Slaapze, tot een andere keer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:47 schreef JoaC het volgende:
Welterusten, en tot de volgende keer
Oant moarn
hoe zou je het vinden als ik hier je hyves adres plak?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag kiezer : Je kapt met dat vervelende gedrag van je of ik ga gewoon door. En geloof, ik heb het geduld van een draak.
Ik heb geen eens hyves.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
hoe zou je het vinden als ik hier je hyves adres plak?
edit : screencapture reeds gemaakt, veranderingen worden gescreend met webwatcher
quote:
Post maar, je hebt niets.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ik ga maffen. En delete je hyves nu niet he!
Of ben jij ook al tegen mequote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:21 schreef Picchia het volgende:
Natuurlijk niet. Ik ben volkomen neutraal.
Huh?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag kiezer : Je kapt met dat vervelende gedrag van je of ik ga gewoon door. En geloof, ik heb het geduld van een draak.
Dom van mequote:Op dinsdag 21 december 2010 07:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Die draak in de Efteling zit toch al behoorlijk lang op zijn goudkistje.![]()
Heb het niet eens gelezen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
Dit is echt triest, zoals het hier is gelopen afgelopen nacht
Totaal niet boeiend.quote:
Worden daar nog conclusies uit getrokken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
Dit is echt triest, zoals het hier is gelopen afgelopen nacht
Ja, zie banmeldtopic.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Worden daar nog conclusies uit getrokken?
Sorry, dat had ik wel zelf kunnen bedenken.quote:
Lees anders het topic door. Whiskers heeft echt niets misdaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Whiskers2009 moet er eindelijk aan geloven?
Je mag geen puberende jongen stelselmatig plagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lees anders het topic door. Whiskers heeft echt niets misdaan.
Dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef IHVK het volgende:
Ik vond de oude POL SC toch leuker om te lezen.
Rust?quote:
WTF is balkenbrij.... klinkt als een of ander abces dat operatief verwijderd moet wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:57 schreef betyar het volgende:
[..]
ja.....dat wil ik ook wel weten.
Trouwens net heerlijke door oma gemaakte balkenbrij op![]()
Ja, en dan met melk erbij, toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef Arglist het volgende:
Balkenbrij klinkt echt als een ongewenst bijproduct van een houtzagerij.
Precies, voor wat smaak.quote:
http://www.beaudog.nl/blog/2009/10/21/balkenbrij/quote:Hoe maak ik balkenbrij.
Ik maak het altijd zoals mijn vader het recept aan ons kinderen heeft doorgegeven. Als ik de recepten op het internet lees dan gruwel ik een beetje brrrr. Ons recept is simpel en lekker.
Neem anderhalve kilo hamschijf, ribjes of poulet
400 gr bloedworst
kruiden, nootmuskaat,peper, vleeskruiden en 3 of 4 bouilonblokjes
1 tot 2 pakken boekweitmeel
Zet het vlees net onder water op, liefst eerst in blokjes snijden en doe de kruiden erbij.
Laat zachtjes koken tot het vlees gaar is.
De laatste 15 min de bloedworst toevoegen.
Alles goed onder elkaar roeren met de boekweitmeel (water niet afschudden) en roeren tot je de lepel niet meer kunt bewegen, goed af laten koelen en bakken in een beetje zonnebloem olie dan wordt het lekker knapperig
Eet smakkelijk..
Nja zoals een echt tentamen. Achteraf weet je niet zoveel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef Arglist het volgende:
Hoe ging je tentamen Zolcon?
Balkenbrij klinkt echt als een ongewenst bijproduct van een houtzagerij.
Die zieke vriendinnen ook altijd.... Maar het was dus een partiële toets? Haha lekker laf om voor het minimale te gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nja zoals een echt tentamen. Achteraf weet je niet zoveel.
Maar kan wel redelijk veilig stellen dat ik mijn 3 binnen heb
Wel helemaal kapot nu... was om 05.45 wakker vanwege een zieke vriendin terwijl ik pas om 02.00 ging slapen..
Verloedering van het onderwijs; Rutte c.s. zien terecht dat het wel een onsje minder kan qua financiering.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Arglist het volgende:
partiële toets? Haha lekker laf om voor het minimale te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |