quote:
Jouw Romaanse groet herinnert mij eraan dat ik morgen een proefwerk Latijn heb waarvoor ik nog moet leren.quote:
same herequote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zangles zoeken! Pijn aan mn keel
Zingen is stom!
Tenminste als je het niet op de juiste manier doet.... Dan gaat het na een tijdje auw doen
Dat heb ik ook, na 2 nummers al. niet dat ik goed kan zingen maar het gaat de laatste tijd wel een beetje vooruit.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Tenminste als je het niet op de juiste manier doet.... Dan gaat het na een tijdje auw doen
Eheu!!! Quod licet jovi not like Bon Jovi!!!quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jouw Romaanse groet herinnert mij eraan dat ik morgen een proefwerk Latijn heb waarvoor ik nog moet leren.
Zoek even naar Zen of Screaming van Melissa Crossquote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Tot 4 jaar geleden kon ik ruim 1 uur achter elkaar zingen zonder problemen, als ik nu 3 nummers zing dan krijg ik al pijn in m`n keel soms en slaat m`n stem over.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
6 vwo en ik ben nu bezig met Aeneas in de Onderwereld (dat is m'n eindexamen ook: Vergilius). Heb in de onderbouw Roma 1 & 2 gehad, 4e klas heb ik Caesar gedaan en in de 5e allemaal gedichtenquote:Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eheu!!! Quod licet jovi not like Bon Jovi!!!
Hoeveelste jaars en welke methode? Via Nova?
Bednaktquote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hallon, nouw greotjens van Ria he?
Heel belangrijk idd.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Screaming..... Not sure if that's what I'm looking for...quote:Op maandag 20 december 2010 17:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zoek even naar Zen of Screaming van Melissa Cross
Die akoestische in de kachel, LTD van de muur en rammen met die zooi!quote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Screaming..... Not sure if that's what I'm looking for...
Maar ik ga er zeker wel naar kijkenquote:Finally here!
The Zen of Screaming features 7 .wmv-files covering tips and tutorials on how to improve your singing voice for agressive singing like that in a metal band and how to avoid injuring your voice over time.
Note: I did not rip and convert the original DVD, credit for that is enclosed in the .txt-file.
Happy singing!
En dan zing jij nog wel van die lieflijke muziek! Stel je voor dat je power metal zou zingenquote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Ja hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een Vox AD100VT?
Gloed nieuw!
[ afbeelding ]
299 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Lelijke Drenten in actie:
Ik heb nog gezocht naar een filmpje van Brian en co maar die kon ik niet vinden
Ja en bij ons Störtebeker. En wij maar op zoek naar filmpjes van onze nieuwere nummersquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nice.
Grappig dat ze altijd running on empty opnemen.
Waarom staat jullie zanger niet in het midden eigenlijk?quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Al een andere gitarist gevonden?quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en bij ons Störtebeker. En wij maar op zoek naar filmpjes van onze nieuwere nummers.
Da's gewoon altijd zo geweest. Voelen we ons lekker bij ook.quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom staat jullie zanger niet in het midden eigenlijk?.
Precies. Kutweer.quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Aresdreams het volgende:
bla, stom weer, stomme sneeuw... zomer en meisjes met leuke kleding op warme zomerse dagen
We hebben 2 auditanten binnenkort. De eerste waarschijnlijk volgende week!quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al een andere gitarist gevonden?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Precies. Kutweer.![]()
[ afbeelding ]
Zo ver is Amsterdam toch niet? Uurtje rijden of zo?quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We hebben 2 auditanten binnenkort. De eerste waarschijnlijk volgende week!. Een derde ging helaas niet door, omdat hij te ver weg woont (A'dam).
Nou ja, die kerel kon niet beloven om altijd maar zin te blijven hebben een uur te reizen. Wel jammer, want hij had wel heel veel zin in de band én hij is gewoon goed en superervaren. Ach ja, helaas.quote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ver is Amsterdam toch niet? Uurtje rijden of zo?
Dan hoef ik het dus al helemaal niet te proberen.
spijkenissequote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Tja. De andere auditanten komen uit Delft en Spijkenisse, dus wie da's wel relaxter.
IK KOM NIET =(quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Tja. De andere auditanten komen uit Delft en Spijkenisse, dus wie da's wel relaxter.
Wat?!!?! Bron?quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Mogelijk nieuw album van RATM,, doe maar fesitvaltour.
gloednieuw?quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een Vox AD100VT?
Gloed nieuw!
[ afbeelding ]
299 euro
Nee hij is niet van mij. Is van een vriend van me. Hij heeft hem gekregen maar het is overkill in zijn apartement. Daarom doet hij hem weg. Toen ik er vorige week op ging spelen zat het plastik er nog op. Ding is brand new!quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gloednieuw?
dus, je hebt em gekocht en doet hem weer weg, of wat?
heb zelf zo'n ding gehad (nouja, een AD100VTH + cab dan) dus bedankt![]()
Dat zocht ikquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Muchachooo het volgende:
hahaha vind net dit: http://www.fender.com/community/guitarbuilder/
EDIT: http://guitarking.nl/index.php?homepage_nl
een witte Fender USA Standard strat voor 800 euro
quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Als ik op dat nivo kon spelen reed ik elke dag met het grootste plezier op en neer Rotterdam.quote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef brother52 het volgende:
Maar een uur rijden. Ik zou er voor tekenen.
Heb je al op die aanbiedings-lijst geklikt? man man man...quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Apart, maar heb de laatste tijd helemaal geen GAS aanvallen meer gehad...
Heb jij bandervaring?quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef mdvries_2 het volgende:
Nieuwe gear, dus tijd voor een nieuw filmpje. Let the flaming begin
Zo zou ik 'm ongeveer doen als ik custom shop centen wilde/kon uitgevenquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Muchachooo het volgende:
hahaha vind net dit: http://www.fender.com/community/guitarbuilder/
Ik ook niet meer.quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Apart, maar heb de laatste tijd helemaal geen GAS aanvallen meer gehad...
Minder snert etenquote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef brother52 het volgende:
Ik heb vreemd genoeg de ene GAS aanval na de andere.
Easy on the Chili con Carnequote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef brother52 het volgende:
Ik heb vreemd genoeg de ene GAS aanval na de andere.
quote:
Nee man, dat spul is veel te lekker.quote:
Ja. Geen Dean.quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je al op die aanbiedings-lijst geklikt? man man man...
Ja manquote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man, dat spul is veel te lekker.
Tsssquote:
Niks mis met een lekkere headstockquote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
TsssNeem dan zo'n gitaar zonder headstock
Nee dat klopt, maar die prijzen zijn toch wel GAS-opwekkend!quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere headstock
Staan wel leuke dingen op de lijst, maar niet iets waar ik direct op GAS.
bofkontquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
Ja, prijzen zijn zeker niet slecht, maar toch weer: Geen GAS
Moet je doen! Ik vraag het omdat je je niet geheel trouw houdt aan de partijen en op een moment een beetje zwabbert. Maar ik zie ook wel dat je aanleg hebt voor tof gedoe in een band. Dus doen, zeg ik!quote:
Spelen in een band sowiesoquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet je doen! Ik vraag het omdat je je niet geheel trouw houdt aan de partijen en op een moment een beetje zwabbert. Maar ik zie ook wel dat je aanleg hebt voor tof gedoe in een band. Dus doen, zeg ik!.
Vandaarquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet je doen! Ik vraag het omdat je je niet geheel trouw houdt aan de partijen en op een moment een beetje zwabbert. Maar ik zie ook wel dat je aanleg hebt voor tof gedoe in een band. Dus doen, zeg ik!.
Hoe bevalt die Flying V trouwens ?quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Vandaar. Maar klopt inderdaad, qua spelen hou ik het ritme redelijk vast, maar tegelijk meetikken met m'n voet of met m'n hoofd schudden een stuk minder
. Een band zit zeker in de planning, is er al eigenlijk, maar nog in een zeer vroeg stadium. Het lijkt me inderdaad echt tof!
Ik heb hem nu zo'n 2 weken, hij bevalt prima! M'n vorige 'main' gitaar was de Ibanez RG2570 (die blauwe in de achtergrond), dus ik was een superstrat gewend, met de bekende dunne Ibanez neck en tremolo. De Flying V nek is ietsje dikker, maar scheelt niet veel. Ik vind het zelfs lekkerder spelen, maar dat komt waarschijnlijk door m'n grote handen. Verder bots ik hier tenminste niet constant met m'n plectrum tegen de pickups aan, bij die andere wel.quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoe bevalt die Flying V trouwens ?
qua speelbaarheid en afwerking![]()
Thanksquote:Op maandag 20 december 2010 23:42 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu zo'n 2 weken, hij bevalt prima! M'n vorige 'main' gitaar was de Ibanez RG2570 (die blauwe in de achtergrond), dus ik was een superstrat gewend, met de bekende dunne Ibanez neck en tremolo. De Flying V nek is ietsje dikker, maar scheelt niet veel. Ik vind het zelfs lekkerder spelen, maar dat komt waarschijnlijk door m'n grote handen. Verder bots ik hier tenminste niet constant met m'n plectrum tegen de pickups aan, bij die andere wel.
Zittend speelt een V inderdaad wel anders, maar goed te doen. Lijkt meer op de klassieke houding, dat vind ik het juist makkelijker maken. Staand is het al helemaal beter dan een strat. Nogmaals, waarschijnlijk door m'n grootte. Hij hangt beter in balans, m'n arm kan er beter op 'rusten'.
Over de afwerking heb ik niks te klagen. Gewoon netjes, niet die glimmende lak, gebouwd als een tank. Het enige irritante was dat plastic wat op de slagplaat zit / zat. Bijna alles heb ik weten weg te halen, maar er zijn restjes blijven zitten onder de volume- en toonknop. Verder geen probleem.
Het is de Faded Cherry uitvoering, alles is dus gewoon lekker glad en niet stroef door een laklaag of zo. Ideaal!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Thanksheeft die van jou een gelakte hals of is die geolied/geschuurd ?
Ehm hoe moet ik dat zien? glad geschuurd niet geolied?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Het is de Faded Cherry uitvoering, alles is dus gewoon lekker glad en niet stroef door een laklaag of zo. Ideaal!
Gewoon glad geschuurd denk ik ja, olie weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ehm hoe moet ik dat zien? glad geschuurd niet geolied?
* Misschien moet ik eens in de pauze langs de muziekwinkel en even gaan proefspelen.
Lange Frans, als je het hebt over een irritant figuur...quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:01 schreef Braddie het volgende:
Ik heb weer een tab geschreven, althans tab, 5 nootjes..
De belangrijkste noten(in mijn opinie) van de begeleiding van het nummer Doofpot van Lange Frans(Van de strijkers)
is zon ac15 ook als top beschikbaar? Kan er niks over vinden, maar lijkt me wel vet eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef Iemand91 het volgende:
'n Vox AC15 voor €349.
Een Fender Deville II 212 voor €650.
Gelukkig geen GAS. Daar ben ik nog (veel) te slecht voor...
succes, ik ga zo weer door de sneeuw ploegen en naar me werk 'wandelen'quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lange Frans, als je het hebt over een irritant figuur...Dat zal me dan wel wat "muziek" zijn.
Grrr, vannacht nog meer sneeuw gevallen en ik moet weer dat pokkeeind naar Arnhem gaan rijden...
Dat heet Luiquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom zou je als gitarist géén solo's of melodiën willen spelen? Als je het nog niet kan, ok, maar dat je het ook niet wilt leren. Ik vind dat echt bizar.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Wordt dan gewoon toetsenist.![]()
Oke net alsof die nooit solos spelen.
Dat is gewoon verfoeilijk. Net als bassisten die alleen grondnoten willen spelen of drummers die alleen 4/4 willen slaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:02 schreef Rpol het volgende:
Lol is d'r een keer een gitarist die zich liever wil schikken in de rol van slaggitarist dan is ie meteen raar en lui
Hij zegt volgens mij niet dat die andere gitarist geen melodielijnen wil spelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom zou je als gitarist géén solo's of melodiën willen spelen? Als je het nog niet kan, ok, maar dat je het ook niet wilt leren. Ik vind dat echt bizar.
Bij ons, met 2 leadgitaristen, gaat dat wel zo. Onze toetsenist speelt tegenwoordig ook solo's, dus het is ff afspreken. Soms spelen beide gitaristen een solo in een nummer en soms maar 1 of 1 samen met de toetsenist. Wat het beste werktquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:13 schreef Rpol het volgende:
Maar doen jullie het dan om en om ofzo? Doe jij bij liedje 3 de solo dan doe ik het bij 5?
Het verschilt ook erg van muzieksoort tot muzieksoort. Als je reggae speelt ga je niet onwijs staan shredden, wat weer wel goed past bij blues, jazz, hard rock of metalquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij zegt volgens mij niet dat die andere gitarist geen melodielijnen wil spelen.
Maar ik ben ook veel liever slaggitarist - tenminste, ik speel zelden in bandjes met meer dan één gitaar en van solo's hou ik niet zo erg. Een goeie riff spelen en je gitaar echt als ritmisch instrument gebruiken, met accenten en 'droge klappen' op de juiste plekken etc, vind ik echt minstens zo tof, zo niet toffer dan solo's shredden.En goed slaggitaar spelen is echt niet veel makkelijker dan solo's pielen, imo.
Het hangt natuurlijk ook van de rest van de band af. Als de rest van de band naar jou gaat kijken als ze de draad kwijt dreigen te raken (onze bassist heeft daar nogal last van), kun je beter akkoorden blijven rammen in plaats van ineens een melodielijn te gaan spelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is gewoon verfoeilijk. Net als bassisten die alleen grondnoten willen spelen of drummers die alleen 4/4 willen slaan.
Klopt ja, ik heb veel punk gespeeld en daar zijn solo's sowieso lame. Nu een beetje indiepoprock, daar zitten wel instrumentale stukken in, maar niet van die dingen als: ok, nu 16 maten solo op de akkoorden van het couplet /refrein.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het verschilt ook erg van muzieksoort tot muzieksoort. Als je reggae speelt ga je niet onwijs staan shredden, wat weer wel goed past bij blues, jazz, hard rock of metal.
je hebt wel door dat je am i evil helemaal verkeerd speelt ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef mdvries_2 het volgende:
Nieuwe gear, dus tijd voor een nieuw filmpje. Let the flaming begin
Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef genakt het volgende:
[..]
je hebt wel door dat je am i evil helemaal verkeerd speelt ?
Ik speel nog steeds punk maar bij elk nummer weten we er wel een solo in te proppen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb veel punk gespeeld en daar zijn solo's sowieso lame. Nu een beetje indiepoprock, daar zitten wel instrumentale stukken in, maar niet van die dingen als: ok, nu 16 maten solo op de akkoorden van het couplet /refrein.
Nouja de andere gitarist is de zanger, dus we kijken gewoon welke partij voor hem het makkelijkste samen gaat met zingen, en de andere doe ik. De ene keer speelt hij de melodie omdat die de zanglijn volgt. Maar de andere keer is het weer een andere melodie waardoor ik hem weer doe omdat het dan lastig wordt met zingen. En solo's is een beetje om en om.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:13 schreef Rpol het volgende:
Maar doen jullie het dan om en om ofzo? Doe jij bij liedje 3 de solo dan doe ik het bij 5?
Terwijl de bassist juist de rots in de branding hoort te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk ook van de rest van de band af. Als de rest van de band naar jou gaat kijken als ze de draad kwijt dreigen te raken (onze bassist heeft daar nogal last van), kun je beter akkoorden blijven rammen in plaats van ineens een melodielijn te gaan spelen.
Wij zijn dan ook geen normale band.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Terwijl de bassist juist de rots in de branding hoort te zijn![]()
.
Maar dat zijn ook lame-arse solo'squote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb veel punk gespeeld en daar zijn solo's sowieso lame. Nu een beetje indiepoprock, daar zitten wel instrumentale stukken in, maar niet van die dingen als: ok, nu 16 maten solo op de akkoorden van het couplet /refrein.
Ik schijn ook geen normale bassist te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen normale band.
Dat is wel behoorlijk evil jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:33 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die paar akkoorden helemaal aan het begin weggelaten en nog een paar dingen. Ik probeer dingen ook niet helemaal noot voor noot perfect na te spelen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk evil ja.
Dat kan je bij jullie ook vrij gemakkelijk doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik schijn ook geen normale bassist te zijn. Keer op mijn werk hadden wat muzikanten een discussie over of de bassist de drums of de gitaar zou moeten volgen. Toen liep ik toevallig langs, dus stelden ze mij de vraag met wie ik mee speel en toen zei ik "met iedereen"
.
Het verschilt per stukje van het nummer met welke partij ik mee speel. Dat vind ik relaxt aan bassist zijn; het is alsof ik bij elk nummer een menukaart krijg en ik dan kan zeggen "doe mij voor de intro maar drums, voor het couplet de toetsen, voor het refrein de zang en de bridge gitaar 1".
Je kan toch tegelijkertijd soleren... harmoniën etc.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:13 schreef Rpol het volgende:
Blijkbaar wel...quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
is zon ac15 ook als top beschikbaar? Kan er niks over vinden, maar lijkt me wel vet eigenlijk
Krijg je dan nooit bij bepaalde nummers strijd om wie de solo mag doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij ons, met 2 leadgitaristen, gaat dat wel zo. Onze toetsenist speelt tegenwoordig ook solo's, dus het is ff afspreken. Soms spelen beide gitaristen een solo in een nummer en soms maar 1 of 1 samen met de toetsenist. Wat het beste werkt. We proberen wel soleren om het soleren te voorkomen, alsof het moet ofzo. De muziek moet er wel om vragen, zeg maar.
Nice!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Geluidskaart
[ afbeelding ]
En een mic
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Geluidskaart
[ afbeelding ]
En een mic
[ afbeelding ]
Vet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Geluidskaart
[ afbeelding ]
En een mic
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Iemand91 het volgende:
I'm of to London. Zie jullie donderdag weer.
Goede keus. Ik heb ook een Saffire, alleen dan de Pro 24, ze klinken erg nice.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Geluidskaart
[ afbeelding ]
En een mic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn nieuwe mic ophalen!
Ah, ik zie dat je haar al geleerd hebt hoe ze met stokken om moet gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef KaMo het volgende:
Nieuwe aankopen ftw!
Redelijk hoog GH gehalte; maar niet slecht voor 150 euro bij de gamma:
[ afbeelding ]
Vriendin en rotzooi niet inbegrepen...
Die hbe ik ook gezien bij de Gamma. Ze hebben er ook een elektrische gitaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef KaMo het volgende:
Nieuwe aankopen ftw!
Redelijk hoog GH gehalte; maar niet slecht voor 150 euro bij de gamma:
[ afbeelding ]
Vriendin en rotzooi niet inbegrepen...
Is da een beetje een goeie interface verder?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan heb ik nog een toneport UX1 over
Hier mensen die interesse hebben toevallig ?
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is da een beetje een goeie interface verder?
Nou, dan weet je meteen waar je aan moet werken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Slechte apparatuur + een slechte one-man-band zijn
Of geld aan uit moet gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, dan weet je meteen waar je aan moet werken.
welke software dan? heb jij nog zo'n oude met gearbox? of pod farm?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Die mix die ik pas postte komt allemaal uit die UX1 je kan er best prima geluid uit halen
En al m'n youtube filmpjes, zelfde verhaal
Dan doe je iets niet goed, je kunt met die Line 6-gear echt prima dingen maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
welke software dan? heb jij nog zo'n oude met gearbox? of pod farm?
ik heb pod farm en die sounds zijn echt om te huilen
Degene die hem als eerste speelt, houdt hemquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef Rpol het volgende:
[..]
Krijg je dan nooit bij bepaalde nummers strijd om wie de solo mag doen?
Wat een solo is en wat een melodie/thema is voor veel mensen discutabel. Een leadpartij iigquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan toch tegelijkertijd soleren... harmoniën etc.
Het wordt wel krassig bij mij en ik snap niet waarom. Maar GuitarRig geeft veel latency om een of andere onduidelijke reden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, je kunt met die Line 6-gear echt prima dingen maken.
guitar rig is echt een aanslag op je processor... dat is jammer, want het heeft wel heel relaxte geluiden vind ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het wordt wel krassig bij mij en ik snap niet waarom. Maar GuitarRig geeft veel latency om een of andere onduidelijke reden.
Ik heb het met mijn nieuwe pc nog niet geprobeerd. Ik heb een 6x nu, zou wel moeten werken denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
guitar rig is echt een aanslag op je processor... dat is jammer, want het heeft wel heel relaxte geluiden vind ik.
haha ja lijkt me ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn nieuwe pc nog niet geprobeerd. Ik heb een 6x nu, zou wel moeten werken denk ik.
Ja Gearbox idd, maar die gebruik ik nooit, normaal eigenlijk altijd Guitarrig, tijdje ook Revalver gebruikt die heeft ook wel vette geluidenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
welke software dan? heb jij nog zo'n oude met gearbox? of pod farm?
ik heb pod farm en die sounds zijn echt om te huilen
ziet eruit als zelfbouw...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:13 schreef Svyatagor het volgende:
Leuk gitaartje!
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=135621
Dat zijn gewoon die oude Japanse LP's, Dean heeft er ook 1. Maar wel een beetje aan de prijs. Op zich niet heel duur maar zeker geen koopje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ziet eruit als zelfbouw...
heb eigenlijk nog nooit een LP-model gezien zonder gelijmde hals..
Hij is zijn geld meer dan waard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon die oude Japanse LP's, Dean heeft er ook 1. Maar wel een beetje aan de prijs. Op zich niet heel duur maar zeker geen koopje.
Ja uiteraard, maar ik heb ze ook wel eens voor ~250 op MP zien staan, vandaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is zijn geld meer dan waard.
Dat is vast geen pre-lawsuit geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik heb ze ook wel eens voor ~250 op MP zien staan, vandaar
Zelfbouw of niet zegt helemaal niets. Zou iemand voor mijn zelfbouw 450 euro bieden, lach ik ze keihard uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Reken op zo'n 350/400 euro maar dat hangt van de pups af.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Muchachooo het volgende:
Wat is een tweedehands epiphone LP custom met niet-stock pups + koffer ongeveer waard eigenlijk?
Volgens mij waren het WCR pups, maar ik weet zo niet welk model. De modellen op de site zijn allemaal zebra, maar die van mij zijn gewoon zwart...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ligt eraan wat voor pickups er wél in zitten ?
Dat zou ik niet meer weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is vast geen pre-lawsuit geweest.
We hebben @ kickmusic een 83er strat uit japan, 695..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zou ik niet meer weten eigenlijk.
Ik wil trouwens nog een x een mooie oude Jap kopen. LP, strat, tele, whatever, maakt mij niet uit, maar het lijkt me gewoon vet. Maarja eerst maar eens een nieuwe versterker, ik ga kijken of ik zo'n 6505+ combo kan scoren in Boekel
Vette dingen, maar ze gaan harddd, veel te hard voor thuis eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog een x een mooie oude Jap kopen. LP, strat, tele, whatever, maakt mij niet uit, maar het lijkt me gewoon vet. Maarja eerst maar eens een nieuwe versterker, ik ga kijken of ik zo'n 6505+ combo kan scoren in Boekel
Nee hoor: http://link.marktplaats.nl/406400048quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Muchachooo het volgende:
Ook gaaf: een Fender 'Wayne's World' Strat
Jezus die url was lang
nou niet bijdehand gaan doen hequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee hoor: http://link.marktplaats.nl/406400048.
Ik laat je er vast aan wennen dat een bassist je vertelt hoe het moet, voor als je in een band gaat spelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nou niet bijdehand gaan doen he
dan heb ik hele aardige bassisten gehad tot nu toequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik laat je er vast aan wennen dat een bassist je vertelt hoe het moet, voor als je in een band gaat spelen.
Je geluid is meer dan alleen je pre-sets. Je gitaar en elementen spelen bij het begin al een hele grote rol. En aangezien we niet dezelfde hebben is dat redelijk zinloos.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:46 schreef Muchachooo het volgende:
dribbel, zou jij mij je guitar rig preset even kunnen sturen? wat ik ook probeer, ik krijg alleen maar hele gedempte, lelijke geluiden eruit.
Dat probleem had ike erst ook, je computer heeft sommige USB poorten beter gevoed dan anderen. Andere USB poort gebruiken lost het probleem opquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Muchachooo het volgende:
wtf, mijn ux1 houdt steeds op met input geven. halverwege het spelen is het gewoon ineens stil...
komt in de buurt, alleen die laatste is echt téquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor geluid zoek je een beetje, zoiets als dit ?
http://www15.speedyshare.com/files/25832200/download/geluid.mp3
[..]
Dat probleem had ike erst ook, je computer heeft sommige USB poorten beter gevoed dan anderen. Andere USB poort gebruiken lost het probleem op
ja die god's love zat ik ook al mee te klooien, maar ik vind het geluid zo neuzig..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat zijn gewoon 3 standaar pre-sets, en ze komen idd in de buurt en dan moet je ze zelf nog een beetje bijtunen.
Bij de GR4 MIX
eerste is 004 Andy in a bottle, dan 008 Early Edward en de laatste is nu idd met teveel gain over the top 005 God's love.
Maar gewoon door de presets zoeken en ze dan finetunen
net ff wat te ver rijden voor mequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Woensdag 29 dec trouwens weer een optreden, in de Panama in Amsterdam! Iedereen is welkom. Entree is 7,50, maar als je je naam aan mij doorgeeft, zet ik je op de gastenlijst!
De meeste strats hebben geen last van dat ontstemmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, waarom zijn er eigenlijk zo weinig hardtail strats gemaakt? liever meer hout in m'n body en gewoon een niet ontstemmende gitaar dan mijn brug met een derde veer vastzetten omdat ik anders ontstem elke keer dat ik op die tremolo duw..
Affinity Squierquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
De meeste strats hebben geen last van dat ontstemmen
nehh ik speel er niet op.. aan-de-muur-gitaar (en heavy relic dankzij mij)quote:
Doodzonde!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nehh ik speel er niet op.. aan-de-muur-gitaar (en heavy relic dankzij mij)
ik vind het mooi klinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www13.speedyshare.(...)nload/akoestisch.mp3
Stukje akoestisch om ff m'n mic te testen, vind het best een prima geluidje wat eruit komtAlleen ff wat reverb over gedaan voor de rest niks
Ik heb een Chinese strat en vrijwel geen last van ontstemmen. Heb er pas nog een veer uitgehaald (er zaten er 3 in) maar dikke kans dat ik wel een nieuwe brug koop omdat ik de afstelling nog niet helemaal het einde vindquote:
die onthoud ik ff, mochten er meer van hier ook gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Woensdag 29 dec trouwens weer een optreden, in de Panama in Amsterdam! Iedereen is welkom. Entree is 7,50, maar als je je naam aan mij doorgeeft, zet ik je op de gastenlijst!
amsterdam kom ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
ey kan je wat distortion materiaal opnemen met je mic hoe dat klinktquote:
Ik heb geen versterker hier staanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef genakt het volgende:
[..]
ey kan je wat distortion materiaal opnemen met je mic hoe dat klinkt?
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen versterker hier staan
wat doe je dan ook om deze tijd op een bootquote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, draadloos internet op de boot hier blinkt niet uit in snelheid zeg...
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef genakt het volgende:
[..]
wat doe je dan ook om deze tijd op een boot
dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Naar Londen. Toch?
Ik was er een half jaar geleden voor dit:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
ik ga maar slapen want morge ochtend staat dean veels te vroeg voor me deur
truste
Dean komt hier? Wordt er weer Bram Ladage gegeten dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
truste
Jonge, jij klaagt over vroeg, 3 uur ging hier de wekker al.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
truste
Yes! Versterker afleveren bij genakt en voor een vriend een stel velgen met winterbanden. Daarna door naar Helmond en dan richting Kerkrade om daar de kerst te vieren enzo. Bram weet ik niet, het is wel 10 uur 's ochtends [als alles meezitquote:Op woensdag 22 december 2010 01:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean komt hier? Wordt er weer Bram Ladage gegeten dan?.
wat moet jij nou in hellmond?quote:Op woensdag 22 december 2010 04:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jonge, jij klaagt over vroeg, 3 uur ging hier de wekker al.
[..]
Yes! Versterker afleveren bij genakt en voor een vriend een stel velgen met winterbanden. Daarna door naar Helmond en dan richting Kerkrade om daar de kerst te vieren enzo. Bram weet ik niet, het is wel 10 uur 's ochtends [als alles meezit].
Tip!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www13.speedyshare.(...)nload/akoestisch.mp3
Stukje akoestisch om ff m'n mic te testen, vind het best een prima geluidje wat eruit komtAlleen ff wat reverb over gedaan voor de rest niks
Ja I know, schijtverkouden, je hoort ook af en toe SNIF SNIFquote:Op woensdag 22 december 2010 07:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tip!
Niet ademen tijdens een opname![]()
* Disclamer; wel ademen bij nummers langer dan 3 minuten![]()
![]()
![]()
Maar klinkt wel goed
Ik koop een nieuwe strat omdat ik de mijne niet helemaal het einde vindquote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb een Chinese strat en vrijwel geen last van ontstemmen. Heb er pas nog een veer uitgehaald (er zaten er 3 in) maar dikke kans dat ik wel een nieuwe brug koop omdat ik de afstelling nog niet helemaal het einde vind
Check mn topic in v&a maar daar staat alles inquote:Op woensdag 22 december 2010 08:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Waarom doe je 'm weg wat kost ie en welke is het precjies?
Kun je niet beter iets opnemen wat helemaal af is?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister weer een nieuw rock nummer erbij gemaakt. De tekst is nog niet eens helemaal af maar we gaan hem morgen wel opnemen.
Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is om met je band eens goed te gaan zitten en naar je nummer te luisteren. Dan kun je, lijkt mij, het beste horen wat er precies mist, wat er verkeerd is.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je niet beter iets opnemen wat helemaal af is?
Klopt, maar studiotijd is kostbaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:17 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is om met je band eens goed te gaan zitten en naar je nummer te luisteren. Dan kun je, lijkt mij, het beste horen wat er precies mist, wat er verkeerd is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 04:02 schreef The_Dean het volgende:
Yes! Versterker afleveren bij genakt en voor een vriend een stel velgen met winterbanden. Daarna door naar Helmond en dan richting Kerkrade om daar de kerst te vieren enzo. Bram weet ik niet, het is wel 10 uur 's ochtends [als alles meezit].
Lijkt me onmogelijk. Misschien is de latency gewoon zo laag dat je er niks van merkt.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Braddie het volgende:
Ik wil zo graag een Line-6 Toneport, lijkt me zo vet!.
Alleen vraag ik me af hoe dat zit met opnames?
Wat ik niet snap:
Er wordt gezegd dat Audio opname altijd vertraging heeft... Maar ik heb als ik dingen opneem echt 0 MS vertraging, zowel gitaar als bas als toetsen wat ik indruk hoor ik direct. En ik hoor nooit dat er dingen achterlopen in Cool Edit Pro per spoor of zo. dus hoe kan dat dan?
Met Midi heb ik wel vertraging, of als ik bijvoorbeeld met GuitarRig wat wil opnemen, maar als ik gewoon vanaf mijn vox de mixer in ga, en dan rechtstreeks m`n onboard soundkaart in heb ik geen last van vertragingen..
Je merkt er volgens mij wel altijd wat van toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk. Misschien is de latency gewoon zo laag dat je er niks van merkt.
En daarbij komt dat we 2 nummers helemaal af hebben + 2 covers dus dat is al 4 en de 5e hebben we als reserve voor als alles goed gaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, maar studiotijd is kostbaar.
Aan de andere kant, ze hebben daar wel iemand achter de knoppen zitten die met ze meedenkt en het nummer beter kan maken.
En net zeg je nog: "zowel gitaar als bas als toetsen wat ik indruk hoor ik direct"quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je merkt er volgens mij wel altijd wat van toch?
Heb jij daar ook al opgenomen? Hoe heet je band dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, maar studiotijd is kostbaar.
Aan de andere kant, ze hebben daar wel iemand achter de knoppen zitten die met ze meedenkt en het nummer beter kan maken.
3 keer al zelfs. Altijd handig als de man achter de knoppen een vriend van je isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al opgenomen? Hoe heet je band dan?
Ja ik bedoelde met Midi.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
En net zeg je nog: "zowel gitaar als bas als toetsen wat ik indruk hoor ik direct"
Ik heb ook wel weer zin om de studio in te duiken.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik krijg echt zin om weer een cd op te nemen.
Maar we moeten nog een gitarist hebben, meer nieuwe nummers die af zijn en dan een zak geld.
Offtopic: toen ik door Bruxelles-Midi reed moest ik ff raar kijken. Zo van "goh, gebruiken ze midi hier..uh..wacht"quote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef genakt het volgende:
ik dacht waarom doet de klote g8 het niet zit er nog aan de achterkant volume knopje![]()
dom dom dom
Aah, zo!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde met Midi.
Met Midi merk je altijd wel wat van vertraging, en als ik met GuitarRig wat opneem ook.. maar als ik gewoon straight audio opneem zonder andere programmatjes heb ik geen latency
vs100quote:
Hebben keer opgetreden hier in jongenrencentrum dus vast wel gezien maar vind er iedegeval geen hol aanquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Spijkenissenaren, kennen jullie de band AfterFall?
gevondenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
een Valvestate? waar heb je die vandaan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
waarom nietquote:
ow hier niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik vraag het toch alleen maar maar at heb ik ook met m'n buizen maar niet echt handig, altijd op de zachtste stand zowat.
Nope.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef DrD00m het volgende:
Nope.
Jij wel Crimson Black toevallig?
Haha okquote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Hebben keer opgetreden hier in jongenrencentrum dus vast wel gezien maar vind er iedegeval geen hol aan
leuk speelgoed, dien gt8quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef genakt het volgende:
begin eindelijk na 3 uur spelen de gt 8 beetje te snappen
kan er wel dikke distortions mee maken
had ook metalzone pedalen gevonden enz maar die kan ik nu niet meer vinden![]()
weer verder klote
ja iets te veel van het goede eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
leuk speelgoed, dien gt8
maar het is nogal erg uitgebreid allemaal...
Ik genoeg. Ladingen budgetserie LP's met geschroefde nekken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Klopt, Ibanez Custom uit 1975. Speelt de gemiddelde Gibson er met gemak uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon die oude Japanse LP's, Dean heeft er ook 1. Maar wel een beetje aan de prijs. Op zich niet heel duur maar zeker geen koopje.
Zekers!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is zijn geld meer dan waard.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik heb ze ook wel eens voor ~250 op MP zien staan, vandaar
Dat dus. Ibanez bouwde ze zo goed na van Gibson dat ze dreigden met een rechtzaak als ze niet per direct wat dingen wijzigden. Ik heb nog een van de goede periode, 1975. Vanaf '76 en verder waren ze anders. Niet direct slecht, maar wel slechter in vergelijking met die jaren ervoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is vast geen pre-lawsuit geweest.
Zeker doen. Als je een pre '75 Ibanez LP kan scoren, doen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat ding kan zich in geluid en speelbaarheid ook meten met gitaren in de hogere regionen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfbouw of niet zegt helemaal niets. Zou iemand voor mijn zelfbouw 450 euro bieden, lach ik ze keihard uit.
is mij in een aantal jaar nog niet geluktquote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef genakt het volgende:
[..]
ja iets te veel van het goede eerlijk gezegd..
maar eens zal ik eruit komen
heb er 3 uur over gedaan om er goed geluid uit te krijge.. maar dan is het ook wel gelijk goed![]()
Gitaren kopenquote:Op woensdag 22 december 2010 07:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat moet jij nou in hellmond?
had je, als ik thuis was, wel ff langs kunnen komen in eindhovenquote:
Ben inderdaad door Eindhoven gereden heen en terugreisquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
had je, als ik thuis was, wel ff langs kunnen komen in eindhoven
en gelijk me gitaar afstellen
beterquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben inderdaad door Eindhoven gereden heen en terugreis
Zit nu in Kerkrade lekker aan de kip met aardappels en een pot Hertog Jan.
Monster! Veel plezier ermee dude. Gisteren nog even mee ge-oefend, en de buis heeft zelfs iets meer gain dan die er uit kwam.quote:
ja smaken ze goedquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben inderdaad door Eindhoven gereden heen en terugreis
Zit nu in Kerkrade lekker aan de kip met aardappels en een pot Hertog Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |