflankeerd wordt door een enorme stand official merchandising is voor mij de pret er een beetje af. Het heeft niets spontaans en leuks meer, helaas.
Begin februari? Wat heb ik gemist? Hij had een maand toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
EG komt begin februari terug. Php komt niet terug denk ik, althans er stond niet wanneer hij terug mocht komen.
Iets met het salaristopic ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Morendo het volgende:
Wat heeft EchtGaaf dan gedaan, dat was toch juist 'het geweten van FOK!', althans in zijn eigen ogen?
Iets in zijn jeugd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef GSbrder het volgende:
En wat is er met php precies misgegaan?
En op Fok?quote:
Was die al voorbij dan?quote:
Sorry, januari.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin februari? Wat heb ik gemist? Hij had een maand toch?
Eigenlijk het zelfde als de vorige Whiskers-Php rel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef GSbrder het volgende:
En wat is er met php precies misgegaan?
Gisteravond op de POL SC, waarschijnlijk beneveld door het innemen van immense hoeveelheden Smirnoff Ice, en dat ook nog door een rietje.quote:
Had EG een kloon, nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sorry, januari.
Eerst kreeg hij een maand, later 2 weken extra voor klonen.
Je hoeft maar 1 deel terug, en er is geëdit..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef GSbrder het volgende:
* GSbrder pakt de popcorn en gaat vorige 3 edities teruglezen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 deel terug, en er is geëdit..![]()
Geschiedsvervalsing!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 deel terug, en er is geëdit..
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geschiedsvervalsing!
Gingen users de holocaust ontkennen ofzo?
Jij moet die jongen ook niet zo pesten!quote:
Precies, uitlokking noemen we dat Whis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij moet die jongen ook niet zo pesten!
Oei, dus hij was er gloeiend bij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Php dumpte persoonlijke - en wat hij dacht dat persoonlijke was - informatie over mij in de SC... Voor de tweede keer.
Je wil hopelijk geen serieuze reactie he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, dus hij was er gloeiend bij.
Maar hoe lang was jij precies gebanned voor uitlokken?
Wel de juiste snaar geraakt?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Cerbie het volgende:
Je kunt moeilijk ontkennen dat je hem minstens een beetje hebt uitgelokt. Hoe noem je zoiets bij php, een lok-linkschmens?
[b]de link naar dat ene topic staat nog in je posts daar, misschien even verwijdere[/b]n
Spielberg brengt waarschijnlijk volgend jaar een versie in kleur uit, dus gewoon nu stoppen met kijken en wachten.quote:
Die opstand in het ghetto van Warschau vind ik nog een van de verschrikkelijkste gebeurtenissen van WO2.quote:
Da's Schindlers list.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Spielberg brengt waarschijnlijk volgend jaar een versie in kleur uit, dus gewoon nu stoppen met kijken en wachten.
En Krakauquote:
Stimmt. Ik heb de Pianist een aantal jaar geleden zelfs gezien. Maar het klopt: een aangrijpende film. Geregisseerd overigens door de Pools-Franse (Joodse) Polanski.quote:
Nou, nadat je enkele dagen terug in tranen was uitgebarsten vanwege zoek-acties van php - niet al te slim, dat geef ik toe - zou je verwachten dat je wat minder met opmerkingen strooide alsquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil hopelijk geen serieuze reactie he?
Dat leidde tot de foto. Onhandig van php, maar niet out of the blue.quote:"Ik heb jou nog nooit iets zinnigs zien posten."
"Neuh, niet als php er ook is.."
* Keiharde mep in het gezicht*
"Het zou ECHT enorm fijn zijn als je eens van enige inhoud blijk gaf... Misschien te vel gevraagd van een 18-jarige..."
"Je bent ECHT niet slim he???
Wie kwam er slecht uit "Whiskersgate", jij of ik??"
"Hij zet zichzelf voor schut.. Mij best"
"True, maar heb het gewoon ff gehad met php,, En daar doe ik niet geheimzinnig over.."
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gisteravond op de POL SC, waarschijnlijk beneveld door het innemen van immense hoeveelheden Smirnoff Ice, en dat ook nog door een rietje.
Ik moest wel glimlachen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef JoaC het volgende:
[..]
En Krakau
En jij niet te serieus worden als ik woordgrap maak
Het komt inderdaad helaas maar al te bekend voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is hier elke keer hetzelfde. Er komt een zogenaamde vrouw langs en de godganse tijd wordt er geluld over gevoelens, taalkundig geneuzel en soft gezwaai. Zinnen langer dan 5 woorden zijn een uitzondering. Dat is geen SC meer en de aardigheid om mee te lezen is geheel verdwenen.
De enige uitzondering is Sigme.
Die foto heb ik gemist. Repost?!?!?!?!?!?!?!??!?!?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, nadat je enkele dagen terug in tranen was uitgebarsten vanwege zoek-acties van php - niet al te slim, dat geef ik toe - zou je verwachten dat je wat minder met opmerkingen strooide als
[..]
Dat leidde tot de foto. Onhandig van php, maar niet out of the blue.
Politiek is geheel geen onderwerp meer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het komt inderdaad helaas maar al te bekend voor.
Na gisteravond, werkelijk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die foto heb ik gemist. Repost?!?!?!?!?!?!?!??!?!?
=> B&Hquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die foto heb ik gemist. Repost?!?!?!?!?!?!?!??!?!?
Niets mis met taalkundig geneuzelquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is hier elke keer hetzelfde. Er komt een zogenaamde vrouw langs en de godganse tijd wordt er geluld over gevoelens, taalkundig geneuzel en soft gezwaai. Zinnen langer dan 5 woorden zijn een uitzondering. Dat is geen SC meer en de aardigheid om mee te lezen is geheel verdwenen.
De enige uitzondering is Sigme.
Geen idee wat ik gisteravond heb gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Na gisteravond, werkelijk?
Wat is er met fokthesystem gebeurt eigenlijk?
Ach dat was het een groot deel van de tijd toch al niet in de SC. Dat lijkt me het probleem niet zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Politiek is geheel geen onderwerp meer.
Dat is hier het onderwerp toch? Theater, Taal & Kunstquote:
Ik kan uit eerste hand vertellen dat het inderdaad haar kont is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Morendo het volgende:
Eén vraag over Sigme, althans: over haar UI, is het werkelijk haar eigen kont die afgebeeld wordt?
Wel afgewassen daarna?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan uit eerste hand vertellen dat het inderdaad haar kont is.
Jij niet, maar php had een onwelgevallige foto gepost en meer nare informatie in de SC over user Whiskers2009, nadat dit al sinds eind vorige week niet helemaal soepel liep tussen die twee...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee wat ik gisteravond heb gedaan
Die is toch zelfs in de header van Fok! beland met die meet-foto?quote:
Geen idee wie ze is, dit vraagt om google.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is toch zelfs in de header van Fok! beland met die meet-foto?
Ik ruik elke dag nog even aan mijn hand.quote:
Geen idee. Niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is toch zelfs in de header van Fok! beland met die meet-foto?
VVDquote:De VVD in Amsterdam wil bijstandsgerechtigden inzetten om sneeuw te ruimen en te strooien. De partij vindt het onacceptabel dat het op veel plekken in de stad nog altijd een zooitje is.
Toen ik nog een kleine Morendo was en mijn grote held Pierre van Hooijdonk een hand had geschud nam ik mij datzelf ook voor. Uiteindelijk werken die dingen toch niet helemaal zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ruik elke dag nog even aan mijn hand.
Volgens mij hebben ze een mailing gehad dat ze dit overal voor moeten stellenquote:
Het is natuurlijk ook een principiële kwestie. En wellicht een precedent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een mailing gehad dat ze dit overal voor moeten stellen. Alleen denken ze er niet bij na dat het begeleiden van dat volk zoveel geld kost dat je beter een aannemer in kan huren om dat werk te doen
Ja het is een stokpaardje dat snap ik ook wel. Maar ook dan is niet mis wanneer ze het een beetje doordacht proberen te brengenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een principiële kwestie. En wellicht een precedent.
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?quote:
Zeker de gele sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef GSbrder het volgende:
Beter sneeuw laten schuiven dan sneeuw laten eten.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?
David Hasselhoff - Jump in my carquote:
Een VVD nummer zou nèt ietsje anders heten:quote:
14:00quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geniaal voorstel. Zie jij de blik op een Ethiraseth zijn gezicht al voor je wanneer hij om 14:00 uit het bed van zijn kraakpand wordt getrommeld om vervolgens tot 20:00 sneeuw te schuiven in een oranje hesje?
De jonge knapen onder de bijstandstrekkers zitten over het algemeen al in allerlei trajecten. Het is echt voor de meest kansloze gevallen tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
14:00?
Dan kan je alsnog uitslapen, het doel is juist ze een goede discipline bij te brengen en wat is nu beter voor een jonge knaap dan om 05:00 opstaan en om 06:00 te beginnen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een VVD nummer zou nèt ietsje anders heten:
Life's What We Want You To Make Of It
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar bevalt het wel een beetje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef du_ke het volgende:
Het is echt voor de meest kansloze gevallen tegenwoordig
Het gaat natuurlijk niet om het aantal mensen dat het treft, kiezers trekken, de VVD-stemmer aanspreken als hij weer zit te vloeken op de files die ondanks miljardeninvesteringen in asfalt en een verhoogd snelheidslimiet niet verdwijnen. Zij moeten denken; ergens zijn nu een aantal bijstandstrekkers het zakje omdat ze net als ik ook vroeg op moeten staan en sneeuw moeten vegen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
De jonge knapen onder de bijstandstrekkers zitten over het algemeen al in allerlei trajecten. Het is echt voor de meest kansloze gevallen tegenwoordig
Als een dollequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar bevalt het wel een beetje?
Sorry, héél slechte grap.
Ik snap ook best dat dit het goed doet bij de achterban. Je hoort het in veel meer gemeenten. Maar het is zo ondoordacht dat is het jammerequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het aantal mensen dat het treft, kiezers trekken, de VVD-stemmer aanspreken als hij weer zit te vloeken op de files die ondanks miljardeninvesteringen in asfalt en een verhoogd snelheidslimiet niet verdwijnen. Zij moeten denken; ergens zijn nu een aantal bijstandstrekkers het zakje omdat ze net als ik ook vroeg op moeten staan en sneeuw moeten vegen.
Anders hebben die toch ook niets te doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Picchia het volgende:
Ik heb vrijwilligerswerk gedaan en advies gegeven aan mensen met bijvoorbeeld een handicap. Maar sommige mensen verzinnen hun problemen ook waar je bij staat. En van die idiote zweverige psychologen en soms artsen tuinen er ook gewoon in.
Sorry knullie, ik heb een baan. Het is mogelijk om te werken en links te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij ook niet blijkbaar, topics van 3 jaar oud nutteloos omhoog schoppen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Anders hebben die toch ook niets te doen.
Hmm ja, denken in termen van wraak nemen voor je eigen kutleventje en andere mensen ellende willen bezorgen. Tekenen van geestelijke volwassenheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het aantal mensen dat het treft, kiezers trekken, de VVD-stemmer aanspreken als hij weer zit te vloeken op de files die ondanks miljardeninvesteringen in asfalt en een verhoogd snelheidslimiet niet verdwijnen. Zij moeten denken; ergens zijn nu een aantal bijstandstrekkers het zakje omdat ze net als ik ook vroeg op moeten staan en sneeuw moeten vegen.
Mijn begeleidster kon daar soms ook weleens boos om worden. Belt iemand: ja, ik ben chronisch vermoeid. En volgens mij kan ik daarom niet meer werken. Zij: Ja, we zijn allemaal wel eens vermoeid. Doei.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Anders hebben die toch ook niets te doen.
Vergeet niet, dat een groot deel van het electoraat nooit geestelijk volwassen zou worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hmm ja, denken in termen van wraak nemen voor je eigen kutleventje en andere mensen ellende willen bezorgen. Tekenen van geestelijke volwassenheid.
Wie is die begeleidster om daar over te oordelen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mijn begeleidster kon daar soms ook weleens boos om worden. Belt iemand: ja, ik ben chronisch vermoeid. En volgens mij kan ik daarom niet meer werken. Zij: Ja, we zijn allemaal wel eens vermoeid. Doei.![]()
Werd gek van die andere en had geen zin in Stef Blokquote:
Ze gooien het op CVS als ze geen flauw benul hebben wat die persoon mankeert. Als iemand fysiek en mentaal kerngezond lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
Chronische Vermoeidheid is echter wel de benaming voor een echt bestaande ziekte. Dan kun je wel heel lollig gaan doen en zeggen: "Wij zijn allemaal weleens moe" terwijl het toch een beetje triest is om dat soort dingen te zeggen zonder dat je die mensen kent en weet wat er echt aan de hand is. Een benaming van een ziekte is altijd maar een korte beschrijving waar veel meer achter schuilt dan alleen duidelijk zichtbare kenmerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |