Nee hoor: http://link.marktplaats.nl/406400048quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Muchachooo het volgende:
Ook gaaf: een Fender 'Wayne's World' Strat
Jezus die url was lang
nou niet bijdehand gaan doen hequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee hoor: http://link.marktplaats.nl/406400048.
Ik laat je er vast aan wennen dat een bassist je vertelt hoe het moet, voor als je in een band gaat spelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nou niet bijdehand gaan doen he
dan heb ik hele aardige bassisten gehad tot nu toequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik laat je er vast aan wennen dat een bassist je vertelt hoe het moet, voor als je in een band gaat spelen.
Je geluid is meer dan alleen je pre-sets. Je gitaar en elementen spelen bij het begin al een hele grote rol. En aangezien we niet dezelfde hebben is dat redelijk zinloos.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:46 schreef Muchachooo het volgende:
dribbel, zou jij mij je guitar rig preset even kunnen sturen? wat ik ook probeer, ik krijg alleen maar hele gedempte, lelijke geluiden eruit.
Dat probleem had ike erst ook, je computer heeft sommige USB poorten beter gevoed dan anderen. Andere USB poort gebruiken lost het probleem opquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Muchachooo het volgende:
wtf, mijn ux1 houdt steeds op met input geven. halverwege het spelen is het gewoon ineens stil...
komt in de buurt, alleen die laatste is echt téquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor geluid zoek je een beetje, zoiets als dit ?
http://www15.speedyshare.com/files/25832200/download/geluid.mp3
[..]
Dat probleem had ike erst ook, je computer heeft sommige USB poorten beter gevoed dan anderen. Andere USB poort gebruiken lost het probleem op
ja die god's love zat ik ook al mee te klooien, maar ik vind het geluid zo neuzig..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat zijn gewoon 3 standaar pre-sets, en ze komen idd in de buurt en dan moet je ze zelf nog een beetje bijtunen.
Bij de GR4 MIX
eerste is 004 Andy in a bottle, dan 008 Early Edward en de laatste is nu idd met teveel gain over the top 005 God's love.
Maar gewoon door de presets zoeken en ze dan finetunen
net ff wat te ver rijden voor mequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Woensdag 29 dec trouwens weer een optreden, in de Panama in Amsterdam! Iedereen is welkom. Entree is 7,50, maar als je je naam aan mij doorgeeft, zet ik je op de gastenlijst!
De meeste strats hebben geen last van dat ontstemmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, waarom zijn er eigenlijk zo weinig hardtail strats gemaakt? liever meer hout in m'n body en gewoon een niet ontstemmende gitaar dan mijn brug met een derde veer vastzetten omdat ik anders ontstem elke keer dat ik op die tremolo duw..
Affinity Squierquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
De meeste strats hebben geen last van dat ontstemmen
nehh ik speel er niet op.. aan-de-muur-gitaar (en heavy relic dankzij mij)quote:
Doodzonde!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nehh ik speel er niet op.. aan-de-muur-gitaar (en heavy relic dankzij mij)
ik vind het mooi klinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www13.speedyshare.(...)nload/akoestisch.mp3
Stukje akoestisch om ff m'n mic te testen, vind het best een prima geluidje wat eruit komtAlleen ff wat reverb over gedaan voor de rest niks
Ik heb een Chinese strat en vrijwel geen last van ontstemmen. Heb er pas nog een veer uitgehaald (er zaten er 3 in) maar dikke kans dat ik wel een nieuwe brug koop omdat ik de afstelling nog niet helemaal het einde vindquote:
die onthoud ik ff, mochten er meer van hier ook gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Woensdag 29 dec trouwens weer een optreden, in de Panama in Amsterdam! Iedereen is welkom. Entree is 7,50, maar als je je naam aan mij doorgeeft, zet ik je op de gastenlijst!
amsterdam kom ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
ey kan je wat distortion materiaal opnemen met je mic hoe dat klinktquote:
Ik heb geen versterker hier staanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef genakt het volgende:
[..]
ey kan je wat distortion materiaal opnemen met je mic hoe dat klinkt?
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen versterker hier staan
wat doe je dan ook om deze tijd op een bootquote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, draadloos internet op de boot hier blinkt niet uit in snelheid zeg...
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef genakt het volgende:
[..]
wat doe je dan ook om deze tijd op een boot
dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Naar Londen. Toch?
Ik was er een half jaar geleden voor dit:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
ik ga maar slapen want morge ochtend staat dean veels te vroeg voor me deur
truste
Dean komt hier? Wordt er weer Bram Ladage gegeten dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
truste
Jonge, jij klaagt over vroeg, 3 uur ging hier de wekker al.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
truste
Yes! Versterker afleveren bij genakt en voor een vriend een stel velgen met winterbanden. Daarna door naar Helmond en dan richting Kerkrade om daar de kerst te vieren enzo. Bram weet ik niet, het is wel 10 uur 's ochtends [als alles meezitquote:Op woensdag 22 december 2010 01:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean komt hier? Wordt er weer Bram Ladage gegeten dan?.
wat moet jij nou in hellmond?quote:Op woensdag 22 december 2010 04:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jonge, jij klaagt over vroeg, 3 uur ging hier de wekker al.
[..]
Yes! Versterker afleveren bij genakt en voor een vriend een stel velgen met winterbanden. Daarna door naar Helmond en dan richting Kerkrade om daar de kerst te vieren enzo. Bram weet ik niet, het is wel 10 uur 's ochtends [als alles meezit].
Tip!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www13.speedyshare.(...)nload/akoestisch.mp3
Stukje akoestisch om ff m'n mic te testen, vind het best een prima geluidje wat eruit komtAlleen ff wat reverb over gedaan voor de rest niks
Ja I know, schijtverkouden, je hoort ook af en toe SNIF SNIFquote:Op woensdag 22 december 2010 07:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tip!
Niet ademen tijdens een opname![]()
* Disclamer; wel ademen bij nummers langer dan 3 minuten![]()
![]()
![]()
Maar klinkt wel goed
Ik koop een nieuwe strat omdat ik de mijne niet helemaal het einde vindquote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb een Chinese strat en vrijwel geen last van ontstemmen. Heb er pas nog een veer uitgehaald (er zaten er 3 in) maar dikke kans dat ik wel een nieuwe brug koop omdat ik de afstelling nog niet helemaal het einde vind
Check mn topic in v&a maar daar staat alles inquote:Op woensdag 22 december 2010 08:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Waarom doe je 'm weg wat kost ie en welke is het precjies?
Kun je niet beter iets opnemen wat helemaal af is?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister weer een nieuw rock nummer erbij gemaakt. De tekst is nog niet eens helemaal af maar we gaan hem morgen wel opnemen.
Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is om met je band eens goed te gaan zitten en naar je nummer te luisteren. Dan kun je, lijkt mij, het beste horen wat er precies mist, wat er verkeerd is.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je niet beter iets opnemen wat helemaal af is?
Klopt, maar studiotijd is kostbaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:17 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is om met je band eens goed te gaan zitten en naar je nummer te luisteren. Dan kun je, lijkt mij, het beste horen wat er precies mist, wat er verkeerd is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 04:02 schreef The_Dean het volgende:
Yes! Versterker afleveren bij genakt en voor een vriend een stel velgen met winterbanden. Daarna door naar Helmond en dan richting Kerkrade om daar de kerst te vieren enzo. Bram weet ik niet, het is wel 10 uur 's ochtends [als alles meezit].
Lijkt me onmogelijk. Misschien is de latency gewoon zo laag dat je er niks van merkt.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Braddie het volgende:
Ik wil zo graag een Line-6 Toneport, lijkt me zo vet!.
Alleen vraag ik me af hoe dat zit met opnames?
Wat ik niet snap:
Er wordt gezegd dat Audio opname altijd vertraging heeft... Maar ik heb als ik dingen opneem echt 0 MS vertraging, zowel gitaar als bas als toetsen wat ik indruk hoor ik direct. En ik hoor nooit dat er dingen achterlopen in Cool Edit Pro per spoor of zo. dus hoe kan dat dan?
Met Midi heb ik wel vertraging, of als ik bijvoorbeeld met GuitarRig wat wil opnemen, maar als ik gewoon vanaf mijn vox de mixer in ga, en dan rechtstreeks m`n onboard soundkaart in heb ik geen last van vertragingen..
Je merkt er volgens mij wel altijd wat van toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk. Misschien is de latency gewoon zo laag dat je er niks van merkt.
En daarbij komt dat we 2 nummers helemaal af hebben + 2 covers dus dat is al 4 en de 5e hebben we als reserve voor als alles goed gaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, maar studiotijd is kostbaar.
Aan de andere kant, ze hebben daar wel iemand achter de knoppen zitten die met ze meedenkt en het nummer beter kan maken.
En net zeg je nog: "zowel gitaar als bas als toetsen wat ik indruk hoor ik direct"quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je merkt er volgens mij wel altijd wat van toch?
Heb jij daar ook al opgenomen? Hoe heet je band dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, maar studiotijd is kostbaar.
Aan de andere kant, ze hebben daar wel iemand achter de knoppen zitten die met ze meedenkt en het nummer beter kan maken.
3 keer al zelfs. Altijd handig als de man achter de knoppen een vriend van je isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al opgenomen? Hoe heet je band dan?
Ja ik bedoelde met Midi.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
En net zeg je nog: "zowel gitaar als bas als toetsen wat ik indruk hoor ik direct"
Ik heb ook wel weer zin om de studio in te duiken.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik krijg echt zin om weer een cd op te nemen.
Maar we moeten nog een gitarist hebben, meer nieuwe nummers die af zijn en dan een zak geld.
Offtopic: toen ik door Bruxelles-Midi reed moest ik ff raar kijken. Zo van "goh, gebruiken ze midi hier..uh..wacht"quote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef genakt het volgende:
ik dacht waarom doet de klote g8 het niet zit er nog aan de achterkant volume knopje![]()
dom dom dom
Aah, zo!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde met Midi.
Met Midi merk je altijd wel wat van vertraging, en als ik met GuitarRig wat opneem ook.. maar als ik gewoon straight audio opneem zonder andere programmatjes heb ik geen latency
vs100quote:
Hebben keer opgetreden hier in jongenrencentrum dus vast wel gezien maar vind er iedegeval geen hol aanquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Spijkenissenaren, kennen jullie de band AfterFall?
gevondenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
een Valvestate? waar heb je die vandaan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
waarom nietquote:
ow hier niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik vraag het toch alleen maar maar at heb ik ook met m'n buizen maar niet echt handig, altijd op de zachtste stand zowat.
Nope.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef DrD00m het volgende:
Nope.
Jij wel Crimson Black toevallig?
Haha okquote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Hebben keer opgetreden hier in jongenrencentrum dus vast wel gezien maar vind er iedegeval geen hol aan
leuk speelgoed, dien gt8quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef genakt het volgende:
begin eindelijk na 3 uur spelen de gt 8 beetje te snappen
kan er wel dikke distortions mee maken
had ook metalzone pedalen gevonden enz maar die kan ik nu niet meer vinden![]()
weer verder klote
ja iets te veel van het goede eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
leuk speelgoed, dien gt8
maar het is nogal erg uitgebreid allemaal...
Ik genoeg. Ladingen budgetserie LP's met geschroefde nekken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ziet eruit als zelfbouw...
heb eigenlijk nog nooit een LP-model gezien zonder gelijmde hals..
Klopt, Ibanez Custom uit 1975. Speelt de gemiddelde Gibson er met gemak uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon die oude Japanse LP's, Dean heeft er ook 1. Maar wel een beetje aan de prijs. Op zich niet heel duur maar zeker geen koopje.
Zekers!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is zijn geld meer dan waard.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik heb ze ook wel eens voor ~250 op MP zien staan, vandaar
Dat dus. Ibanez bouwde ze zo goed na van Gibson dat ze dreigden met een rechtzaak als ze niet per direct wat dingen wijzigden. Ik heb nog een van de goede periode, 1975. Vanaf '76 en verder waren ze anders. Niet direct slecht, maar wel slechter in vergelijking met die jaren ervoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is vast geen pre-lawsuit geweest.
Zeker doen. Als je een pre '75 Ibanez LP kan scoren, doen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zou ik niet meer weten eigenlijk.
Ik wil trouwens nog een x een mooie oude Jap kopen. LP, strat, tele, whatever, maakt mij niet uit, maar het lijkt me gewoon vet. Maarja eerst maar eens een nieuwe versterker, ik ga kijken of ik zo'n 6505+ combo kan scoren in Boekel
Dat ding kan zich in geluid en speelbaarheid ook meten met gitaren in de hogere regionen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfbouw of niet zegt helemaal niets. Zou iemand voor mijn zelfbouw 450 euro bieden, lach ik ze keihard uit.
is mij in een aantal jaar nog niet geluktquote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef genakt het volgende:
[..]
ja iets te veel van het goede eerlijk gezegd..
maar eens zal ik eruit komen
heb er 3 uur over gedaan om er goed geluid uit te krijge.. maar dan is het ook wel gelijk goed![]()
Gitaren kopenquote:Op woensdag 22 december 2010 07:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat moet jij nou in hellmond?
had je, als ik thuis was, wel ff langs kunnen komen in eindhovenquote:
Ben inderdaad door Eindhoven gereden heen en terugreisquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
had je, als ik thuis was, wel ff langs kunnen komen in eindhoven
en gelijk me gitaar afstellen
beterquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben inderdaad door Eindhoven gereden heen en terugreis
Zit nu in Kerkrade lekker aan de kip met aardappels en een pot Hertog Jan.
Monster! Veel plezier ermee dude. Gisteren nog even mee ge-oefend, en de buis heeft zelfs iets meer gain dan die er uit kwam.quote:
ja smaken ze goedquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben inderdaad door Eindhoven gereden heen en terugreis
Zit nu in Kerkrade lekker aan de kip met aardappels en een pot Hertog Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |