Slaapze, tot een andere keer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:47 schreef JoaC het volgende:
Welterusten, en tot de volgende keer
Oant moarn
hoe zou je het vinden als ik hier je hyves adres plak?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag kiezer : Je kapt met dat vervelende gedrag van je of ik ga gewoon door. En geloof, ik heb het geduld van een draak.
Ik heb geen eens hyves.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
hoe zou je het vinden als ik hier je hyves adres plak?
edit : screencapture reeds gemaakt, veranderingen worden gescreend met webwatcher
quote:
Post maar, je hebt niets.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ik ga maffen. En delete je hyves nu niet he!
Of ben jij ook al tegen mequote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:21 schreef Picchia het volgende:
Natuurlijk niet. Ik ben volkomen neutraal.
Huh?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag kiezer : Je kapt met dat vervelende gedrag van je of ik ga gewoon door. En geloof, ik heb het geduld van een draak.
Dom van mequote:Op dinsdag 21 december 2010 07:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Die draak in de Efteling zit toch al behoorlijk lang op zijn goudkistje.![]()
Heb het niet eens gelezen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
Dit is echt triest, zoals het hier is gelopen afgelopen nacht
Totaal niet boeiend.quote:
Worden daar nog conclusies uit getrokken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
Dit is echt triest, zoals het hier is gelopen afgelopen nacht
Ja, zie banmeldtopic.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Worden daar nog conclusies uit getrokken?
Sorry, dat had ik wel zelf kunnen bedenken.quote:
Lees anders het topic door. Whiskers heeft echt niets misdaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Whiskers2009 moet er eindelijk aan geloven?
Je mag geen puberende jongen stelselmatig plagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lees anders het topic door. Whiskers heeft echt niets misdaan.
Dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef IHVK het volgende:
Ik vond de oude POL SC toch leuker om te lezen.
Rust?quote:
WTF is balkenbrij.... klinkt als een of ander abces dat operatief verwijderd moet wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:57 schreef betyar het volgende:
[..]
ja.....dat wil ik ook wel weten.
Trouwens net heerlijke door oma gemaakte balkenbrij op![]()
Ja, en dan met melk erbij, toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef Arglist het volgende:
Balkenbrij klinkt echt als een ongewenst bijproduct van een houtzagerij.
Precies, voor wat smaak.quote:
http://www.beaudog.nl/blog/2009/10/21/balkenbrij/quote:Hoe maak ik balkenbrij.
Ik maak het altijd zoals mijn vader het recept aan ons kinderen heeft doorgegeven. Als ik de recepten op het internet lees dan gruwel ik een beetje brrrr. Ons recept is simpel en lekker.
Neem anderhalve kilo hamschijf, ribjes of poulet
400 gr bloedworst
kruiden, nootmuskaat,peper, vleeskruiden en 3 of 4 bouilonblokjes
1 tot 2 pakken boekweitmeel
Zet het vlees net onder water op, liefst eerst in blokjes snijden en doe de kruiden erbij.
Laat zachtjes koken tot het vlees gaar is.
De laatste 15 min de bloedworst toevoegen.
Alles goed onder elkaar roeren met de boekweitmeel (water niet afschudden) en roeren tot je de lepel niet meer kunt bewegen, goed af laten koelen en bakken in een beetje zonnebloem olie dan wordt het lekker knapperig
Eet smakkelijk..
Nja zoals een echt tentamen. Achteraf weet je niet zoveel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef Arglist het volgende:
Hoe ging je tentamen Zolcon?
Balkenbrij klinkt echt als een ongewenst bijproduct van een houtzagerij.
Die zieke vriendinnen ook altijd.... Maar het was dus een partiële toets? Haha lekker laf om voor het minimale te gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nja zoals een echt tentamen. Achteraf weet je niet zoveel.
Maar kan wel redelijk veilig stellen dat ik mijn 3 binnen heb
Wel helemaal kapot nu... was om 05.45 wakker vanwege een zieke vriendin terwijl ik pas om 02.00 ging slapen..
Verloedering van het onderwijs; Rutte c.s. zien terecht dat het wel een onsje minder kan qua financiering.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Arglist het volgende:
partiële toets? Haha lekker laf om voor het minimale te gaan
Ik verwacht ook wel dat ik een ruime voldoende heb alleen durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. Dat ik een 3 heb wel. Het is inderdaad een deeltentamen (vorige deel een 8 gehaald zonder te weten waar het vak over ging...)quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
Die zieke vriendinnen ook altijd.... Maar het was dus een partiële toets? Haha lekker laf om voor het minimale te gaan
En jij zegt dat ik moet stoppen met trollen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verloedering van het onderwijs; Rutte c.s. zien terecht dat het wel een onsje minder kan qua financiering.
Mijn oma maakt zult en balkenbrij,zoals het hoort lekker manquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
http://www.beaudog.nl/blog/2009/10/21/balkenbrij/
Geboorteakte van ergens in het zuiden toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb trouwens een officieel erkend dyslexie certificaat.
In FB? Was waarschijnlijk een grapje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En jij zegt dat ik moet stoppen met trollen!
Ik heb laatst Hengstenbal gegeten. Het had echter totaal niks met een hengst laat staan met een bal te maken (dus niet als dansende hengsten of als de bal van een hengst). Het was best wel lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn oma maakt zult en balkenbrij,zoals het hoort lekker man![]()
... Niet over nadenken en gewoon opeten.
Ik ben heel serieus altijd, ask around!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
In FB? Was waarschijnlijk een grapje.
Of heb je soms last van een slecht geweten?
Netjes dan toch. Sowieso moeten inleidende, eerste jaars vakken er meer op gericht zijn om je een methoden van studeren en tijdsindeling aan te leren, want inhoudelijk is het allemaal niet héél erg belangrijk en veel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat ik een ruime voldoende heb alleen durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. Dat ik een 3 heb wel. Het is inderdaad een deeltentamen (vorige deel een 8 gehaald zonder te weten waar het vak over ging...)
Is dat gewoon een hugeass gehaktbal?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst Hengstenbal gegeten. Het had echter totaal niks met een hengst laat staan met een bal te maken (dus niet als dansende hengsten of als de bal van een hengst). Het was best wel lekker
Dat klinkt als een goois kak feestje wat na wat wijn de grootste orgie van Nederland wordt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst Hengstenbal gegeten. Het had echter totaal niks met een hengst laat staan met een bal te maken (dus niet als dansende hengsten of als de bal van een hengst). Het was best wel lekker
Een soort JOVD bijeenkomst dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goois kak feestje wat na wat wijn de grootste orgie van Nederland wordt.
Ja ik merk wel dat het me erg goed afgaat doordat ik op de middelbare school ook altijd heel erg vrijgelaten werd en zelf mijn tempo kon bepalen (tot op zekere hoogte). Dalton onderwijsquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Netjes dan toch. Sowieso moeten inleidende, eerste jaars vakken er meer op gericht zijn om je een methoden van studeren en tijdsindeling aan te leren, want inhoudelijk is het allemaal niet héél erg belangrijk en veel.
Het aantal vrouwen is daar behoorlijk laag hoor, en de vrouwen die er wel komen, zijn die onaantrekkelijke bazige types.quote:
Maar op de middelbare school had je veel minder tijd nodig om iets voor te bereiden. Nu is dat wel even anders. Daar kan je beter in het eerste jaar achter komen dan dat je in de master nog snel 2/3 dagen van te voren aan een vak begint....quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Zolcon het volgende:
Hengstenbal is een klein ovenschoteltje (voorgerecht) met roomsaus, kaas en champignons. Daar kan ik best van genieten
[..]
Ja ik merk wel dat het me erg goed afgaat doordat ik op de middelbare school ook altijd heel erg vrijgelaten werd en zelf mijn tempo kon bepalen (tot op zekere hoogte). Dalton onderwijs
Oh, de norm is weer heterosexueel lees ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het aantal vrouwen is daar behoorlijk laag hoor, en de vrouwen die er wel komen, zijn die onaantrekkelijke bazige types.
Nou liever alleen mannen onder elkaar hoor dan van die types ala Verdonk, Griffith of Jorritsma. Daar is maar weinig vrouwelijks aan als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, de norm is weer heterosexueel lees ik.
Het is nooit lang genoeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:22 schreef betyar het volgende:
Hoe lang is PHP eigenlijk weg? Ik mis hem wel hoor....
Je kunt niet ontkennen dat VVD-vrouwen, door de bank genomen, aantrekkelijker zijn dan PvdA-vrouwen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou liever alleen mannen onder elkaar hoor dan van die types ala Verdonk, Griffith of Jorritsma. Daar is maar weinig vrouwelijks aan als je het mij vraagt.
Wedden dat hij meeleest, en aantekeningen maakt en irritanter terug komt dan ooit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Zolcon het volgende:
Oh heerlijk een paar daagjes zonder Php. En als je meeleest, niet persoonlijk hoor.
Maar dan kent hij mij nog niet. Hoe irritanter er tegen mij gedaan wordt hoe irritanter ik terugslaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wedden dat hij meeleest, en aantekeningen maakt en irritanter terug komt dan ooit.
Het meest interessante zal wel verwijderd zijn, keine ahnung dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Zolcon het volgende:
Vanaf welke post wordt dat drama topic van vannacht nou echt interessant?
Valt eigenlijk wel mee zo het er nu bijstaat, gewoon een jongetje wat teveel smirnoff ice ophad, en een beetje vervelend werd, zo is mijn broertje ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het meest interessante zal wel verwijderd zijn, keine ahnung dus.
Blegh, censuur. Ze pakken ons ook alles af met die moraliserende regeltjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het meest interessante zal wel verwijderd zijn, keine ahnung dus.
TEEVEN!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Blegh, censuur. Ze pakken ons ook alles af met die moraliserende regeltjes.
En dan wordt je wakker met een kater én ban.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee zo het er nu bijstaat, gewoon een jongetje wat teveel smirnoff ice ophad, en een beetje vervelend werd, zo is mijn broertje ook.
Remlofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Leuk begin van de kerstvakantiequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan wordt je wakker met een kater én ban.
Hij zal nu wel bij zijn moeder aan het trollen zijn. 'Eten we vanavond al weer boerenkool, kook eens wat anders...'quote:
Ik hoop eigenlijk dat zijn moeder Cous-cous met lamsvlees maakt in een Tajin. Dan kan ik lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij zal nu wel bij zijn moeder aan het trollen zijn. 'Eten we vanavond al weer boerenkool, kook eens wat anders...'
Volgens mij moet je daar nog echt voor kunnen koken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zijn moeder Cous-cous met lamsvlees maakt in een Tajin. Dan kan ik lachen
Of dat ze moslim zijn geworden, hun namen hebben laten veranderen is mohammed en toertochten door de Sahara per kameel gaan aanbieden in Marokko.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zijn moeder Cous-cous met lamsvlees maakt in een Tajin. Dan kan ik lachen
Inderdaad zal wel `Vriekadel spesieaal met een patatje oorlog worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar nog echt voor kunnen koken.
http://aardling.com/neusamputatie-anyone/quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef betyar het volgende:
Otrivin werkt ook niet tegen een dichte neus.....iemand tips behalve alcohol?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef betyar het volgende:
Otrivin werkt ook niet tegen een dichte neus.....iemand tips behalve alcohol?
Haha, komt op hetzelfde neer als mijn postquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
http://aardling.com/neusamputatie-anyone/
Ik zou het haast doen, wat irritant zeg..quote:
Koningsmaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Inderdaad zal wel `Vriekadel spesieaal met een patatje oorlog worden.
Nee joh, ALtijd Zuiderlingen zijn die winnen groot dictee der Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Zolcon het volgende:
Hier moet ik nog even op ingaan als pestkop:
[..]
Geboorteakte van ergens in het zuiden toch?
Niet zo serieus op in gaan jij. Nu kan ik geen grapje meer maken. Je hebt me...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee joh, ALtijd Zuiderlingen zijn die winnen groot dictee der Nederlandse taal.
Als je echt Hollands was at je dat om 1800 uur, niet om 14:49 uur.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef Zolcon het volgende:
Ik eet heerlijk op zijn hollands aardappelen met stoofvlees nu
Was over van gisteren en ik had enorme hongerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je echt Hollands was at je dat om 1800 uur, niet om 14:49 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |