Je hebt zelfs een nieuwe UIquote:
Nee, nog steeds boycot ik de Eindhovense binnenstad ATM.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Arglist het volgende:
GSbrder, nog een ruitje ingegooid bij het glazen huis?
Staan daar echt serieus 24/7 mensen in dat huis te koekeloeren? Ik heb trouwens een nummer aangevraagdquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds boycot ik de Eindhovense binnenstad ATM.
Hoeveel heb je gegeven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Arglist het volgende:
[..]
Staan daar echt serieus 24/7 mensen in dat huis te koekeloeren? Ik heb trouwens een nummer aangevraagd
Jij moet niet zo zeiken. Luister al de gehele dag met veel plezier naar de drie mannenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds boycot ik de Eindhovense binnenstad ATM.
The whole of the moonquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gegeven?
Welk nummer?
Ekdom is een held inderdaad. Programma van hem is veruit een van de beste op de Nederlandse radio.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:53 schreef Arglist het volgende:
Ik ben vooral fan van Gerard. Wat een radiostem heeft die man toch, je zou haast niet beter kunnen bedenken.
Jawel:quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:53 schreef Arglist het volgende:
je zou haast niet beter kunnen bedenken.
Oh, in dat geval ga ik omdat de Grote Koos de hele dag naar dat geouwehoer luistertquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeiken. Luister al de gehele dag met veel plezier naar de drie mannen
Geen idee dus, maar er zijn wel een hoop non-locals hier in de stad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Arglist het volgende:
[..]
Staan daar echt serieus 24/7 mensen in dat huis te koekeloeren? Ik heb trouwens een nummer aangevraagd
ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef IHVK het volgende:
Ik vond de oude POL SC toch leuker om te lezen.
Grote Koos. Verdomd, zo had ik mezelf moeten noemen. Maar ben je sowieso anti-3FM, of enkel anti-glazen kooi?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ga ik omdat de Grote Koos de hele dag naar dat geouwehoer luistert.
Och, ik vind het hele 'glazen kooi' concept gewoon een beetje uitgekauwd, maar dat is omdat ik hier ook al maanden met "serious ... " en " glazen ... " -parodieën word lastiggevallen. 3FM luister ik niet, maar ik zet het ook niet af als het opstaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grote Koos. Verdomd, zo had ik mezelf moeten noemen. Maar ben je sowieso anti-3FM, of enkel anti-glazen kooi?
Ja, voor jou is het natuurlijk al maanden aan de gang. Oke, begrijpelijk. Maar als je geen 3FM'er bent dus ben je dus een....quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, ik vind het hele 'glazen kooi' concept gewoon een beetje uitgekauwd, maar dat is omdat ik hier ook al maanden met "serious ... " en " glazen ... " -parodieën word lastiggevallen. 3FM luister ik niet, maar ik zet het ook niet af als het opstaat.
Groovesharkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, voor jou is het natuurlijk al maanden aan de gang. Oke, begrijpelijk. Maar als je geen 3FM'er bent dus ben je dus een....
Hoeveel geld is het je waard?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef Zolcon het volgende:
Hoi schatjes, ben weer terug na mijn tukje.
Welk nummer zal ik eens aanvragen bij serious request? Denk niet dat ze de hele 10 minuten van Strobe gaan uitzenden, terwijl ze dat wel zouden moeten.
student, ik denk in bier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |