Nee hoor: http://link.marktplaats.nl/406400048quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Muchachooo het volgende:
Ook gaaf: een Fender 'Wayne's World' Strat
Jezus die url was lang
nou niet bijdehand gaan doen hequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee hoor: http://link.marktplaats.nl/406400048.
Ik laat je er vast aan wennen dat een bassist je vertelt hoe het moet, voor als je in een band gaat spelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nou niet bijdehand gaan doen he
dan heb ik hele aardige bassisten gehad tot nu toequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik laat je er vast aan wennen dat een bassist je vertelt hoe het moet, voor als je in een band gaat spelen.
Je geluid is meer dan alleen je pre-sets. Je gitaar en elementen spelen bij het begin al een hele grote rol. En aangezien we niet dezelfde hebben is dat redelijk zinloos.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:46 schreef Muchachooo het volgende:
dribbel, zou jij mij je guitar rig preset even kunnen sturen? wat ik ook probeer, ik krijg alleen maar hele gedempte, lelijke geluiden eruit.
Dat probleem had ike erst ook, je computer heeft sommige USB poorten beter gevoed dan anderen. Andere USB poort gebruiken lost het probleem opquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Muchachooo het volgende:
wtf, mijn ux1 houdt steeds op met input geven. halverwege het spelen is het gewoon ineens stil...
komt in de buurt, alleen die laatste is echt téquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor geluid zoek je een beetje, zoiets als dit ?
http://www15.speedyshare.com/files/25832200/download/geluid.mp3
[..]
Dat probleem had ike erst ook, je computer heeft sommige USB poorten beter gevoed dan anderen. Andere USB poort gebruiken lost het probleem op
ja die god's love zat ik ook al mee te klooien, maar ik vind het geluid zo neuzig..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat zijn gewoon 3 standaar pre-sets, en ze komen idd in de buurt en dan moet je ze zelf nog een beetje bijtunen.
Bij de GR4 MIX
eerste is 004 Andy in a bottle, dan 008 Early Edward en de laatste is nu idd met teveel gain over the top 005 God's love.
Maar gewoon door de presets zoeken en ze dan finetunen
net ff wat te ver rijden voor mequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Woensdag 29 dec trouwens weer een optreden, in de Panama in Amsterdam! Iedereen is welkom. Entree is 7,50, maar als je je naam aan mij doorgeeft, zet ik je op de gastenlijst!
De meeste strats hebben geen last van dat ontstemmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, waarom zijn er eigenlijk zo weinig hardtail strats gemaakt? liever meer hout in m'n body en gewoon een niet ontstemmende gitaar dan mijn brug met een derde veer vastzetten omdat ik anders ontstem elke keer dat ik op die tremolo duw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |