Grisham? Ik heb wel veel van Ludlum gelezen, zeer vermakelijk en een van mijn favorieten is dan ook The Materese circle. Maar eigenlijk ben ik meer van de literatuur, hoe saai het soms ook is. Voorlopig is Katz und Maus het saaiste boek wat ik in mijn leven gelezen heb. Die Danzig triologie van Gunther Grass, om moedeloos van te worden.quote:
Ik ga m echt niet een goedenacht knuffel geven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
GoodOldDays ging slapen...
Beetje sneu dat ik zowat de enige ben die truste zegt...
Nee, maar als hij er last van heeft is het denk ik een kleine moeite om ermee op te houden?quote:
Het is prima als je mij op fouten zou wijzen als ''word hij'' maar telkens dat gemier over de meest onzinnige dingen.quote:
Post van users vanaf 1 okt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel POL? En welke periode dan? Cijfers alleen zeggen zo weinig zonder context.
Ik heb er ongeveer 30.000 posts in POL geplaatst vanaf 2003...quote:
Nee van POL, en als je wat minder zou drinken dan had je dat vast wel kunnen indenken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Over heel FOK!. Yaay, daar hebben we wat aan
Nee, Grisham is lang geleden.. Ben nu bezig met de Peter Robinsonreeks..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Arglist het volgende:
[..]
Grisham? Ik heb wel veel van Ludlum gelezen, zeer vermakelijk en een van mijn favorieten is dan ook The Materese circle. Maar eigenlijk ben ik meer van de literatuur, hoe saai het soms ook is. Voorlopig is Katz und Maus het saaiste boek wat ik in mijn leven gelezen heb. Die Danzig triologie van Gunther Grass, om moedeloos van te worden.
Dan doe je het toch netjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb trouwens een officieel erkend dyslexie certificaat.
Wie heeft het over een knuffel? "truste"is genoeg..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga m echt niet een goedenacht knuffel geven.
Slaapze. Morgen wel met het goeie been uit bed stappen he?quote:
Fred Teevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
Maar rem, heb jij wel eens bn'ers hier gezien op dit forum?
Heb ik serieus meer dan 2000 posts in POL? Omg, dan wil ik niet weten wat ik in totaal hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee van POL, en als je wat minder zou drinken dan had je dat vast wel kunnen indenken.
Sowiesoquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slaapze. Morgen wel met het goeie been uit bed stappen he?
En dan snap je NU waarom jouw fouten anders benaderd worden..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb trouwens een officieel erkend dyslexie certificaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |